Stephannn Geplaatst 8 Februari, 2021 Geplaatst 8 Februari, 2021 10 uur geleden, Remco Boender zei: Nog 2 weken of is het verzet? Ik ga nog gewoon uit van week 8. Ik heb nu geen contact meer met de dealer gehad, maar hij is de 19e hier. Een week later is hij klaar. Ik kan de proceed ophalen, maar ze kunnen hem ook brengen. Ik weet nog niet wat ik doe. Ik denk van ophalen. Quote
Stephannn Geplaatst 8 Februari, 2021 Geplaatst 8 Februari, 2021 (aangepast) 1 uur terug, PieBee zei: Blue flame valt als kleur buiten mijn lease regeling momenteel... vandaar Luna en Delux Luna of delux White, blijf kwestie van smaak. Ik heb nu wit en daarvoor 2x zwarte kleur gereden, dus ga nu voor de penta metal. GT is top in alle kleuren toch?! keuze Luna of deluxe? Dan toch echt deluxe white, maar dat blijft persoonlijk. 8 Februari, 2021 aangepast door Stephannn Quote
Mitch_Proceed Geplaatst 8 Februari, 2021 Geplaatst 8 Februari, 2021 1 minuut geleden, Stephannn zei: Blue of delux White, blijf kwestie van smaak. Ik heb nu wit en daarvoor 2x zwarte kleur gereden, dus ga nu voor de penta metal. GT is top in alle kleuren toch! Yep! Penta Metal is Alhoewel op onderstaande afbeeldingen het om een GT PlusLine gaat.l Quote
Sniperjp Geplaatst 9 Februari, 2021 Geplaatst 9 Februari, 2021 (aangepast) Mijn GT komt morgen en is deluxe white met wat extra zwart accenten op de bumper. Hier mijn topic over de ervaring etc. Vanaf morgen 10-02-2021 meer info want dan staat ie in mijn garage. Proceed GT ervaring 9 Februari, 2021 aangepast door Sniperjp Quote
Remco Boender Geplaatst 9 Februari, 2021 Geplaatst 9 Februari, 2021 9 uur geleden, Stephannn zei: Ik ga nog gewoon uit van week 8. Ik heb nu geen contact meer met de dealer gehad, maar hij is de 19e hier. Een week later is hij klaar. Ik kan de proceed ophalen, maar ze kunnen hem ook brengen. Ik weet nog niet wat ik doe. Ik denk van ophalen. Moet je ver rijden? Ik heb een ritje naar Helmond staan, dat is voor mij anderhalf uur ofzo. Misschien ga ik hem wel halen.. heb ik gelijk een ritje. Quote
Stephannn Geplaatst 9 Februari, 2021 Geplaatst 9 Februari, 2021 9 uur geleden, Mitch_Proceed zei: Yep! Penta Metal is Alhoewel op onderstaande afbeeldingen het om een GT PlusLine gaat.l Mooi!! In de zon geeft deze kleur weer een ander effect. Quote
Stephannn Geplaatst 9 Februari, 2021 Geplaatst 9 Februari, 2021 20 minuten geleden, Remco Boender zei: Moet je ver rijden? Ik heb een ritje naar Helmond staan, dat is voor mij anderhalf uur ofzo. Misschien ga ik hem wel halen.. heb ik gelijk een ritje. Ik moet maar 15 minuten rijden. Ophalen is toch leuker denk ik. 1,5 uur is best lang om heen te rijden, maar goed, wel een leuke rit gelijk terug. Quote
Remco Boender Geplaatst 9 Februari, 2021 Geplaatst 9 Februari, 2021 5 minuten geleden, Stephannn zei: Ik moet maar 15 minuten rijden. Ophalen is toch leuker denk ik. 1,5 uur is best lang om heen te rijden, maar goed, wel een leuke rit gelijk terug. Ow voor een kwartier zou ik hem gewoon gaan halen. Ja ik heb hem via leaseplan preffered dealer netwerk dus dat kan aan de andere kant van het land zijn. Maar goed neem wel een dagje vrij of 2 Quote
