Erwan Geerdink Posted January 16, 2022 Posted January 16, 2022 Ik ben nieuw op dit forum. Rijdt een Ceed sw dynamic plus line en heb een vraag. Er zit een 10 inch multimedia systeem in. Als ik in de handleiding kijk zou er wifi op moeten zitten. Ik kan deze alleen nergens vinden. Er zit kia live op, uvo zit erop, dit werkt allemaal. Hoe kan ik verbinding maken via mijn hotspot op de telefoon met mijn netwerk. Een ander vraagje is of ik draadloos spotify kan afspelen op mijn systeem. Alvast dank voor jullie reacties Quote
tijdjes123 Posted January 16, 2022 Posted January 16, 2022 Wifi is niet nodig. Uvo zorgt dat je verbinding hebt met internet. Draadloos spotify afspelen kan gewoon via bluetooth. Quote
Erwan Geerdink Posted January 16, 2022 Author Posted January 16, 2022 Dank je wel voor je reactie. Spotify op het beeldscherm krijgen gaat alleen via een usb verbinding met je mobiel, toch? Android aanzetten en met kabeltje verbinding maken met telefoon. Quote
Peter-036 Posted January 17, 2022 Posted January 17, 2022 Met een zo recente auto zou je spotify (en andere apps) ook via bluetooth op je infotainment moeten kunnen krijgen. Maar vraag mij niet hoe! Daar heb ik me nooit in verdiept, want: geen belang bij. Quote
tijdjes123 Posted January 17, 2022 Posted January 17, 2022 De auto uit 2020 kan het nog niet. De facelift heeft wel draadloos android auto? Quote
Murcielaygo Posted January 17, 2022 Posted January 17, 2022 Er gaan volgens mij wat termen door elkaar nu.Voor UVO heeft de auto een eigen SIM.Voor spelen van audio van je telefoon kun je BT gebruiken.Android Auto en CarPlay gebruik je met een kabel.WiFi Hotspot zou niet nodig moeten zijn voor navi.Geluid van Spotify op je telefoon kan via BT naar de speakers vd auto, maar bediening doe je op je telefoon.Of je gebruikt AA of CP en draait Spotify op het scherm, maar dan MOET je dus met kabel verbinden. Draadloos ondersteunt Kia niet. Met extra hardware KAN het overigens wel, maar dat is dan niet van Kia. 1 Quote
Erwan Geerdink Posted January 18, 2022 Author Posted January 18, 2022 19 uur geleden, zei Murcielaygo: Er gaan volgens mij wat termen door elkaar nu. Voor UVO heeft de auto een eigen SIM. Voor spelen van audio van je telefoon kun je BT gebruiken. Android Auto en CarPlay gebruik je met een kabel. WiFi Hotspot zou niet nodig moeten zijn voor navi. Geluid van Spotify op je telefoon kan via BT naar de speakers vd auto, maar bediening doe je op je telefoon. Of je gebruikt AA of CP en draait Spotify op het scherm, maar dan MOET je dus met kabel verbinden. Draadloos ondersteunt Kia niet. Met extra hardware KAN het overigens wel, maar dat is dan niet van Kia. Helemaal helder dankjewel voor de uitleg 1 Quote
Recommended Posts