Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Yes ,,,mag hem ophalen :tt1: 

zaterdag

Succes zaterdag en veel rijplezier en veilige kilometers met deze prachtige SP4.

Grtz.

Specialmade

Geplaatst

Ik kan de radio niet uitschakelen zonder het hele systeem uit te zetten. Dan werkt de navigatie ook niet meer. Ik kan natuurlijk de mute knop op het stuurwiel indrukken maar het moet toch mogelijk zijn om de radio apart uit te zetten. Iemand enig idee

Geplaatst

Het geluid van de radio is er niet meer als je.. als de radio aanstaat via de de draaiknop of hendeltje op het stuur het geluid van de radio op 0 zet.

Wil je het geluid van de Nav-dame harder of zachter zetten dan lukt dat alleen als ze wat zegt. Dus als ze een aanwijzing geeft ook weer via de draaiknop of hendeltje aan het stuur het geluid harder of zachter zetten.

Suc6

Geplaatst

Het geluid van de radio is er niet meer als je.. als de radio aanstaat via de de draaiknop of hendeltje op het stuur het geluid van de radio op 0 zet.

Wil je het geluid van de Nav-dame harder of zachter zetten dan lukt dat alleen als ze wat zegt. Dus als ze een aanwijzing geeft ook weer via de draaiknop of hendeltje aan het stuur het geluid harder of zachter zetten.

Suc6

Er bestaat dus geen "radio off" mogelijkheid

Gast Vitara 2
Geplaatst

En hij is binnen

20160626_195442.jpg

En hij is mooi...

Gefeliciteerd en veel rijplezier.

• 1 maand later...
Geplaatst

Hallo Collega Kia rijders.

Ook ik kan vandaag mijn nieuwe Kia Sportage afhalen

Wel eerst mijn Ceed inleveren

Het is een Rode First Edition.geworden

Ben benieuwd

gzr Cor

• 3 weken later...
Geplaatst

Volgende week sportage 3 omwisselen voor een 4

Ben ook benieuwd

Willemfred ,, de sportage 4 bevalt mij heel erg goed.

De hoge instap en ruimte erg goed.

Ook met een Mazda cx 5 proef gereden , geef mij de Sportage maar

Geplaatst

Hij is binnen bij de dealer, donderdagavond mag ik hem afhalen, ben net daar geweest ziet er gaaf uit.

Ik zou een foto plaatsen maar weet niet hoe het moet

Geplaatst

Gisteren onze nieuwe auto, een Sportage 1.6 T-GDi DCT7 AWD GT-PlusLine mogen ophalen. Ik ga deze week proberen een paar foto's te maken en deze te uploaden in de garage. Vooralsnog ben ik nog even druk met genieten en uitzoeken wat er allemaal opzit. De eerste ervaring is echter geweldig!

• Like 2
Geplaatst

Vraagje, waar kan je zien op welke temp. je de airco hebt ingesteld, ik zie nergens een schermpje zoals op de Sportage 3

Ik denk dat je dan drukt op "Climate"  nr 13 en dan zie je de instellingen van de verwarming, Airco en temp.........

Als je draait aan de temperatuur knop zie je zo wie zo de settings.

post-5019-0-42351800-1472654891_thumb.jpg

• Like 1
Geplaatst

Komen idd in het scherm van de radio, is nu wel niet meer altijd zichtbaar.

Eerste indruk van mijn nieuwe sportage is prima, foto's staan in mijn voertuigen

Geplaatst
[sharedmedia=garage:vehicles:1485]

Hier dan een foto van de aanwinst. Al is het eigenlijk geen kleur, de nieuwe Sportage is in het wit toch het mooist! 

Geplaatst

Iemand al ervaring met het AUTONOMOUS EMERGENCY BRAKING (AEB) Systeem ?

Staat aan bij mij, maar voel daar niet veel van, heb al een aantal keer extra dicht bij een voorligger gaan rijden maar merk niets 

Geplaatst

Dank Willemfred, ook de jouwe in de garage bekeken, erg mooi!

AEB: Ik heb al een keer of drie een waarschuwing (geluid en in beeldscherm) bij (te) laat remmen op stilstaande auto voor stoplicht gehad en inrijden op links afslaande auto op doorgaande weg. De signalering werkt :-)

Er zijn overigens 3 settings voor de melding, vroege melding, gemiddelde melding en late melding. De setting stond bij mij vroeg, inmiddels nu op gemiddeld. Of ik daadwerkelijk "geholpen ben" bij het remmen, weet ik niet, zal ik wel nooit weten en wil ik eigenlijk ook nooit weten :-) Het is wel prettig te weten dat het systeem de voorganger daadwerkelijk signaleert, ik vertrouw er op dat de AEB dan ook werkt. Ik zie ook zeker de meerwaarde van het systeem!   

Geplaatst

Dan moet ik bij mij eens goed kijken, staat op vroege melding maar heb nog geen enkele melding gekregen, probeerde er wel aal een paar uit te lokken maar niks

Werkt dit altijd of moet je dit extra inschakelen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...