Jump to content

LFA vragen

tijdjes123

Recommended Posts

Mijn (pro)Ceed blijft keurig op de rijbaan...

de “Handen aan net stuur” melding is een vreemde...

afgelopen zaterdag van Limburg naar Zeeland. Over hele rit volgens mij 2x een (terechte) melding gehad.

Ik zei zelfs nog tegen mijn Passagier; of het systeem leert bij of ik ben toch braaf gaan luisteren en braver gaan rijden...

op de terugweg echter keer of 12 de melding gehad. Toch echt weinig anders gedaan dan op heenweg.

Had zelfs regelmatig toen de melding kwam met 2 handen netjes stuur omklemd op “10 voor 2”

Dusss.. vreemd hoe het werkt. Of niet...

binnenkort bij de garage eens vragen of dat misschien in te stellen is. Of uit.

Geen behoefte aan op deze willekeurige manier

1 minuut geleden, RickBBBB zei:

Heb je echt de LFA ingeschakeld ? (ik zie dat je een DynamicPlusline met automaat hebt). Ik heb zelf geen automaat en dan heb je alleen LKAS. Die stuurt ook wel mee maar een beetje. Die bounced je echt terug van de lijn af.

LFA is inderdaad ingeschakeld hij volgt de lijnen ook wel goed alleen ik vind persoonlijk dat die redelijk dicht langs andere auto's gaat.

Edited by tijdjes123

• 3 weeks later...
27 minuten geleden, Raymond GT-Line zei:

Waarschuwingsmeldingen zoals handen aan het stuur en het kopje koffie kun je gewoon allemaal in het menu uitschakelen.

Dit kan ik helaas nergens vinden in de menu's. Kopje koffie kan wel inderdaad maar handen aan het stuur niet.

Edited by tijdjes123

• 3 years later...
On 9/22/2019 at 7:54 PM, Raymond GT-Line said:

Waarschuwingsmeldingen zoals handen aan het stuur en het kopje koffie kun je gewoon allemaal in het menu uitschakelen.

en waar doe je dit dan Raymond ??