Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Nu wil het voorval zo zijn dat ik af en toe met meerdere mobieltjes (prive en werk) aan het rijden ben.
Is hier iemand die daar ervaring mee heb. Ik weet bijvoorbeeld dat het infotainment systeem maar met slechts 1 mobiel tegelijk verbinding kan maken.

Geplaatst (aangepast)

een telefoon met dualsim nemen

aangepast door The Dude
typo error
Geplaatst

Hoi @The Dude, daar zat ikzelf ook eerst aan te denken gezien mijn privé mobiel een Samsung S10 is alleen komen dan alle apps die ik voor het werk nodig heb wel op de privé mobiel te staan en dat wil ik graag wel gescheiden houden.
Het enige wat eventueel overblijft is het doorschakelen van het "zakelijk" 06-nummer naar het "privé" 06-nummer met **21*........# en dan op de "bel" toets drukken. Voor het uitzetten van het doorschakelen is het ##21# en dan de "bel" toets.

Geplaatst
Hoi [mention=20008]The Dude[/mention], daar zat ikzelf ook eerst aan te denken gezien mijn privé mobiel een Samsung S10 is alleen komen dan alle apps die ik voor het werk nodig heb wel op de privé mobiel te staan en dat wil ik graag wel gescheiden houden.
Het enige wat eventueel overblijft is het doorschakelen van het "zakelijk" 06-nummer naar het "privé" 06-nummer met **21*........# en dan op de "bel" toets drukken. Voor het uitzetten van het doorschakelen is het ##21# en dan de "bel" toets.
Werkprofiel instellen en je apps en gegevens blijven gescheiden.
Android Auto kan overigens nog niet overweg met twee profielen maar dat zou met een update binnenkort wel mogelijk moeten zijn.

Verstuurd vanaf mijn Mi A3 met Tapatalk

Geplaatst

Gisterenavond stap ik in de auto. Mijn telefoon werd gekoppeld aan de auto. Ik rijd de auto uit de garage waarna mijn vrouw instapt met haar telefoon in haar tas. Na een kwartiertje rijden komt ineens de melding dat haar telefoon gekoppeld is. Mijn telefoon was vol, hing in het zicht aan de telefoonhouder en gaf geen teken dat hij uitviel o.i.d. Vond het erg vreemd!

Geplaatst
Nou heb ik nooit heel erg goed naar gekeken, maar je kunt toch meerdere telefoons koppelen, en een prioriteit aangeven?

Waarschijnlijk wel, maar dan is er dus maar 1 telefoon actief; die met prioriteit. Gaat de tweede telefoon dan komt die NIET op de HandsFree terecht.
Dit is overigens bij de meeste systemen zo, ik heb zelf nog maar 1x een carkit gehad die wel "Multipoint" ondersteunde; mijn Bury CC9060. Daarbij kon ik gesprekken starten vanaf telefoon 1, maar ook opnemen van zowel telefoon 1 als 2. Inkomend op toestel 2 werd zelfs aangekondigd als "vsn tweede telefoon".
Geplaatst (aangepast)

ah, en ik had de verwachting dat je wel alletwee de telefoons kon aannemen, maar maar 1 kon gebruiken voor muziek en zelf bellen.

weer wat geleerd👍

aangepast door gjcvro

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...