Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo,

Mijn Kia heeft 3 weken geleden de laatste software update gehad via de dealer. Nu ontdek ik dat ik sinds 26 september geen online verbinding meer heb met de UVO app en de online diensten vanuit de auto.

Iemand dezelfde ervaring hiermee?

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Geplaatst
Op 1-10-2020 om 17:33, richard.vels zei:

Hallo,

Mijn Kia heeft 3 weken geleden de laatste software update gehad via de dealer. Nu ontdek ik dat ik sinds 26 september geen online verbinding meer heb met de UVO app en de online diensten vanuit de auto.

Een keer uitloggen en opnieuw inloggen is vaak een oplossing.

Geplaatst
Op 1-10-2020 om 17:33, richard.vels zei:

Hallo,

Auto van 3 sep en de laatste software update gehad via de dealer op 25 sep .  geen problemen met de UVO app

• 2 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst

Hebben jullie hier vaker last van? Ik heb sinds 10 september jl mijn Kia Ceed en op 10 oktober had ik ineens geen verbinding meer met UVO connect. De app kon geen verbinding krijgen met de auto. Oplossing van de dealer was de resetbutton op het navigatiesysteem indrukken met iets scherps. Dit hielp wel. Ze gaven aan dat er net een update uit was wat het mogelijk zou verhelpen. Op 20 oktober nieuwe update gekregen. UVO connect Phase 2. Wat een drama is dat zeg!!! Al mijn instellingen weg. Het ziet er niet uit! Maar UVO connect werkte weer. Tot gisteren. Ineens werkt het weer niet meer. Gelukkig heb ik de paperclip nog in de auto liggen en kan ik het systeem maar weer resetten. Ik vertel altijd vol trots dat ik al jaren probleemloos Kia rijd, maar helaas moet ik hier nu wel op terug komen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...