Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik had altijd een indicatie bij regeneratief remmen hoeveel hij opgeladen had in de linker klok. Dat is nu weg .  Iemand een idee hoe ik dat terug krijg ???

Ook bleef de regenerative remkracht bij 2 <<  staan als ik de auto uit en aan zette, doet het ook niet meer . Waarom ??

Tussen haakjes : Zoon had hem even geleend , weet natuurlijk nergens van :-)

Geplaatst
Precies; dat zie je alleen in de ECO mode. Zoonlief zal sport gekozen hebben?
Lijkt mij sterk. Bij iedere herstart wordt automatisch weer ECO gekozen ook al ben je in Normaal of Sport gestopt.

Verstuurd vanaf mijn SM-G986B met Tapatalk

Geplaatst
Hmm volgens mij is het:

Eco -> Eco
Normaal -> Normaal
Sport -> Normaal

Maar ik zal het eens testen default_smile.png
Het is ECO - NORMAAL - SPORT en alleen als je de keuzeknop lang ingedrukt houdt, ga je naar ECO+

Geplaatst
3 uur geleden, Marcel038 zei:

Lijkt mij sterk. Bij iedere herstart wordt automatisch weer ECO gekozen ook al ben je in Normaal of Sport gestopt.

Is al ruim twee jaar geleden maar of je kunt instellen hoe (in welke mode) de Kia opstart of dat de Kia gaat verder zoals hij uitgezet is. Ik weet ook nog dat je voor iedere mode je eigen voorkeuren (zoals regeneratie nivo) in kunt stellen. Ik heb dat een keer gedaan en kom er sindsdien niet meer aan. Bij start hij altijd op in ECO met regeneratie level 1.

Geplaatst

Ik rij (vrijwel) uitsluitend in Eco en daar zie ik die indicatie van hoeveel km er teruggewonnen is met remmen ook in de linker klok.

Ik denk dat dit bij jou, @Jan Fahner, ook zo is. Misschien dat je de modi door elkaar haalt? Eco+ moet je altijd per rit handmatig inschakelen door de drive mode knop een paar seconde vast te houden. Zonder dat te doen krijg je toch ook die indicatie van teruggewonnen kms?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...