Carfreak Geplaatst 25 Maart, 2021 Geplaatst 25 Maart, 2021 Huh? proceed wordt toch alleen geleverd met alcantara stoelen?Mijn Proceed GT Plus Line heeft hetzelfde interieur als de reguliere GT, dus Leder/Alcantara.Alleen zijn de stiksels licht grijs ipv roodVerstuurd vanaf mijn HD1913 met Tapatalk Quote
Kia Proceed Geplaatst 25 Maart, 2021 Geplaatst 25 Maart, 2021 (aangepast) 2 uur geleden, Carfreak zei: Mijn Proceed GT Plus Line heeft hetzelfde interieur als de reguliere GT, dus Leder/Alcantara. Alleen zijn de stiksels licht grijs ipv rood Ja inderdaad, heb de GT PlusLine in bestelling staan en heb tijdens het bestellen ook gezien dat dit identiek is behalve dat de rode stiksels grijs zijn. Niet helemaal waar want volgens mij ook geen stiksels in de deurportieren. Dacht trouwens eerst dat de stiksels wit waren dus het is erg licht grijs Edit: zat beetje scheel te kijken want ik heb volgens mij geen leder hoor. Speciaal bij besteld ofzo? 25 Maart, 2021 aangepast door Kia Proceed Quote
Mossie09 Geplaatst 25 Maart, 2021 Geplaatst 25 Maart, 2021 4 uur geleden, tijdjes123 zei: Huh? proceed wordt toch alleen geleverd met alcantara stoelen? Ja klopt maar had de optie leren stoelen gekozen @ 1700 euro dus dat word pas gemonteerd ergens bij een ander bedrijf nadat de auto is aangekomen in Nederland. Quote
Jurgen Behets Geplaatst 25 Maart, 2021 Geplaatst 25 Maart, 2021 5 minuten geleden, Mossie09 zei: Ja klopt maar had de optie leren stoelen gekozen @ 1700 euro dus dat word pas gemonteerd ergens bij een ander bedrijf nadat de auto is aangekomen in Nederland. Is volgens mij beter dan, leren zetels affabriek! Quote
danny1909 Geplaatst 26 Maart, 2021 Geplaatst 26 Maart, 2021 Op 23-3-2021 om 10:11, danny1909 zei: mm je brengt me aan het twijfelen, ik ben er blindelings vanuit gegaan dat de nieuwe 1.5 altijd een MHEV was, vandaar. Ik zie bij het type auto in de bestelling ook nergens voorkomen dus het zal inderdaad niet een MHEV zijn. Geeft voor mij ook totaal niet, gelukkig maar. *edit* mijn dealer ook gemaild hoe het nu precies zit met die MHEV Geen MHEV, net bevestigd door de dealer. Quote
CrutzZz Geplaatst 26 Maart, 2021 Geplaatst 26 Maart, 2021 Een update vanuit de dealer.“Auto is klaar voor afvoer. Dat betekent dat hij z.s.m. getransporteerd wordt.”Hopelijk is hij snel hier.Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkWeer een mooie update van de dealer.Woensdag auto ophalenEn als het goed is deden ze maandag de parkeersensoren voor inbouwen als hij binnen was. Anders even een nieuw afspraak ervoor maken.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
OwN4UtReG Geplaatst 26 Maart, 2021 Geplaatst 26 Maart, 2021 Geen MHEV, net bevestigd door de dealer. Gelukkig maar scheelt weer kofferbak ruimte. 1 Quote
CrutzZz Geplaatst 28 Maart, 2021 Geplaatst 28 Maart, 2021 He is waiting for me bij de dealerVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
OwN4UtReG Geplaatst 30 Maart, 2021 Geplaatst 30 Maart, 2021 Mooi hoor nog maar even wachten dan! Goede kleur ook Quote
tijdjes123 Geplaatst 31 Maart, 2021 Geplaatst 31 Maart, 2021 (aangepast) Ik krijg net van mijn dealer te horen dat er nog deze week alleen een proceed besteld kan worden. Daarna wordt het wachten op het 2022 model en worden ook de nieuwe prijzen bekendgemaakt. Hopelijk wordt die niet veel duurder want dan pas die niet in mijn leasebudget. 31 Maart, 2021 aangepast door tijdjes123 Quote
Kia Proceed Geplaatst 31 Maart, 2021 Geplaatst 31 Maart, 2021 Op 28-3-2021 om 13:57, CrutzZz zei: He is waiting for me bij de dealer Mooiste auto van de hele rij! Gelukkig bijna klaar met wachten, heb zelf echter net door gekregen dat ik waarschijnlijk tot eind juni moet wachten Quote
