Rinus30 Geplaatst 7 Januari, 2022 Geplaatst 7 Januari, 2022 Als ik s'morgens weg wil rijden moet ik eerst uit het parkeervak achteruit rijden, mijn sp4 is een automaat . Probleem is dat ik veel gas moet geven om beweging in de auto te krijgen bij koude motor, is de motor eenmaal warm en zet ik hem in achteruit kruipt hij meteen weg. De buren vinden het niet leuk zo vroeg een auto die veel gas geeft. Is dit normaal of is er slijtage? Quote
Murcielaygo Geplaatst 7 Januari, 2022 Geplaatst 7 Januari, 2022 Lijkt me normaal; conventionele automaten werken met olie en koude olie is dikker, dus dat werkt minder goed.En dat dat bij de achteruit een issue is en vooruit niet komt ws omdat er dan meer hydrauliek bediend moet worden.Is het geen optie achteruit in te parkeren? Dan kun je vooruit wegrijden. Hoef je ook de achterruit niet te krabben 3 Quote
Oplossing Rinus30 Geplaatst 7 Januari, 2022 Topic Starter Oplossing Geplaatst 7 Januari, 2022 Doe ik al, maar vroeg me af of dit normaal is, bedankt voor je antwoord. Quote
Willemfred Geplaatst 7 Januari, 2022 Geplaatst 7 Januari, 2022 Denk dat het normaal is, ik merkte dat ook bij mijn SP4 en ik heb de indruk dat de Sorento dat ook wat heeft 1 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.