Specialmade Geplaatst 24 Juni, 2016 Geplaatst 24 Juni, 2016 Yes ,,,mag hem ophalen zaterdag Succes zaterdag en veel rijplezier en veilige kilometers met deze prachtige SP4. Grtz. Specialmade Quote
mart56 Geplaatst 24 Juni, 2016 Geplaatst 24 Juni, 2016 Ik kan de radio niet uitschakelen zonder het hele systeem uit te zetten. Dan werkt de navigatie ook niet meer. Ik kan natuurlijk de mute knop op het stuurwiel indrukken maar het moet toch mogelijk zijn om de radio apart uit te zetten. Iemand enig idee Quote
Preston Geplaatst 25 Juni, 2016 Geplaatst 25 Juni, 2016 Het geluid van de radio is er niet meer als je.. als de radio aanstaat via de de draaiknop of hendeltje op het stuur het geluid van de radio op 0 zet. Wil je het geluid van de Nav-dame harder of zachter zetten dan lukt dat alleen als ze wat zegt. Dus als ze een aanwijzing geeft ook weer via de draaiknop of hendeltje aan het stuur het geluid harder of zachter zetten. Suc6 Quote
mart56 Geplaatst 25 Juni, 2016 Geplaatst 25 Juni, 2016 Het geluid van de radio is er niet meer als je.. als de radio aanstaat via de de draaiknop of hendeltje op het stuur het geluid van de radio op 0 zet. Wil je het geluid van de Nav-dame harder of zachter zetten dan lukt dat alleen als ze wat zegt. Dus als ze een aanwijzing geeft ook weer via de draaiknop of hendeltje aan het stuur het geluid harder of zachter zetten. Suc6 Er bestaat dus geen "radio off" mogelijkheid Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 26 Juni, 2016 Geplaatst 26 Juni, 2016 En hij is binnen En hij is mooi... Gefeliciteerd en veel rijplezier. Quote
Jordan Geplaatst 26 Juni, 2016 Geplaatst 26 Juni, 2016 En hij is binnen 20160626_195442.jpg Potverdorie wat een mooie bak !! 1 Quote
chloso Geplaatst 26 Juni, 2016 Geplaatst 26 Juni, 2016 Nice car veel plezier ermee Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote
arjan gt Geplaatst 27 Juni, 2016 Geplaatst 27 Juni, 2016 Mooie auto veel plezier ermee !! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 1 Quote
ctheman Geplaatst 6 Augustus, 2016 Geplaatst 6 Augustus, 2016 Hallo Collega Kia rijders. Ook ik kan vandaag mijn nieuwe Kia Sportage afhalen Wel eerst mijn Ceed inleveren Het is een Rode First Edition.geworden Ben benieuwd gzr Cor Quote
Willemfred Geplaatst 25 Augustus, 2016 Geplaatst 25 Augustus, 2016 Volgende week sportage 3 omwisselen voor een 4 Ben ook benieuwd Quote
ctheman Geplaatst 25 Augustus, 2016 Geplaatst 25 Augustus, 2016 Volgende week sportage 3 omwisselen voor een 4 Ben ook benieuwd Willemfred ,, de sportage 4 bevalt mij heel erg goed. De hoge instap en ruimte erg goed. Ook met een Mazda cx 5 proef gereden , geef mij de Sportage maar Quote
Willemfred Geplaatst 27 Augustus, 2016 Geplaatst 27 Augustus, 2016 Hij is binnen bij de dealer, donderdagavond mag ik hem afhalen, ben net daar geweest ziet er gaaf uit. Ik zou een foto plaatsen maar weet niet hoe het moet Quote
artu Geplaatst 31 Augustus, 2016 Geplaatst 31 Augustus, 2016 Gisteren onze nieuwe auto, een Sportage 1.6 T-GDi DCT7 AWD GT-PlusLine mogen ophalen. Ik ga deze week proberen een paar foto's te maken en deze te uploaden in de garage. Vooralsnog ben ik nog even druk met genieten en uitzoeken wat er allemaal opzit. De eerste ervaring is echter geweldig! 2 Quote
Willemfred Geplaatst 31 Augustus, 2016 Geplaatst 31 Augustus, 2016 Vraagje, waar kan je zien op welke temp. je de airco hebt ingesteld, ik zie nergens een schermpje zoals op de Sportage 3 Quote
Wimis on Geplaatst 31 Augustus, 2016 Geplaatst 31 Augustus, 2016 Vraagje, waar kan je zien op welke temp. je de airco hebt ingesteld, ik zie nergens een schermpje zoals op de Sportage 3 Ik denk dat je dan drukt op "Climate" nr 13 en dan zie je de instellingen van de verwarming, Airco en temp......... Als je draait aan de temperatuur knop zie je zo wie zo de settings. 1 Quote
Willemfred Geplaatst 31 Augustus, 2016 Geplaatst 31 Augustus, 2016 Normaal kan ik dat morgen nakijken, ik vind het wel raar dat dat dus niet meer constant zichtbaar zou zijn Quote
Willemfred Geplaatst 3 September, 2016 Geplaatst 3 September, 2016 Komen idd in het scherm van de radio, is nu wel niet meer altijd zichtbaar. Eerste indruk van mijn nieuwe sportage is prima, foto's staan in mijn voertuigen Quote
artu Geplaatst 6 September, 2016 Geplaatst 6 September, 2016 [sharedmedia=garage:vehicles:1485] Hier dan een foto van de aanwinst. Al is het eigenlijk geen kleur, de nieuwe Sportage is in het wit toch het mooist! Quote
Willemfred Geplaatst 6 September, 2016 Geplaatst 6 September, 2016 Mooi, Mooi, veel geluk ermee Quote
Willemfred Geplaatst 6 September, 2016 Geplaatst 6 September, 2016 Iemand al ervaring met het AUTONOMOUS EMERGENCY BRAKING (AEB) Systeem ? Staat aan bij mij, maar voel daar niet veel van, heb al een aantal keer extra dicht bij een voorligger gaan rijden maar merk niets Quote
artu Geplaatst 6 September, 2016 Geplaatst 6 September, 2016 Dank Willemfred, ook de jouwe in de garage bekeken, erg mooi! AEB: Ik heb al een keer of drie een waarschuwing (geluid en in beeldscherm) bij (te) laat remmen op stilstaande auto voor stoplicht gehad en inrijden op links afslaande auto op doorgaande weg. De signalering werkt Er zijn overigens 3 settings voor de melding, vroege melding, gemiddelde melding en late melding. De setting stond bij mij vroeg, inmiddels nu op gemiddeld. Of ik daadwerkelijk "geholpen ben" bij het remmen, weet ik niet, zal ik wel nooit weten en wil ik eigenlijk ook nooit weten Het is wel prettig te weten dat het systeem de voorganger daadwerkelijk signaleert, ik vertrouw er op dat de AEB dan ook werkt. Ik zie ook zeker de meerwaarde van het systeem! Quote
Willemfred Geplaatst 6 September, 2016 Geplaatst 6 September, 2016 Dan moet ik bij mij eens goed kijken, staat op vroege melding maar heb nog geen enkele melding gekregen, probeerde er wel aal een paar uit te lokken maar niks Werkt dit altijd of moet je dit extra inschakelen? Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 6 September, 2016 Geplaatst 6 September, 2016 Prachtige auto mannen, heel veel rijplezier gewenst. 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.