Kia Proceed Geplaatst 1 April, 2021 Geplaatst 1 April, 2021 22 uur geleden, tijdjes123 zei: Ik krijg net van mijn dealer te horen dat er nog deze week alleen een proceed besteld kan worden. Daarna wordt het wachten op het 2022 model en worden ook de nieuwe prijzen bekendgemaakt. Hopelijk wordt die niet veel duurder want dan pas die niet in mijn leasebudget. Dat is niet zo'n goed nieuws! Niet voor jou en ook niet goed voor diverse collega's van mij die er naar aan het kijken zijn. Ik ben toevallig de eerste die een nieuwe lease auto mocht uitkiezen en binnenkort zijn er diverse collega's aan de beurt die nu gestart zijn met het rondkijken. Uiteraard vragen ze ook steeds aan mij wat ik gekozen heb en niemand kent de Proceed zodra ik deze noem. Paar dagen later komen ze er allemaal op terug om te vertellen dat het inderdaad een erg mooie auto is en dat ze er ook interesse in hebben. Misschien is het wel goed nieuws voor mij want ik vind het leuker om als enige erin te rijden dan dat er een hele rij met Proceeds op de parkeerplaats staat. Zo vind ik het ook erg leuk dat je de auto niet veel op de weg ziet en daarom wat exclusiever voelt. Ik snap echter nog steeds niet waarom dat is want ik vind het absoluut de mooiste auto in z'n prijsklasse en is zelfs de goedkoopste van alle mogelijke concurrenten die ik bekeken heb (met dezelfde motor en opties dus waarom kiezen maar zo weinig mensen voor deze auto. Quote
sephyr Geplaatst 1 April, 2021 Geplaatst 1 April, 2021 Begin maart is voor mij besteld een ProCeed GT-PlusLine DCT7 pano MY21 1.5 T-GDi,kleur De Luxe White en parkeersensoren voor als accessoire. Ik verwacht dat deze medio juni geleverd wordt, hoewel dit mijn eigen inschatting is. Ik hoop stiekem dat iemand nu uit ervaring kan roepen dat de levertijden op dit model korter zijn dan 3 maanden Quote
CrutzZz Geplaatst 1 April, 2021 Geplaatst 1 April, 2021 Begin maart is voor mij besteld een ProCeed GT-PlusLine DCT7 pano MY21 1.5 T-GDi,kleur De Luxe White en parkeersensoren voor als accessoire. Ik verwacht dat deze medio juni geleverd wordt, hoewel dit mijn eigen inschatting is. Ik hoop stiekem dat iemand nu uit ervaring kan roepen dat de levertijden op dit model korter zijn dan 3 maanden 21 januari besteld (eigenlijk september) gisteren geleverd. ( 30 april was eigenlijk de afleverdatum)Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
sephyr Geplaatst 1 April, 2021 Geplaatst 1 April, 2021 2 maanden......mmmmm dat zou een fijne verrassing zijn. Ik kan er weinig aan veranderen, hoe graag ik het ook zou willen, even geduld hebben dus. Quote
tijdjes123 Geplaatst 1 April, 2021 Geplaatst 1 April, 2021 6 uur geleden, Kia Proceed zei: Dat is niet zo'n goed nieuws! Niet voor jou en ook niet goed voor diverse collega's van mij die er naar aan het kijken zijn. Ik ben toevallig de eerste die een nieuwe lease auto mocht uitkiezen en binnenkort zijn er diverse collega's aan de beurt die nu gestart zijn met het rondkijken. Uiteraard vragen ze ook steeds aan mij wat ik gekozen heb en niemand kent de Proceed zodra ik deze noem. Paar dagen later komen ze er allemaal op terug om te vertellen dat het inderdaad een erg mooie auto is en dat ze er ook interesse in hebben. Misschien is het wel goed nieuws voor mij want ik vind het leuker om als enige erin te rijden dan dat er een hele rij met Proceeds op de parkeerplaats staat. Zo vind ik het ook erg leuk dat je de auto niet veel op de weg ziet en daarom wat exclusiever voelt. Ik snap echter nog steeds niet waarom dat is want ik vind het absoluut de mooiste auto in z'n prijsklasse en is zelfs de goedkoopste van alle mogelijke concurrenten die ik bekeken heb (met dezelfde motor en opties dus waarom kiezen maar zo weinig mensen voor deze auto. Dealer gaf aan dat het waarschijnlijk alleen het nieuwe logo is en draadloos android auto/apple carplay Quote