Stephannn Geplaatst 9 Februari, 2021 Geplaatst 9 Februari, 2021 58 minuten geleden, Remco Boender zei: Ow voor een kwartier zou ik hem gewoon gaan halen. Ja ik heb hem via leaseplan preffered dealer netwerk dus dat kan aan de andere kant van het land zijn. Maar goed neem wel een dagje vrij of 2 Dagje vrij na het ophalen is altijd lekker. Ik ga zo toch ff een mailtje sturen naar de dealer. Heb goed contact met de verkoper daar. Ben toch wel nieuwsgierig naar hoe de planning verloopt. Quote
Sniperjp Geplaatst 9 Februari, 2021 Geplaatst 9 Februari, 2021 (aangepast) 21 minuten geleden, Stephannn zei: Dagje vrij na het ophalen is altijd lekker. Ik ga zo toch ff een mailtje sturen naar de dealer. Heb goed contact met de verkoper daar. Ben toch wel nieuwsgierig naar hoe de planning verloopt. ik haal die van mij morgen om 11 uur op. De rest van de dag niks gepland staan om te "spelen" met alle knopjes etc..... 9 Februari, 2021 aangepast door Sniperjp Quote
Remco Boender Geplaatst 9 Februari, 2021 Geplaatst 9 Februari, 2021 6 minuten geleden, Sniperjp zei: ik haal die van mij morgen om 11 uur op. De rest van de dag niks gepland staan om te "spelen" met alle knopjes etc..... ja veel rijden zou ik niet doen.. dan kan hier en daar wel eens stuk bumper verliezen Quote
Stephannn Geplaatst 9 Februari, 2021 Geplaatst 9 Februari, 2021 (aangepast) 1 uur terug, Sniperjp zei: ik haal die van mij morgen om 11 uur op. De rest van de dag niks gepland staan om te "spelen" met alle knopjes etc..... Lekker!! GT toch?! mooi vooruitzicht, het zonnetje krijg je er gratis bij, wel rustig rijden. Een foto delen morgen mag natuurlijk ook altijd. 9 Februari, 2021 aangepast door Stephannn Quote
Sniperjp Geplaatst 9 Februari, 2021 Geplaatst 9 Februari, 2021 2 uur geleden, Stephannn zei: Lekker!! GT toch?! mooi vooruitzicht, het zonnetje krijg je er gratis bij, wel rustig rijden. Een foto delen morgen mag natuurlijk ook altijd. Ja de GT. Heel voorzichtig naar huis rijden en dan in de garage met verwarming alles uitproberen....nu al zin in Quote
Alexander de Graaf Geplaatst 9 Februari, 2021 Geplaatst 9 Februari, 2021 Hallo, Vandaag afleverdatum van leasemaatschappij gekregen 13 juni 2022 Gaat om ProCeed 1.0 T-GDi GT-Line Deluxe White Hoop dat daar nog wat verandering in komt Quote
CrutzZz Geplaatst 9 Februari, 2021 Geplaatst 9 Februari, 2021 Hallo, Vandaag afleverdatum van leasemaatschappij gekregen 13 juni 2022 Gaat om ProCeed 1.0 T-GDi GT-Line Deluxe White Hoop dat daar nog wat verandering in komtDat is een lange tijd wachten. Wanneer heb je hem besteld?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Sniperjp Geplaatst 9 Februari, 2021 Geplaatst 9 Februari, 2021 Niet normaal die aflever tijd, denk niet dat ik dat geduld zou hebben. Maar als het lukt heb je wel iets moois natuurlijk. Quote
Stephannn Geplaatst 9 Februari, 2021 Geplaatst 9 Februari, 2021 (aangepast) 2 uur geleden, Alexander de Graaf zei: Hallo, Vandaag afleverdatum van leasemaatschappij gekregen 13 juni 2022 Gaat om ProCeed 1.0 T-GDi GT-Line Deluxe White Hoop dat daar nog wat verandering in komt 2022?? Ik neem aan dat het gaat om 13 juni 2021? Juni 2022 moet een grap zijn. dat is 16 maanden! 9 Februari, 2021 aangepast door Stephannn Quote
Remco Boender Geplaatst 9 Februari, 2021 Geplaatst 9 Februari, 2021 19 minuten geleden, Stephannn zei: 2022?? Ik neem aan dat het gaat om 13 juni 2021? Juni 2022 moet een grap zijn. dat is 16 maanden! Ach op mijn afleverdatum staat week 1, 1970 het kan dus gekker haha 1 Quote
