rob2u Geplaatst 12 Maart, 2021 Geplaatst 12 Maart, 2021 Hallo mede Kia rijders, Vandaag heb ik mijn eerste KIA besteld: de e-Niro 64kWh in Executive trim met warmtepomp. Dit wordt ook mijn eerste elektrische auto (nu heb ik nog een Nissan Qashqai), een nieuwe ervaring dus maar na de proefrit met de Niro was ik ‘verkocht’, zeker ook na de goede (inruil-) deal ! De Niro wordt er een in zelf samengestelde Black Edition dus in kleur Aurora Black Pearl en verder alles helemaal zwart behalve de velgen (18” Katana’s met Vredestein Quatracs) en de deurgrepen. Verrassend is de snelle levertijd nl. in de loop van April ! Ik ben heel benieuwd en ben me al druk aan het inlezen op dit forum. De foto’s volgen tzt. Gegroet, Rob Quote
Sander56 Geplaatst 12 Maart, 2021 Geplaatst 12 Maart, 2021 Gefeliciteerd goede keuze mooie kleur, van de E Niro ga je geen spijt krijgen heerlijke wagen . Quote
Moo Geplaatst 22 Juni, 2021 Geplaatst 22 Juni, 2021 On 3/12/2021 at 5:44 PM, rob2u said: Hallo mede Kia rijders, Vandaag heb ik mijn eerste KIA besteld: de e-Niro 64kWh in Executive trim met warmtepomp. Dit wordt ook mijn eerste elektrische auto (nu heb ik nog een Nissan Qashqai), een nieuwe ervaring dus maar na de proefrit met de Niro was ik ‘verkocht’, zeker ook na de goede (inruil-) deal ! De Niro wordt er een in zelf samengestelde Black Edition dus in kleur Aurora Black Pearl en verder alles helemaal zwart behalve de velgen (18” Katana’s met Vredestein Quatracs) en de deurgrepen. Verrassend is de snelle levertijd nl. in de loop van April ! Ik ben heel benieuwd en ben me al druk aan het inlezen op dit forum. De foto’s volgen tzt. Gegroet, Rob Heb jij toevallig een foto van jouw Niro met de Katana's eronder. Ik had de Matisse gewild alleen zijn de nu in backorder bij de importeur. Nu moet ik dus iets anders kiezen, Quote
rob2u Geplaatst 22 Juni, 2021 Topic Starter Geplaatst 22 Juni, 2021 Ja hoor, zie mijn profielfoto: 1 Quote
Moo Geplaatst 22 Juni, 2021 Geplaatst 22 Juni, 2021 11 minutes ago, rob2u said: Ja hoor, zie mijn profielfoto: Dank je wel, erg mooi bij een zwarte auto! Zou dit staan op een Niro PHEV Platinum Graphite? Quote
rob2u Geplaatst 22 Juni, 2021 Topic Starter Geplaatst 22 Juni, 2021 Dat lijkt mij wel, deze velgen passen m.i. overal goed bij. 1 Quote
Wiz Geplaatst 22 Juni, 2021 Geplaatst 22 Juni, 2021 wat een gave auto zo helemaal zwart, en die velgen zijn ook super. Veel plezier en veilige kilometers toegewenst. 1 Quote
TedKiaPret Geplaatst 24 Juni, 2021 Geplaatst 24 Juni, 2021 Ja hoor, zie mijn profielfoto:Hij is echt heel strak helemaal zwart!Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.