Ga naar inhoud

e-niro 2019 gevraagd


ReinierB

Aanbevolen Berichten

Goedendag forum lezers,

Ik ben al even op zoek naar een e-Niro die dit jaar geleverd kan worden, dus probeer het via deze plek.
Het is een longshot, maar mocht iemand van zijn koopcontract van een Kia e-Niro af willen/moeten en de levering is nog in 2019, dan graag een PB naar mij.
En wellicht heeft iemand een e-Niro pas kort en wil er vanaf, dat zou ook kunnen.
De auto zou ik wel zakelijk willen kopen (btw auto).

Vriendelijke groet, Reinier

Link naar reactie
Delen op andere sites


5 uur geleden, ReinierB zei:

Goedendag forum lezers,

Ik ben al even op zoek naar een e-Niro die dit jaar geleverd kan worden, dus probeer het via deze plek.
Het is een longshot, maar mocht iemand van zijn koopcontract van een Kia e-Niro af willen/moeten en de levering is nog in 2019, dan graag een PB naar mij.
En wellicht heeft iemand een e-Niro pas kort en wil er vanaf, dat zou ook kunnen.
De auto zou ik wel zakelijk willen kopen (btw auto).

Vriendelijke groet, Reinier

https://www.autobedrijflammerts.nl/detail/?car=146&fbclid=IwAR29T1IF_iCeifT4FLd8f_mJ4rBQBePvI1feULfq8Q9dB7HYmP35gVgCdQA

Snel zijn morgenochtend

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


19 uur geleden, ReinierB zei:

Goedendag forum lezers,

Ik ben al even op zoek naar een e-Niro die dit jaar geleverd kan worden, dus probeer het via deze plek.
Het is een longshot, maar mocht iemand van zijn koopcontract van een Kia e-Niro af willen/moeten en de levering is nog in 2019, dan graag een PB naar mij.
En wellicht heeft iemand een e-Niro pas kort en wil er vanaf, dat zou ook kunnen.
De auto zou ik wel zakelijk willen kopen (btw auto).

Vriendelijke groet, Reinier

Wellicht had je dit al gezien, maar hier op het forum heeft Stormtrooper z'n zwarte e-Niro in de doorverkoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...
23 minuten geleden, Sigmasailor zei:

Misschien een beetje off topic maar ik weet (je moet denk ik wel snel bij zijn) nog een Kona Electric (nieuw in executive) te staan. Kan voor de snelle beslisser dit jaar nog op kenteken. Kona is het neefje van de Niro; de doelgroep is hetzelfde.

.... op wat kenmerkende verschillen na:

- Kona is wat kleiner, wat je vooral op de achterbank merkt

- afwerkingsniveau van de Kona is wat minder

- Kona heeft een HUD, wat de e-Niro niet kent

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...