Sander GT Geplaatst 30 Augustus, 2014 Geplaatst 30 Augustus, 2014 Plundra? Achterbank plat en Billy kasten of Kivik bankstel laden? Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 30 Augustus, 2014 Geplaatst 30 Augustus, 2014 Plundra? Achterbank plat en Billy kasten of Kivik bankstel laden? Nee joh, geen kasten. Dat is slecht voor je vakantiehumeur. Je mist altijd net één schroefje. Dit was echt voor de zweedse balletjes. Voel je je toch ff in een ander land Quote
mika kjelld Geplaatst 31 Augustus, 2014 Geplaatst 31 Augustus, 2014 Na een heerlijke vakantie in luxemburg met de sleurhut en mooi weer hebben we het zo naar ons zin gehad dat ik gewoon vergeten ben om foto's van de auto te maken in de vakantie dus ik heb ze alleen maar van de terugweg op een parkeerplaats in belgie een volgeladen sportage met sleurheut en natuurlijk had de hond ook haar eigen plek in de sportage Quote
mika kjelld Geplaatst 31 Augustus, 2014 Geplaatst 31 Augustus, 2014 er ging wat mis hierbij nog wat foto's Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 31 Augustus, 2014 Geplaatst 31 Augustus, 2014 Na een heerlijke vakantie in luxemburg met de sleurhut en mooi weer hebben we het zo naar ons zin gehad dat ik gewoon vergeten ben om foto's van de auto te maken in de vakantie dus ik heb ze alleen maar van de terugweg op een parkeerplaats in belgie Leuk en het is niet ver weg en toch een ander stukje Europa. Wij komen graag in die omgeving. Quote
mika kjelld Geplaatst 31 Augustus, 2014 Geplaatst 31 Augustus, 2014 Leuk en het is niet ver weg en toch een ander stukje Europa. Wij komen graag in die omgeving. het was daar helemaal geweldig volgend jaar weer is prima bevallen niet te warm (voor de hond) en een fantastische omgeving en genoeg te doen 1 Quote
xtra40 Geplaatst 31 Augustus, 2014 Geplaatst 31 Augustus, 2014 en ben je nog gezellig bij Albert jan & Brigitteop de koffie geweest 2 Quote
mika kjelld Geplaatst 31 Augustus, 2014 Geplaatst 31 Augustus, 2014 en ben je nog gezellig bij Albert jan & Brigitteop de koffie geweest nee ik heb er nog wel aan gedacht want ik zat in de buurt maar het is er niet van gekomen 2 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 11 Februari, 2015 Geplaatst 11 Februari, 2015 In de wintermaanden kan je ook vakantie houden. Alleen dan is de omgeving niet groen maar wit [/url] Quote
bigwade Geplaatst 11 Februari, 2015 Topic Starter Geplaatst 11 Februari, 2015 Ha LEUK winterfoto's... Laat ze maar komen ! Quote
Wimis on Geplaatst 12 Februari, 2015 Geplaatst 12 Februari, 2015 Beide jaargetijden misstaat de Venga helemaal niet ! Leuke foto's WT Quote
Specialmade Geplaatst 12 Februari, 2015 Geplaatst 12 Februari, 2015 In de wintermaanden kan je ook vakantie houden. Alleen dan is de omgeving niet groen maar wit [/url] Mooie foto's Tuut, zeker les gehad ? Alleen parkeren in een bocht.........foei Grtz. Specialmade 1 Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 12 Februari, 2015 Geplaatst 12 Februari, 2015 Dat zijn weer prachtige plaatjes in een geweldige omgeving Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 12 Februari, 2015 Geplaatst 12 Februari, 2015 Mooie foto's Tuut, zeker les gehad ? Alleen parkeren in een bocht.........foei Grtz. Specialmade Maar uitzicht was heel mooi in het bochtje. Uitzicht op Dedenborn Alleen het zitten was er minder!! Wij zijn er eerder geweest. link naar..... (post 19) Quote
Ron Penguin Geplaatst 12 Februari, 2015 Geplaatst 12 Februari, 2015 Blijft idd mooi zo een witte wereld, en niet eens zo heel ver weg. Is voor mij lang geleden, maar als je het dan weer zo ziet blijft het trekken Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 21 Juni, 2015 Geplaatst 21 Juni, 2015 Ben vroeg met de zomervakantie. Maar de eerste foto's zijn er. Wat ik heb er ook nog een stukje over geschreven. te lezen in mijn Blog Wie plaatst de volgende foto's? Quote
Lique Geplaatst 21 Juni, 2015 Geplaatst 21 Juni, 2015 Wat een lekkere foto! Was dat vandaag....hier in NL? (hier tot 5 uur regelrecht zaikweer) Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 21 Juni, 2015 Geplaatst 21 Juni, 2015 Wat een lekkere foto! Was dat vandaag....hier in NL? (hier tot 5 uur regelrecht zaikweer) Dit was veertien dagen terug in een tropisch België. Vandaag was het slecht en ongezellig weer in N-H Kon ik mooi aan mijn blog werken Quote
Lique Geplaatst 21 Juni, 2015 Geplaatst 21 Juni, 2015 Owwwwww (lezen Lique..lezen) nee, oké, ging me al even een heel misdeeld kind voelen Quote
Wimis on Geplaatst 21 Juni, 2015 Geplaatst 21 Juni, 2015 Wij gaan een tripje doen (dit jaar) naar Schotland, dus nog even wachten op de vele foto's die dan weer volgen! Met z'n 2 tjes en de SP3 2 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 21 Juni, 2015 Geplaatst 21 Juni, 2015 De oude is er ook...... En we waren niet de enige........ Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.