Jump to content

Geen Live services / Flitsers na update IOS 13 (hotspot)

E-lmar
Go to solution Solved by Sigmasailor,

Recommended Posts

44 minuten geleden, dekatvandeburen zei:

Noobvraag: waarom live services verbinden ipv gewoon Apple Carplay te gebruiken?

Heb de auto net twee dagen, en met Carplay apps red ik me de afgelopen 48 uur prima. (Lees: nog geen tijd genomen om de handleiding fatsoenlijk uit te pluizen;-) )

Ik lees dat je dan actuele info over laadpalen kan zien. Da’s op zich best handig op ritten waar je onderweg moet bijladen. 

Waar zijn live services verder handig voor? File info zit ook in Google Maps en flitsers in Flitsmeister. 

Heeft geen meerwaarde als je CarPlay gebruikt. Want zodra je CarPlay voor navigatie gebruikt dan schakelt de auto navigatie uit (en vice versa).

Snelladers zoeken gaat vreselijk traag, daar zijn ook andere apps handiger voor, maar nog geen CarPlay apps die daar handig in zijn.

4 minuten geleden, jwv zei:

Heeft geen meerwaarde als je CarPlay gebruikt. Want zodra je CarPlay voor navigatie gebruikt dan schakelt de auto navigatie uit (en vice versa).

Snelladers zoeken gaat vreselijk traag, daar zijn ook andere apps handiger voor, maar nog geen CarPlay apps die daar handig in zijn.

Kijk, da’s een helder antwoord! :-)

Is het geklooi met hotspot dus niet, waard zo te lezen.