Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Omdat mijn Pica in de garage staat i.v.m. braakschade,een paar dagen een leen Pica.

Auto is aan het kenteken te zien nog geen half jaar oud en heeft 9000 km gelopen.

Ik weet niet of het komt omdat Jan en Alleman er in rijdt,maar deze Pica loopt lang niet zo mooi als de mijne.

Het begint al met de koude start,hoop lawaai en slaat aarzelend aan.

Koppelt erg zwaar en motor loopt onrustig en het lijkt wel of er bij het optrekken een aanhanger achter hangt,nee Jack,de handrem is er wel af :)

Komt al met al erg stug over.

De monteur zij laatst al dat mijn Pica wel erg mooi liep.

Misschien helpt mijn rustige rijstijl,of ik heb gewone een goede.

• Like 3
Geplaatst

Omdat mijn Pica in de garage staat i.v.m. braakschade,een paar dagen een leen Pica.

Auto is aan het kenteken te zien nog geen half jaar oud en heeft 9000 km gelopen.

Ik weet niet of het komt omdat Jan en Alleman er in rijdt,maar deze Pica loopt lang niet zo mooi als de mijne.

Het begint al met de koude start,hoop lawaai en slaat aarzelend aan.

Koppelt erg zwaar en motor loopt onrustig en het lijkt wel of er bij het optrekken een aanhanger achter hangt,nee Jack,de handrem is er wel af :)

Komt al met al erg stug over.

De monteur zij laatst al dat mijn Pica wel erg mooi liep.

Misschien helpt mijn rustige rijstijl,of ik heb gewone een goede.

wel dezelfde motor ? 3 of 4 cylinder is een wereld van verschil.

Geplaatst

die leen auto's wordt over het algemeen niet zachtaardig mee omgegaan ;) daar proberen mensen dingen in uit die ze met hun eigen auto nooit zouden doen.

Geplaatst

ervaring mee Jack?

2 wielen door de bocht, vol gas over drempels wedstrijdje rijden tegen een oudje met rollator?

• Like 2
Geplaatst

Wees blij dat je wordt thuis gebracht met een aanhanger, en niet met je bretels aan de trekhaak..

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...