Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Gisteren een gefacelifte in lichtblauwe kleur, in Eindhoven zien rijden. Erg mooi! Eindelijk een mooie design. Vind het oude design maar niks.

Geplaatst
23 uur geleden, Xmoo zei:

Vind het oude design maar niks.

En ik vind dit een nutteloze opmerking.

• Like 3
  • 2 weken later...
Geplaatst

Nou, ik ben sinds 22 juli in het bezit van de facelift, kleur Wit. Prima wagen. Alleen heb ik een probleem met een trekhaak. Aan de achterzijde is de constructie achter de bumper wat verstevigd en dat maakt dat de Hak trekhaak niet meer past. Ook Kia Nederland en de dealer hebben nog geen oplossing. Wordt aan gewerkt. 

Geplaatst

Fraaie facelift (en meer).
(die domme snor is er iig af voor en achter)
Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen.

Geplaatst (aangepast)

Vrijdag 23 om 14 uur ben ik de berijder van een Dynamic Plus in de nieuwe kleur Horizon Blue

aangepast door MDVS69
Geplaatst
19 uur geleden, MDVS69 zei:

Vrijdag 23 om 14 uur ben ik de berijder van een Dynamic Plus in de nieuwe kleur Horizon Blue

Eind volgende maand staat-ie ook hier voor de deur. En de kleur? Horizon Blue. Ben trouwens nog steeds benieuwd naar de eerste ervaringen met de 'nieuwe' Niro. 

• Like 1
Geplaatst
Op 18-8-2019 om 14:43, Paul Niro zei:

Dinsdag 20 augustus levering face lift Niro platinium grijs.

En ??

Geplaatst
Op 18-6-2019 om 21:05, Frank ME zei:

op 15 mei de vernieuwde Kia Niro dynamic plus besteld. Het oude type was in de door ons gewenste kleur niet meer leverbaar. Geschatte levertijd 4 maanden. Zijn er mensen die ook een vernieuwde Niro in de gewone hybride versie hebben besteld en weten die al meer over hun levertijd?

Op 21-8-2019 om 01:00, MDVS69 zei:

• Like 1
Geplaatst

Vrijdag middag opgehaald en de auto is perfect,  de teller staat alweer op 600+ kilometer en ben zeer in mijn nopjes. 

• Like 2
  • 2 weken later...
Geplaatst
Op 4-8-2019 om 10:47, Xmoo zei:

Gisteren een gefacelifte in lichtblauwe kleur, in Eindhoven zien rijden. Erg mooi! Eindelijk een mooie design. Vind het oude design maar niks.

Het design is gelijk gebleven, slechts enkele details aan de voor-en achter bumper zijn gewijzigd.........bovendien : smaken verschillen !

Geplaatst
7 hours ago, Kia de Niro said:

Het design is gelijk gebleven, slechts enkele details aan de voor-en achter bumper zijn gewijzigd.........bovendien : smaken verschillen !

De wijzigingen in de bumper maken de auto sportiever en dat trekt mij erg aan. Oude voorbumper gaf het naar mijn mening een seniorenauto look.

Geplaatst
28 minuten geleden, Xmoo zei:

De wijzigingen in de bumper maken de auto sportiever en dat trekt mij erg aan. Oude voorbumper gaf het naar mijn mening een seniorenauto look.

Je bedoelt de snor?

Geplaatst (aangepast)
14 uur geleden, Xmoo zei:

Oké, zoals ik al zei: smaken verschillen! Ik vind de luchthappers op de voorbumper en de "snor"nu eenmaal sportiever staan de Aziatische kermisverlichting -achtige look van de gefacelifte Niro. De eerste look was meer "westers" zoals het model ook door de ontwerper Peter Schreyer bedoeld was.

aangepast door Kia de Niro
aanpassing tekst
  • Thanks 1
  • 3 weken later...
Geplaatst (aangepast)

Vanmiddag de witte Dynamicline besteld met spatlappen voor en achter, Michelin CrossClimates, led upgrade interieur ,anti-marterkastje en inbouw dashcamkabel rechtstreeks op zekeringskasje. 

Aflevering volgende week..

Dan ff goed het LED topic doornemen welke geschikt zijn voor de "make over" en dan de goede er zelf inzetten..

aangepast door SatJunk

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...