Gast Geplaatst 18 Juli, 2021 Geplaatst 18 Juli, 2021 De Kia Navigatie geeft op de kaart met een cirkel weer hoever ik kan komen. Dat slaat natuurlijk nergens op, want je kunt zelden vanuit je bestemming in een rechte lijn naar een punt op die cirkel rijden. Kent iemand een website waarop je kunt ingeven hoever je wilt rijden en die dan aangeeft waar je dan echt kunt komen? Lijkt me leuk om dan zo een rit te plannen en met een 'nog-net-genoeg-gevulde' batterij weer thuis komen. Quote
Murcielaygo Geplaatst 18 Juli, 2021 Geplaatst 18 Juli, 2021 ABRP; A Better Route PlannerDaar lees ik veel enthousiaste reacties over in het e-Niro deel van het forum. Quote
Gast Geplaatst 19 Juli, 2021 Geplaatst 19 Juli, 2021 22 hours ago, Murcielaygo said: ABRP; A Better Route Planner ABRP heeft gezochte functionaliteit niet. Quote
Oplossing Michel_1970 Geplaatst 30 Juli, 2021 Oplossing Geplaatst 30 Juli, 2021 (aangepast) Beste @Mausy5043, na wat zoekwerk ben ik op onderstaande site uitgekomen. Je zal je hierin wel moeten verdiepen maar je zal een eind komen, mogelijk dat je op hun forum de nodige vragen kunt stellen mbt elektrisch rijden. MRA Routte Nog meer en GRATIS: My Maps van Google 30 Juli, 2021 aangepast door Michel_1970 Quote
Gast Geplaatst 8 December, 2021 Geplaatst 8 December, 2021 Da's allemaal niet wat ik bedoelde. Ik heb het intussen zelf al gevonden: https://maps.openrouteservice.org/#/ Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.