Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo mede Kia rijders,

Vandaag heb ik mijn eerste KIA besteld: de e-Niro 64kWh in Executive trim met warmtepomp. Dit wordt ook mijn eerste elektrische auto (nu heb ik nog een Nissan Qashqai), een nieuwe ervaring dus maar na de proefrit met de Niro was ik ‘verkocht’, zeker ook na de goede (inruil-) deal !

De Niro wordt er een in zelf samengestelde Black Edition dus in kleur Aurora Black Pearl en verder alles helemaal zwart behalve de velgen (18” Katana’s met Vredestein Quatracs) en de deurgrepen.

Verrassend is de snelle levertijd nl. in de loop van April !

Ik ben heel benieuwd en ben me al druk aan het inlezen op dit forum. De foto’s volgen tzt.

Gegroet, Rob  

• 3 maanden later...
Geplaatst
On 3/12/2021 at 5:44 PM, rob2u said:

Hallo mede Kia rijders,

Vandaag heb ik mijn eerste KIA besteld: de e-Niro 64kWh in Executive trim met warmtepomp. Dit wordt ook mijn eerste elektrische auto (nu heb ik nog een Nissan Qashqai), een nieuwe ervaring dus maar na de proefrit met de Niro was ik ‘verkocht’, zeker ook na de goede (inruil-) deal !

De Niro wordt er een in zelf samengestelde Black Edition dus in kleur Aurora Black Pearl en verder alles helemaal zwart behalve de velgen (18” Katana’s met Vredestein Quatracs) en de deurgrepen.

Verrassend is de snelle levertijd nl. in de loop van April !

Ik ben heel benieuwd en ben me al druk aan het inlezen op dit forum. De foto’s volgen tzt.

Gegroet, Rob  

Heb jij toevallig een foto van jouw Niro met de Katana's eronder. Ik had de Matisse gewild alleen zijn de nu in backorder bij de importeur. Nu moet ik dus iets anders kiezen,

Geplaatst
11 minutes ago, rob2u said:

Ja hoor, zie mijn profielfoto:

C74DFF4C-54B2-4468-A14F-E49AEF2F6630.jpeg

Dank je wel, erg mooi bij een zwarte auto!

Zou dit staan op een Niro PHEV Platinum Graphite? 

Geplaatst

Dat lijkt mij wel, deze velgen passen m.i. overal goed bij. 

• Like 1
Geplaatst

wat een gave auto zo helemaal zwart, en die velgen zijn ook super. Veel plezier en veilige kilometers toegewenst.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...