Bear Geplaatst 31 Maart, 2022 Geplaatst 31 Maart, 2022 Ik heb in het verleden voor mijn auto's altijd een hondenrek met devider van Travall aangeschaft, zo ook voor mijn huidige Niro (zie foto). Wie heeft er nog een alternatief merk voor een hondenrek met devider? Kia heeft enkel het honden/bagagerek echter geen devider en Travall heeft nog geen voor de nieuwe Sportage doet ook geen toezeggingen of deze er komen. Quote
BarneyRubble Geplaatst 31 Maart, 2022 Geplaatst 31 Maart, 2022 7 minuten geleden, zei Bear: Ik heb in het verleden voor mijn auto's altijd een hondenrek met devider van Travall aangeschaft, zo ook voor mijn huidige Niro (zie foto). Wie heeft er nog een alternatief merk voor een hondenrek met devider? Kia heeft enkel het honden/bagagerek echter geen devider en Travall heeft nog geen voor de nieuwe Sportage doet ook geen toezeggingen of deze er komen. Je zoekt nu dus een Divider ( scheidingsrek ) voor de Sportage 5 2022? Quote
Bear Geplaatst 31 Maart, 2022 Geplaatst 31 Maart, 2022 8 minuten geleden, zei BarneyRubble: Je zoekt nu dus een Divider ( scheidingsrek ) voor de Sportage 5 2022? Klopt, en wel voor de PHEV GT-Line. Quote
Rick Geplaatst 31 Maart, 2022 Geplaatst 31 Maart, 2022 17 uur geleden, zei BarneyRubble: Mijn Nu huidige Niro reageert echt goed wat de middellijn op een 80 km weg betreft. Ik rijd zeer vaak een 80km N weg met 23 km heen en 23 terug, in principe kan ik dan met cruisecontrol aan en de lijndetectie aan de auto makkelijk zelfstandig laten rijden, dus met stuur los, zo goed werkt het. De automatische cruisecontrole heb ik niet kunnen uitvogelen tijdens de testrit word toch even op mijn gemak uitzoeken allemaal. Quote
kras Geplaatst 1 April, 2022 Geplaatst 1 April, 2022 Sportage GT-Plus line Plug in Hybrid is vandaag afgeleverd bij de dealer 2 1 Quote
Petri Geplaatst 1 April, 2022 Topic Starter Geplaatst 1 April, 2022 Super dat is snel voor een Plug-in we wachten op foto's Quote
Sjb34 Geplaatst 1 April, 2022 Geplaatst 1 April, 2022 24 minuten geleden, zei kras: Sportage GT-Plus line Plug in Hybrid is vandaag afgeleverd bij de dealer Wanneer besteld ? Quote
kras Geplaatst 1 April, 2022 Geplaatst 1 April, 2022 De dealer heeft deze uitvoering in december 2021 besteld. Quote
kras Geplaatst 1 April, 2022 Geplaatst 1 April, 2022 15 minuten geleden, zei Petri: Super dat is snel voor een Plug-in we wachten op foto's Ga morgen even langs om wat foto's te nemen. Begreep wel dat de bestelling van de accessoires wat langer op zich laat wachten. Spatlappen, treeplanken en set rubber matten (GT-logo) zijn nog niet binnen. Quote
BarneyRubble Geplaatst 1 April, 2022 Geplaatst 1 April, 2022 (aangepast) 1 uur terug, zei kras: Ga morgen even langs om wat foto's te nemen. Begreep wel dat de bestelling van de accessoires wat langer op zich laat wachten. Spatlappen, treeplanken en set rubber matten (GT-logo) zijn nog niet binnen. Gefeliciteerd joh, gaaf, ik heb net zoals nu in mijn Niro ook weer de Rubbere matten er bij besteld, 4 stuks in totaal ( je kan namelijk voor achter ook 1 complete incl. tunnel bestellen ) het grote voordeel is dat ze super makkelijk zijn schoon te maken en uiteraard goed tegen, vocht en pekel, en vieze schoenen kunnen. Mijn dealer krijgt dus samen met de Niro ook een complete set nog niet gebruikte stoffen voetmatten als inruil. Ook heb ik voor de Fietskar van ons hondje Banjer de complete kofferbak bescherming er bij genomen, dit voorkomt beschadigingen aan elke kant van de kofferbak Hier 1 van de 4 delige set rubbere matten. En deze mogelijkheid is er ook en is dan 1 geheel dus incl.de tunnel. 1 April, 2022 aangepast door BarneyRubble 1 Quote
Rick Geplaatst 1 April, 2022 Geplaatst 1 April, 2022 (aangepast) 2 uur geleden, zei kras: Sportage GT-Plus line Plug in Hybrid is vandaag afgeleverd bij de dealer Was die voorbesteld al, of heb je em zelf in December al besteld? Al de Plugs in GT+ die in Januari/Feb zijn besteld staan op Augustus nu. 1 April, 2022 aangepast door Rick Quote
kras Geplaatst 1 April, 2022 Geplaatst 1 April, 2022 6 uur geleden, zei Rick: Was die voorbesteld al, of heb je em zelf in December al besteld? Al de Plugs in GT+ die in Januari/Feb zijn besteld staan op Augustus nu. Ik weet niet of hij deze versie heeft voorbesteld. Zelf denk ik dat hij deze versie heeft besteld nadat ik hem begin december heb gesproken. Quote
