Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Onlangs een 15.000km beurtje voor de Picanto World Cup laten uitvoeren door mijn dealer.

Afspraak gemaakt werd er tot mijn verbazing gevraagd "wilt uw gebruik maken van de weg en ophaal service van Kia"

nou ik was deze dag toevallig vrij en dacht waarom ook niet.

Wat een super service van dealer Indumij Auromative B.V. te Rotterdam thuis gebracht en gebeld door de dealer toen de auto klaar was uw word binnen een kwartiertje opgehaald.

Hiervoor Opel gereden nieuw en gebruikt, nog nooit weg gebracht pfffffffffff

Kia top Service en 15.000km is snel gegaan zonder problemen.

Greetz Eduard

• Like 4
Geplaatst

Kia Denissen in Tilburg heeft ook een "klantentaxi". Ik breng de auto weg, zij zetten me om half negen af op mijn werk en om vijf uur pikken ze me daar weer op. En 's zomers kun je een gratis leenfiets meenemen...

• Like 3
Geplaatst

Dat ken ik alleen van Lexus...

Kijk dat bedoel ik, en dan praat jij over 5 klasse hoger haha top! Kia

Geplaatst

Kia Denissen in Tilburg heeft ook een "klantentaxi". Ik breng de auto weg, zij zetten me om half negen af op mijn werk en om vijf uur pikken ze me daar weer op. En 's zomers kun je een gratis leenfiets meenemen...

Kijk fiets te leen mooi alternatief en nog gezond ook!

Gast GreyGriffin
Geplaatst

Als je die CT 200H bij elkaar hebt gespaard, mag ik er dan een rondje in rijden? Hele mooie bak!

En wel een beetje doorsparen graag, want ik raak al behoorlijk op leeftijd.

Geplaatst

Er staat voor mij altijd gratis een leenauto tot mijn beschikking, ook bij een onderhoudsbeurt.

Geplaatst

ik kon bij mijn kleine beurt gewoon wachten, 45 minuten incl wassen en stofzuigeren. even door de showroom gewandeld en kop koffie.

Geplaatst

Wegbrengen en weer halen doet (of deed) onze mazdadealer ook. Verder geen goed woord voor deze dealer.

Of onze KIA dealer deze service aanbiedt weet ik niet want nog niet hoeven gebruiken maar verder alleen maar lof voor onze dealer. Ik hoop dat ze zo goed blijven want de Mazda zal een keer vervangen worden.

Geplaatst

Bij Wolters IJsselstein staat er een leenauto of fiets klaar.

Zijn duidelijk in wat er gaat gebeuren en wordt als auto klaar is nog  doorgenomen wat er is gebeurd

• 2 weken later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst

ik kon bij mijn kleine beurt gewoon wachten, 45 minuten incl wassen en stofzuigeren. even door de showroom gewandeld en kop koffie.

Was dat bij de dealer met  de Z

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...