CrutzZz Geplaatst 1 April, 2021 Geplaatst 1 April, 2021 Ik was aan het kijken voor draadloze apple carplay voor in de auto. Ik vind ze toch wel prijzig Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
Kia Proceed Geplaatst 1 April, 2021 Geplaatst 1 April, 2021 2 uur geleden, CrutzZz zei: Ik was aan het kijken voor draadloze apple carplay voor in de auto. Ik vind ze toch wel prijzig Haha knap gevonden hoor. Ik zat zelf naar deze te kijken: https://www.indiegogo.com/projects/aawireless#/ Quote
Remco proceed Geplaatst 7 April, 2021 Geplaatst 7 April, 2021 Gisteren gebeld door de leasemaatschappij dat week 18 nog steeds staat voor levering van mijn proceed. Eerste week van februari is hij besteld. Dus nog heel even geduld hebben. Quote
CrutzZz Geplaatst 7 April, 2021 Geplaatst 7 April, 2021 Haha knap gevonden hoor. Ik zat zelf naar deze te kijken: https://www.indiegogo.com/projects/aawireless#/Ik heb mij zelf de “carlinkit 2.0 adapter for wireless carplay” besteld. Morgen komt hij binnen.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Kia Proceed Geplaatst 7 April, 2021 Geplaatst 7 April, 2021 (aangepast) 3 uur geleden, CrutzZz zei: Ik heb mij zelf de “carlinkit 2.0 adapter for wireless carplay” besteld. Morgen komt hij binnen. Die had ik in mijn zoektocht inderdaad ook gevonden. Volgens mij is dat de beste voor Apple telefoons en degene die ik gekocht heb de beste voor Android telefoons. Hoop dat de ingebouwde draadloze oplader in de auto goed werkt want schijnbaar wordt de batterij van de telefoon aardig belast met veel (spotify) streamen en navigatie gebruik. 7 April, 2021 aangepast door Kia Proceed Quote
CrutzZz Geplaatst 7 April, 2021 Geplaatst 7 April, 2021 Die had ik in mijn zoektocht inderdaad ook gevonden. Volgens mij is dat de beste voor Apple telefoons en degene die ik gekocht heb de beste voor Android telefoons. Hoop dat de ingebouwde draadloze oplader in de auto goed werkt want schijnbaar wordt de batterij van de telefoon aardig belast met veel (spotify) streamen en navigatie gebruik.Ik heb hem binnen en het werkt super. Gelukkig geen kabel meer en met draadloos laden is je gsm vol. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
Mossie09 Geplaatst 10 April, 2021 Geplaatst 10 April, 2021 Op 25-3-2021 om 14:00, Jurgen Behets zei: Is volgens mij beter dan, leren zetels affabriek! Tot nu toe 1 groot fiasco helaas... me proceed gt plusline was 24/03 al in Nederland en afgelopen vrijdag bericht gekregen via de Kia dealer dat het leer bedrijf de verkeerde leer had besteld:( Nu hopelijk volgende week klaar en ze hebben toegezegd dat hij in de week van de 19 april klaar zal zijn. Nog even wachten dan maar! Quote
tijdjes123 Geplaatst 24 April, 2021 Geplaatst 24 April, 2021 Ik hoor net bij de dealer dat de productiestop voor de Ceed Ceed SW en proceed tot het einde van 2021 zou gaan duren omdat dan pas het nieuwe model uitkomt. Ik kan het me bijna niet voorstellen eerlijk gezegd. Heeft iemand toevallig meer informatie hier over? Quote
PieBee Geplaatst 24 April, 2021 Geplaatst 24 April, 2021 7 uur geleden, tijdjes123 zei: Ik hoor net bij de dealer dat de productiestop voor de Ceed Ceed SW en proceed tot het einde van 2021 zou gaan duren omdat dan pas het nieuwe model uitkomt. Ik kan het me bijna niet voorstellen eerlijk gezegd. Heeft iemand toevallig meer informatie hier over? Volgens mij klopt dat wel, deze week kreeg ik van de leasemaatschappij een levertijd van 28 tot 30 weken momenteel. Gelukkig klopt mijn werkgever bij twee leasemaatschappijen aan... ze hebben mijn auto an keuze op voorraad levertijd 5 tot 10 dagen. Het gaat een Proceed GT met panoramadak Delux White worden... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.