Smollie Geplaatst 2 April, 2022 Geplaatst 2 April, 2022 Moet mij weer overkomen , half januari hybride gt line two tone besteld ( deluxe white pearl met zwart dak ) . Belt de dealer in de week na aankomt wagen dat ze de verkeerde hebben besteld namelijk eentje zonder zwart dak . Dus ik naar daar om te bekijken wat nu te doen : houden , dak wrappen , overspuiten of nieuwe bestellen . In deze volledige kleur zo houden was geen optie voor mij en dak wrappen of overspuiten gaan we , zo zegt de dealer , altijd blijven zien . Dus maar een nieuwe besteld met de nodige sorry’s en excuses en een kleine compensatie nu een wachttijd van 5 maanden ! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Petri Geplaatst 2 April, 2022 Topic Starter Geplaatst 2 April, 2022 Zo dat is balen en vooral weer 5 maanden wachten. Ja daar mag inderdaad een compensatie tegenover staan. En inderdaad je bent voor een bepaalde uitvoering gegaan en dan wil je die ook hebben. 1 Quote
Rick Geplaatst 2 April, 2022 Geplaatst 2 April, 2022 3 uur geleden, zei Smollie: Moet mij weer overkomen , half januari hybride gt line two tone besteld ( deluxe white pearl met zwart dak ) . Belt de dealer in de week na aankomt wagen dat ze de verkeerde hebben besteld namelijk eentje zonder zwart dak . Dus ik naar daar om te bekijken wat nu te doen : houden , dak wrappen , overspuiten of nieuwe bestellen . In deze volledige kleur zo houden was geen optie voor mij en dak wrappen of overspuiten gaan we , zo zegt de dealer , altijd blijven zien . Dus maar een nieuwe besteld met de nodige sorry’s en excuses en een kleine compensatie nu een wachttijd van 5 maanden ! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Zwart dat is alleen bij de GT PLUS Line, als je nu weer geen PLUS hebt besteld krijg je hetzelfde probleem...! Quote
Smollie Geplaatst 2 April, 2022 Geplaatst 2 April, 2022 Zwart dat is alleen bij de GT PLUS Line, als je nu weer geen PLUS hebt besteld krijg je hetzelfde probleem...!Woon in België en hier kan je gt line ook bestellen zonder geventileerde zetels en betere geluidsinstallatie ( optie van 1700 €) Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote
Rick Geplaatst 2 April, 2022 Geplaatst 2 April, 2022 8 minuten geleden, zei Smollie: Woon in België en hier kan je gt line ook bestellen zonder geventileerde zetels en betere geluidsinstallatie ( optie van 1700 €) Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Ahh oke, andere pakketten daar dus. Quote
Smollie Geplaatst 2 April, 2022 Geplaatst 2 April, 2022 Ahh oke, andere pakketten daar dus.Jep, en aan de prijzen te zien ook goedkoper in België Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Rick Geplaatst 2 April, 2022 Geplaatst 2 April, 2022 1 uur geleden, zei Smollie: Jep, en aan de prijzen te zien ook goedkoper in België Dat is met Alles in BE 1 Quote
Pixel Geplaatst 5 April, 2022 Geplaatst 5 April, 2022 (aangepast) Contact gehad met mijn dealer. Volgens hem zijn de levertijden erg wisselend. Met name de luxere uitvoeringen blijven langer weg dan verwacht. Hij zei dat het nog wat vroeg is om die conclusie te trekken, maar hij denkt dat 2e helft mei niet gehaald zal worden. Wanneer de auto exact gaat komen kan hij voorlopig nog niet zeggen. Ik wacht op de Sportage 1.6 T-GDi AT6 Plug-in Hybrid 4WD GT-PlusLine Experience Green. 5 April, 2022 aangepast door Pixel 1 Quote
Rick Geplaatst 5 April, 2022 Geplaatst 5 April, 2022 (aangepast) 9 uur geleden, zei Pixel: Contact gehad met mijn dealer. Volgens hem zijn de levertijden erg wisselend. Met name de luxere uitvoeringen blijven langer weg dan verwacht. Hij zei dat het nog wat vroeg is om die conclusie te trekken, maar hij denkt dat 2e helft mei niet gehaald zal worden. Wanneer de auto exact gaat komen kan hij voorlopig nog niet zeggen. Ik wacht op de Sportage 1.6 T-GDi AT6 Plug-in Hybrid 4WD GT-PlusLine Experience Green. Ik heb precies dezelfde uitvoering + kleur besteld, al dezen versies stonden bij mijn dealer op half augustus.. Ben benieuwd. Maar ik verwacht em toch echt niet vlugger, ben bang later. Laat maar weten als je weer meer info krijgt (en andersom) 5 April, 2022 aangepast door Rick Quote
BarneyRubble Geplaatst 6 April, 2022 Geplaatst 6 April, 2022 Ik ben een leuke pdf tegengekomen met wat info over de Sportage PHEV waar je o.a kan zien waar alles in de auto verborgen zit. RS_Kia_Sportage_PHEV_SUV_2020_5d_Hybrid (Electric).pdf 1 Quote
Smollie Geplaatst 6 April, 2022 Geplaatst 6 April, 2022 Ik ben een leuke pdf tegengekomen met wat info over de Sportage PHEV waar je o.a kan zien waar alles in de auto verborgen zit.RS_Kia_Sportage_PHEV_SUV_2020_5d_Hybrid (Electric).pdfBijlage niet beschikbaar , De persoon heeft niet de rechten om te delen Quote
Peter-036 Geplaatst 6 April, 2022 Geplaatst 6 April, 2022 (aangepast) Kennelijk (nu) toch wel, ik kon de pdf downloaden en inzien. De teller staat (op dit moment) al op 4 downloads. 6 April, 2022 aangepast door Peter-036 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.