Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik weet niet of hier veel belgen rondhangen op dit forum . Maar vandaag besteld Runway Red /smokey grey  64KW more+comfort pakket.  

Hierbij wat info:  Levertermijn 6 maanden laden 3 fasig 11KW  en niet onbelangrijk 1950€ korting    -normaal salon conditie 4J gratis onderhoud  die krijg ik niet . 

En belangrijk vandaag was de laatste dag van de subsiedieregeling  2500€   wel inschrijven voor 10/20 maar dat zal wel lukken.

Geplaatst

Gefeliciteerd met je aankoop.

Ik heb mijn E-Niro in NL gekocht. Kon al in juli vorig jaar reserveren. In België wisten ze nog van niets. Kon ook daar niet reserveren.

Uiteindelijke was die van NL nog voordeliger en heeft meer opties dan de More versie in België.

Importeren ging vlootjes. De premie € 2500 kreeg ik na 2 maanden.

Geplaatst

De NL-versie meer opties dan de B-versie? Wij (hier in NL) kunnen geen open dak bestellen, alleen zwarte bekleding kiezen en hebben geen 220V stopcontact achterop de middenconsole. Niet allemaal even belangrijk, maar jullie hebben wat te kiezen, wij alleen twee modellen...

• Like 1
Geplaatst

Ik zei de More versie, maar ik bedoelde de Must. Al die verschillende versies ook.

Mijn Dynamicline heeft meer standaard opties dan de Must.

De Must versie heeft bijv standaard geen navigatie en daar kan je niet kiezen voor een open dak als optie. Bij de More weer wel :???:

Wil je verwarmbare zetels dan moet je More versie + luxe pack optie nemen. Zit bij Dynamicline al standaard in.

Geplaatst

Zover mijn kennis reikt heb me vooral op de more toegelegd vewarmde voozetelsstandaarfd bij pakket el verstelbaar en geventileerd met geheugen gps kan je als optie krijgen op de must 

Geplaatst

Verder denk ik dat de levertermijn ongeveer dezelfde zijn e'n de dealer wist er echt niet veel over zelfs geen folder heb dus een auto gekocht zonder er maar te hebben ingezeeten. Maar dank zij dit forum wist ik heek wat meer

• 2 weken later...
Geplaatst

image.png.e95badda372cb51fd09b119625ad380d.png

Daarom kom ik al zo weinig E-Niro's tegen in België. Tot nu toe 2 in een jaar tijd.

Er zijn in 2019 292 verkocht tegenover 3678 in NL volgens ev-sales.blogspot

Geplaatst

Klopt wel misschien verandert het wel. Kia heeft k3/4 de productie voor Europa bewust tegen gehouden om zo er meet te verkopen in 2020 ivm de gemiddelde uitstoot normen vanaf 20. Ook de 3 fase lader is in België belangrijker dan in nl

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...