Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Dat ziet er erg goed uit, is al bekend wanneer de nieuwe NIRO moet komen, zo zou je zeggen dit jaar nog, maar het kan ook de nieuwe elektrische auto van KIA zijn die binnenkort gepresenteerd wordt.

Geplaatst
Op 23-2-2021 om 08:58, JWS zei:

Dat ziet er erg goed uit, is al bekend wanneer de nieuwe NIRO moet komen, zo zou je zeggen dit jaar nog, maar het kan ook de nieuwe elektrische auto van KIA zijn die binnenkort gepresenteerd wordt.

Niro EV staat achterzijde onderkant...

• Like 1
  • 2 maanden later...
Geplaatst

Ben toch wel benieuwd wanneer we de opvolger kunnen verwachten. Mijn Niro wordt volgende maand 4, meestal stap ik dan over op een nieuwe auto. Maar ik denk dat ik deze keer maar wacht op de opvolger. De Niro rijdt super lekker dus er is ook geen reden om in te ruilen. Maar als ik nu zou overstappen zou het een super goede deal moeten zijn, aan de andere kant nog een (klein) jaartje wachten zorgt er ook voor dat de inruil minder wordt maar ik zou het ook niet echt leuk vinden om nu een Niro te kopen en na een paar maanden komt het nieuwe model op de markt.

Geplaatst

In de Autoweek van deze week staat een arts inpression van de nieuwe NIRO, zij verwachten dat hij eind van dit jaar gepresenteerd wordt, lijkt behoorlijk veel op bovenstaande foto.

Geplaatst

Ziet er goed uit. Als ik me niet vergis wordt dat begin 2022 dat deze leverbaar zal zijn.

Geplaatst

Aan het begin van 2023 moeten wij de beslissing gaan maken voor een opvolger van onze huidige NIRO. Gezien de privatelease (contract loopt tot 31-05-2023) een gemakkelijke keuze maar of het weer een NIRO wordt.
Er komen nu steeds mee (P)HEV's op de markt, dus zal het dan sterk aan de prijs afhangen.

• 4 weken later...
Geplaatst (aangepast)
Op 3-6-2021 om 22:35, Michel_1970 zei:

Aan het begin van 2023 moeten wij de beslissing gaan maken voor een opvolger van onze huidige NIRO. Gezien de privatelease (contract loopt tot 31-05-2023) een gemakkelijke keuze maar of het weer een NIRO wordt.
Er komen nu steeds mee (P)HEV's op de markt, dus zal het dan sterk aan de prijs afhangen.

UPDATE:

Gisteren (26-06-'21) de beslissing genomen en we hebben de overstap gemaakt naar de E-Niro 64kw, DynamicPlusLine, Gravity Blue. dankzij de mooie aanbieding van KIA zelf om (zorgeloos) over te stappen.
Nu blijkt zelfs zo dat we €20 per maand minder gaan betalen (met een kleine kanttekening dat de km's van 17,5k naar 15k is bijgesteld).
Voor deze nieuwkomer zal dan even langer gewacht moeten worden, ik schat ergens in 2026 ;-)

aangepast door Michel_1970
Geplaatst
Op 27-6-2021 om 11:43, Michel_1970 zei:

UPDATE:

Gisteren (26-06-'21) de beslissing genomen en we hebben de overstap gemaakt naar de E-Niro 64kw, DynamicPlusLine, Gravity Blue. dankzij de mooie aanbieding van KIA zelf om (zorgeloos) over te stappen.
Nu blijkt zelfs zo dat we €20 per maand minder gaan betalen (met een kleine kanttekening dat de km's van 17,5k naar 15k is bijgesteld).
Voor deze nieuwkomer zal dan even langer gewacht moeten worden, ik schat ergens in 2026 ;-)

Wie heeft je die aanbieding gedaan? De dealer of de leasemaatschappij?

Geplaatst
2 uur geleden, gjcvro zei:

Wie heeft je die aanbieding gedaan? De dealer of de leasemaatschappij?

Het leasemaatschappij.

• 2 maanden later...
Geplaatst (aangepast)

Het einde van 2021 nadert ben heel benieuwd wanneer we de opvolger van de huidige Niro te zien krijgen.

aangepast door chippie777
verkeerd ge-quote
  • 3 weken later...
  • 4 weken later...
  • 3 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst

vandaag bij de dealer langs geweest. Het viel op dat de showroom niet echt vol stond. De verkoper gaf aan dat ze in juni verwachten het nieuwe model een dagje in de showroom te hebben. Levering na bestelling waarschijnlijk einde derde kwartaal of begin vierde kwartaal. Verder konden ze geen Niro meer leveren. 

• 5 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...