-
Latest Images
-
KIA Sorento 3 (2014->Heden) (Sorento3.jpg)
By: Willemfred · 03/06/2021 -
KIA Sorento 3 (2014->Heden) (Sorento2.jpg)
KIA Sorento 3 (2014->Heden) (Sorento1.jpg)
KIA X-ceed 2019 > heden (IMG_20210202_172315.jpg)
By: Willy Xceed · 03/02/2021
-
-
Similar Content
-
By Robbyc
Beste allen,
Sinds eergisteren, en vandaag weer, krijg ik een foutmelding en wordt het laden bij 92% geannuleerd en krijg ik de volgende melding.
"[Alarm] Connected but not charging. Possible reasons: blackout, payment incompletion, charging stop button enabled...."
Iemand enig idee wat hier aan de hand kan zijn voordat ik mij wend tot de dealer?
Alvast bedankt.
(...en ja, mijn telefoon moest ook aan de lader. ;-))
-
By Peter125
Heb vanmorgen mijn auto naar de dealer gebracht voor een onderhoudsbeurt en om wat schade te verhelpen. Ik kreeg de vraag voorgeschoteld of ze ook de navigatie moesten updaten. Dit werd mij ontraden omdat er "iets" mis is met de kleuren nadat de update is doorgevoerd. Terug naar de oude zou niet mogelijk zijn. Er zou een paarse overheersing zijn in het scherm. Ik vond het een vreemd verhaal maar heb ook geen zin in een "paars" scherm. Meer informatie was helaas niet beschikbaar en de importeur zou op de hoogte zijn.
Hebben meer mensen deze vraag gekregen en zijn er die de update wel hebben (laten) uitvoeren? Zo ja, wat is het resultaat?
gr. Peter
-
By BarneyRubble
Beste Forumgenoten, ik rijd nu een Niro Hybride met totaal 141 PK. Nou heb ik misschien wel interesse in de E-Niro met de 64KWH accu die 204 PK levert.
Is hier iemand die eerst de Hybride gereden heeft en nu de E-Niro 64kwh rijd.? Zo ja is het verschil in PK daadwerkelijk een best groot verschil zowel met optrekken, invoegen op de snelweg en bv het even snel inhalen als je bv op dat moment 100km/pu rijd ?
Zie erg graag je reactie.
Bvd, Barney
-
By Erikkoudijs
Misschien is het een domme vraag maar ivm get aanschaffen van een wireless CarPlay dongle moet
ik de versie weten van mijn 2019 versie E-niro weten en ik kan het niet vinden in het menu.
iemand een idee?
-
By Flying_Dutchman
Omdat mijn Niro PHEV in reparatie was (vervangen display) kreeg ik een e-Niro mee.
Wat een feest, wat een power. In één woord: zalig.
Ik reed op de limiter door Staphorst (30 km) en schakelde die uit bij einde 30-zone. Mijn rechtervoet was blijkbaar ongemerkt naar beneden gegaan want ik kreeg me daar een felle acceleratie. Oeps.
Bij het begin van de rijbaan naar de A28 dacht ik: wat gebeurt er bij plank gas ...... . Ik heb 15 jaar een turbo diesel gehad en die kon erg snel accelereren. Maar deze e-Niro doet het nog veel feller. Wat een kracht!
Het is jammer dat de auto geen caravan kan trekken, anders zou ik aan inruilen denken ....
-