Ga naar inhoud

Actie bij Anac


Wimis on

Aanbevolen Berichten

En voor die €8 is je hele auto vol gekrast. Sundt :cry:

Nee !

Ik was bij dezelfde straat sinds ik de Chevy Van de deur uit heb gedaan.

De zwarte SP2, geen krassen, de SP3 (zilver) geen krassen.

Mijn huidige Canta+, de Fiat Idea Rood metallic, 8,4 jr oud, 3 jaar in mijn bezit, 6-8x door de ANAC, geen krassen.

Komt er showroom-new uit.

Krassen komen door minkukels met hun winkelkarretjes en ander tokkie gedrag.

 

Nauwelijks zichtbare swirls in de lak geven een auto een bepaalde plus vanwege ervaring is mijn idee.

Daar kan je natuurlijk heel anders over denken, dat dan weer wel.

 

Ik heb 11 jaar mijn ChevyVan met dreft gewassen en ik kreeg werkelijk een compliment bij inruil voor de staat van de lak,

Niks kleien..

Is ook niet te doen met 2x5.5m +dak+voorkant en achterkant :wink:

 

 

 

.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Warmentuuter

Ha,ha,ha, Dreft.

Een hele dag hebben we een poetsclinic gehad in Zundert.

Alles werd uitgelegd van twee emmer systeem, 1 t/m 5 stappen plan en ga zomaar door.

Aan het einde van de dag komt Bigwade met van ik was de auto met Dreft.

Het schijnt dat Richard nog in therapie is en geen groene flesjes nog mag zien. 

 

Het verslag van de poetsmeeting

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vind het wel erotisch, je staat daar voor die wijd open gesperde natte poort van die anac en dan langzaam glijd je auto lekker tussen die zachte flappen, een ontlading van wit schuim zorgt dat het allemaal soepel gaat, en aan het eind zal een lekkere blow job je auto weer droog en glimmend de wrede wereld in laten gaan , zo nu een sigaret !!!

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vind het wel erotisch, je staat daar voor die wijd open gesperde natte poort van die anac en dan langzaam glijd je auto lekker tussen die zachte flappen, een ontlading van wit schuim zorgt dat het allemaal soepel gaat, en aan het eind zal een lekkere blow job je auto weer droog en glimmend de wrede wereld in laten gaan , zo nu een sigaret !!!

 

Ja, zo ongeveer wel ja............... bijna dan! :)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vind het wel erotisch, je staat daar voor die wijd open gesperde natte poort van die anac en dan langzaam glijd je auto lekker tussen die zachte flappen, een ontlading van wit schuim zorgt dat het allemaal soepel gaat, en aan het eind zal een lekkere blow job je auto weer droog en glimmend de wrede wereld in laten gaan , zo nu een sigaret !!!

Zo had ik het nog nooit bekeken Jack.

Nu ben ik nogal beeldend w.b dit soort dingen en zal de komende keren extra genieten.

 

Hadden we ook al verteld dat in het eerste traject een soort gekleurde lichtshow is en dat je na afloop

gratis de boel van binnen kan zuigen ?

 

En dat alles voor een schamele 11 euro (als je de happy-card hebt) 

Incl. wassen en spoelen van onderen btw. :wink:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
Gast Warmentuuter

Ha

Kent iemand het middel ICE van turtle?

Ik heb dat op advies van eenkennis gekocht enop mijn PICANTO gesmeerd en je weet niet wat je ziet zo een glans en super glad.

Ik weet niet wat het op terijn doet.

 

Ik heb het jaren gebruikt in combinatie met de autoshampoo van ICE.

Het mooie van dit middel is dat het water zo van je auto afloopt. (lijkt wel waterafstotend)

Brengt simpel en aan en geeft een mooie glans.

De wax in combinatie met de shampoo blijft klein half jaar goed werkzaam.

Nog een voordeel is dat het het in de volle zon kan aanbrengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...

Gisteren was de laatste dag van de ANAC actieweek; dus duurdere programma voor 8 euro. Hier in Nijmegen hebben ze nu een interieurstraat, waar ze de binnenkant ook doen: op een lopende band met een stuk of 12 mensen. 12 minuten duurt dat geintje en kostte 10 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 weken later...
  • 8 maanden later...
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...