Jump to content
  • Sign Up
pdakkerman

Proceed 12v aansluiting

Recommended Posts

Ik zat net een Engels filmpje te kijken over de Proceed.

Tot mijn schrik werd er verteld dat er geen 12v aansluiting in de kofferbak zat!!

Klopt dit echt? Ik zie dit nu ook op de verschillende brochures alleen 12v voor!!!

Dat er geen thv de achterbank zat vond ik al erg achterhaald. Maar het ontbreken in de kofferbak is echt een gemis.

Ik had juist al een 2meter verlengkabel gekocht en ik en kinderen waren hier erg blij mee. 

Deze loopt netjes vanuit de koffer en komt uit onder de achterbank in het midden.

Ik: geen zeurende kinderen over lege telefoons of tablets en geen wirwar van kabels vanuit de middenconsole naar achteren

Kids: altijd laden en ieder 2 USB aansluitingen. (Verlengkabel was tevens ook meteen splitter naar 2 12v aansluitingen)

Volgens mij in de Proceed inderdaad helaas niet aanwezig. 

niet kunnen ontdekken, niet tussen de opties vermeld en ook in geen enkele review tegen gekomen.

(Tsja, je moet wat tijdens het wachten op levering...)  :D

geen USB en geen 12 volt achterin is voor een auto in deze klasse nogal hmmmm....

Er zit idd geen 12v in de kofferbak. Die hebben ze wegbezuinigd in dat geld gebruikt voor een mooiere koets

Geen big deal voor mij. Ik ga een underseat sub inbouwen en dan tap ik daar wel 12v vanaf voor de kids.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Posted (edited)

Geen 12 volt aansluiting in de kofferbak van de Proceed , maar die zat ook niet in de Sportage die ik hiervoor had.

Edited by Wero