Kombee Geplaatst 9 Februari, 2021 Geplaatst 9 Februari, 2021 (aangepast) Vandaag gebeld met de dealert. Levering verschoven van 28 februari naar 20 maart afgeleverd bij dealer. Dan nog trekhaak en kenteken. Auto 1.5 mhev dct gt line edition besteld 2 December... Al met al dus ca. 15 weken levertijd... 9 Februari, 2021 aangepast door Kombee Foutieve datum Quote
OwN4UtReG Geplaatst 9 Februari, 2021 Geplaatst 9 Februari, 2021 Vandaag gebeld met de dealert. Levering verschoven van 28 februari naar 20 maart afgeleverd bij dealer. Dan nog trekhaak en kenteken. Auto 1.5 mhev dct gt line edition besteld 2 December... Al met al dus ca. 15 weken levertijd... Vervelend inderdaad, het blijft een terugkerend iets blijkbaar. Mijne was in september al besteld en zou eind december geleverd worden. Toen werd het ineens midden maart. Al met al veel te lang net als veel anderen hier. Quote
Sniperjp Geplaatst 10 Februari, 2021 Geplaatst 10 Februari, 2021 Zal straks eens aan de dealer in België vragen hoe lang het hier duurt. ik heb 4 weken moeten wachten en vond dat al lang. Quote
Remco Boender Geplaatst 10 Februari, 2021 Geplaatst 10 Februari, 2021 Nou hier hopelijk ook leuk nieuws. Ze hadden de 1.4 naar de 1.5 omgetoverd voor administratieve doeleinden en ik krijg een update van de leverweek welke verschuift van 11 naar 8/9 dus ben benieuwd Quote
Stephannn Geplaatst 10 Februari, 2021 Geplaatst 10 Februari, 2021 (aangepast) 51 minuten geleden, Remco Boender zei: Nou hier hopelijk ook leuk nieuws. Ze hadden de 1.4 naar de 1.5 omgetoverd voor administratieve doeleinden en ik krijg een update van de leverweek welke verschuift van 11 naar 8/9 dus ben benieuwd Kijk, dat is mooi nieuws! Ik sprak gister de dealer nog even en die melden mij dat de levering gewoon nog staat op de afgesproken datum. Hij had het wel over het lossen vanaf de boot. Dat is rond de op 19e van feb en dat hij dan een paar dagen later rijkaar is. Verder niet over nagevraagd, maar komen die niet per trein? Die fabriek staat in Tsjechië volgens mij. goed, zal mij een worst zijn hoe die hier komt. 10 Februari, 2021 aangepast door Stephannn Quote
Remco Boender Geplaatst 10 Februari, 2021 Geplaatst 10 Februari, 2021 52 minuten geleden, Stephannn zei: Kijk, dat is mooi nieuws! Ik sprak gister de dealer nog even en die melden mij dat de levering gewoon nog staat op de afgesproken datum. Hij had het wel over het lossen vanaf de boot. Dat is rond de op 19e van feb en dat hij dan een paar dagen later rijkaar is. Verder niet over nagevraagd, maar komen die niet per trein? Die fabriek staat in Tsjechië volgens mij. goed, zal mij een worst zijn hoe die hier komt. Dacht in Slowakije dus als ie met de vrachtwagen naar de boot gaat dan zal ie vast over de Rijn komen denk ik. Maar goed 19e gelost dan klopt de info wel voor mij denk ik. We gaan het zien. Quote
Remco Boender Geplaatst 10 Februari, 2021 Geplaatst 10 Februari, 2021 (aangepast) 3 uur geleden, Remco Boender zei: Nou hier hopelijk ook leuk nieuws. Ze hadden de 1.4 naar de 1.5 omgetoverd voor administratieve doeleinden en ik krijg een update van de leverweek welke verschuift van 11 naar 8/9 dus ben benieuwd Helaas pas vanaf 9 maart bij mij hoor ik net. Dus nog effe wachten. De auto staat al in de haven. Helaas loopt het contract voor de huidige pas 9-3 af 10 Februari, 2021 aangepast door Remco Boender Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.