Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Na maanden amper auto te hebben gereden, heb ik vandaag eindelijk weer eens een flink stuk kunnen rijden. Ging super totdat we stopten om wat te gaan drinken. Bij het inschakelen van de achteruit versnelling viel ineens het koppelingspedaal op de vloer. Natuurlijk gelijk bellen met Kia, en ik moet zeggen binnen een uur was er hulp. Maar die kon ook niet veel aan doen, dus werd er besloten om de auto af te slepen. En zij brengen maandag de auto naar de dealer. Terwijl ik een beetje somber naar mijn auto stond te kijken, begon mijn vriendin over het feit dat de auto nu wel erg zuinig was, mijn rots b5a6ba271bddb72f0bf319b6722c262a.jpg839ffd66ca85ff18564aaa4bc9070a69.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Waarschijnlijk niet zo moeilijk te maken voor de garage (koppelingscilinder?) maar je zult er maar mee staan :hammer: . Heel lullig als een stukje lekker sturen zo afloopt. Je vriendin hield er tenminste wel de stemming in  :-) Komt goed.

Geplaatst

Trieste aftocht zeg :( Je vriendin heeft goeie humor   :-D  Hopelijk heb je 'm snel weer terug. 

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Niet leuk maar wel prettig dat de Kia wegenwacht er is voor je. 

En de humor van je vriendin is fantastisch.

Als de GT dinsdag weer terug is kan je er samen om lachen. :-)

Geplaatst

Ik had die "rots" achtergelaten bij het bergingsbedrijf en ook pas dinsdag opgehaald.

Geplaatst

Arjan_GT,

Dat is niet zo'n leuke ervaring.

Wel heb je een vriendin met veel humor.

En........ ze heeft in dit geval gelijk dat de Kia nu wel heel zuinig rijdt.   :ninja:  :ninja:  :wink: .

Hopelijk is de auto snel gemaakt en kun je er straks om lachen.

(misschien wel samen met je vriendin)  :-)

Grtz.

SpecIalmade

Geplaatst

sterkte Arjan met je Ceed GT

Hou ons op de hoogte wat het probleem is geweest ben zelf wel benieuwd

Geplaatst

Even een udate, er is bij onze gt toch iets fout gegaan bij de koppelingscilinder en die is gaan lekken. Helaas is er ook olie op de koppelingsplaten terecht gekomen, dus moeten die ook vervangen worden. Ik moet zeggen dat ik de hulp en service van Kia meer dan goed vind. De dealer heeft onze i30 van Logics omgeruild voor een Picanto van hun zelf. Ps ik vond de Picanto altijd al een leuke auto om te zien maar nu ik er mee gereden heb ben ik er helemaal weg van.

• Like 1
Gast Warmentuuter
Geplaatst

ik vond de Picanto altijd al een leuke auto om te zien maar nu ik er mee gereden heb ben ik er helemaal weg van.

Het kon haast ook niet wat anders zijn met je koppeling maar gelukkig het wordt allemaal weer gerepareerd. 

Bij de controlebeurt van de Venga kreeg ik ook een Picanto mee.

En ik was er aangenaam door verrast en eerlijk gezegd vond ik het een lekker vlot karretje.

Vrouwlief heeft de Pico de halve dag meegenomen en was er laaiend enthousiast over.

Denk echt dat ik moet lullen als brugman om weer een Venga te krijgen. ha,ha,ha,ha

20150807_082058.jpg
Geplaatst

Even een udate, er is bij onze gt toch iets fout gegaan bij de koppelingscilinder en die is gaan lekken. Helaas is er ook olie op de koppelingsplaten terecht gekomen, dus moeten die ook vervangen worden. Ik moet zeggen dat ik de hulp en service van Kia meer dan goed vind. De dealer heeft onze i30 van Logics omgeruild voor een Picanto van hun zelf. Ps ik vond de Picanto altijd al een leuke auto om te zien maar nu ik er mee gereden heb ben ik er helemaal weg van.

Bij mij thuis ook blij met de picanto rijd heerlijk 10qgump.jpg

• Like 3
Geplaatst

De gt is weer thuis. Op de foto's de boosdoener. Het was niet leuk om na 9300 km al met deze problemen te staan, maar goed kan dus gebeuren. Wat betreft de afhandeling door Kia meer dan tevreden, prima service.2c849f95a9373566a2afbb73f85da317.jpgcb3d15c9f06b583c6657cd795a270b52.jpg

• Like 2
Geplaatst

@Arjan_GT,

Kan het mij voorstellen dat dit geen leuke ervaring is en zeker niet na 9300 km.

Goed dat het op een prettige manier is opgelost.

Vanaf nu weer genieten van de GT

Grtz.

Specialmade

• Like 1
Geplaatst

Hoi Arjan, fijn dat het probleem is opgelost. Is dit een vaker voorkomend probleem? Weet je dat toevallig of laat de dealer zich daar niet over uit?

Zo ja, dan is dit misschien een aandachtspunt om mee te nemen door de KCG, alleen natuurlijk als het niet goed wordt opgelost door de dealert.

Geplaatst

Hallo Smart, dit probleem hadden ze nog niet meegemaakt zeiden ze. Het gebeurt vaker dat een koppelingscilinder lekt en daardoor de boel stuk gaat. Maar bij mijn cilinder was er een stuk(je) van de cilinder zelf afgebroken. Kon een productie fout zijn of iets fout gegaan in de fabriek. Ik weet dat er in ieder geval melding is gemaakt bij Kia nederland. En nogmaals ze hebben het keurig opgelost.

Geplaatst

Dat is het meest belangrijke. Kia stond in november jl. in Autobild als Nr. 1 autofabrikant qua kwaliteit en gebreken.

Laat dus de gevestigde orde een poepie ruiken, zeker in het land van de degelijkheid en pünklichkeit.....

Geplaatst

Zie ik daar rechts nu de nieuwe Kia Niro naast de Sedona staan..... in ieder geval geen Venga meer te bekennen!!

autobild_zpstl1qxfqe.jpg

Geplaatst

Is maar net hoe je het leest..

Doe eens gek en 'think positive'.....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...