Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hmmm toch niet geloof ik :(

Geplaatst

En dus gewoon opslaan ...................... 

Nogmaals sorry voor de vele pogingen. Ik ben niet zo handig op fora.

Geplaatst
1 minuut geleden, zei Geer00:

En dus gewoon opslaan ...................... 

Nogmaals sorry voor de vele pogingen. Ik ben niet zo handig op fora.

Boekje heb ik wel, maar om nu alles in te scannen. 🤓

Geplaatst

Het lukt zo toch wel? opzoeken, downloaden en opslaan. Zo heb ik 'm ook binnen gekregen.

Geplaatst

Nu alleen nog de nl versie ...........................

Geplaatst
3 minuten geleden, zei Gerd_NL:

Wat is met de site MijnKia?

Niets, maar de nl handleiding van de Sportage NQ5 staat er nog niet op

Geplaatst
16 uur geleden, zei BarneyRubble:

Mijn dealer blijft gelukkig nog steeds bij de leverdatum Half Mei,   hij krijgt tzt ook een updated hier over.😊

Ben benieuwd, wij hebben dezelfde auto, mijne zit op 6 maanden dus ongeveer Augustes+

Geplaatst
13 uur geleden, zei Geer00:

Het lukt zo toch wel? opzoeken, downloaden en opslaan. Zo heb ik 'm ook binnen gekregen.

Hier staat de engelse

Geplaatst
Op 22-3-2022 om 17:58, zei BarneyRubble:

Mijn dealer blijft gelukkig nog steeds bij de leverdatum Half Mei,   hij krijgt tzt ook een updated hier over.😊

Hij bedoelt toch niet Mei 2023 he? 😜 

Krijgen we geen tracking nummer of iets van de auto al bij bestelling van een nieuwe? ik herinner me niet meer hoe dat bij mijn vorige Kia ging (12 jaar gelden haha)

Geplaatst (aangepast)
16 minuten geleden, zei Rick:

Hij bedoelt toch niet Mei 2023 he? 😜 

Krijgen we geen tracking nummer of iets van de auto al bij bestelling van een nieuwe? ik herinner me niet meer hoe dat bij mijn vorige Kia ging (12 jaar gelden haha)

Nee hoor, aankomende maand Mei 😉

Inmiddels mijn vijfde Kia en het klopte altijd .

aangepast door BarneyRubble
Geplaatst

Net bij mijn dealer geweest hij kon mij vertellen dat mijn auto eind April daar is.

Dus 4 of 5 weken vroeger als we te horen kregen bij de koop in Januari toen was het nog eind mei begin juni dus dat was wel een leuk bericht.

Geplaatst

Dat is nog eens leuk nieuws! Nu hopen dat deze levertijden ook geldt voor de PHEV modellen, dan heb ik hem heel misschien voor onze rondreis naar Finland/Lapland begin September. Anders wordt het de laatste trip voor onze Kia Niro, dat natuurlijk ook gewoon een goede auto is.

Geplaatst

Ja hopen dat de leveringen voor de PHEV modellen ook eerder zijn en dat je met de Sportage een heerlijke schitterende rondreis kunt gaan maken 👍 

Geplaatst

Krijg zojuist bericht over de geplande levering .................................................................. week ACHTENVEERTIG 🤔

Geplaatst

2022 ............. dat dan weer wel.

Geplaatst
5 minuten geleden, zei Geer00:

Krijg zojuist bericht over de geplande levering .................................................................. week ACHTENVEERTIG 🤔

*Zucht* Dan is de verkoop sinds januari/februari flink van start gegaan in alle landen. Jammer voor ons, fijn voor Kia!

Geplaatst

Ik begrijp overigens net dat een trackingcode niet bestaat.

Geplaatst

Voor diegene die er al een heeft of ervaring met heeft, 
De Assistentie die de auto binnen de lijnen houdt, hoe reageert deze in een dorp? Met bijvoorbeeld maar alleen een middellijn.
Of tijdens het inhalen? stuurt die je terug naar binnen? En wanneer er een auto naast de kant staat en je een kleine uitwijking moet maken en dus over een lijn zou komen? terug en boem? :P 

Geplaatst (aangepast)

Mijn ervaringen uit mijn huidige Ceed: In z'n algemeenheid geldt in alle situaties met lijnen op de weg dat de auto licht corrigeert, maar wanneer je (zonder veel kracht te hoeven uitoefenen) blijft insturen naar de gewenste richting, dan ga je gewoon die lijn over.

Bij inhalen geldt dat je altijd je richtingaanwijzer moet gebruiken waarbij het systeem dan automatisch NIET corrigeert. Geef je geen richting aan dan geldt weer: gepiep en lichte correctie.

Per saldo blijf je dus altijd zelf de baas .................

aangepast door Geer00
  • Thanks 1
Geplaatst
42 minuten geleden, zei Geer00:

Mijn ervaringen uit mijn huidige Ceed: In z'n algemeenheid geldt in alle situaties met lijnen op de weg dat de auto licht corrigeert, maar wanneer je (zonder veel kracht te hoeven uitoefenen) blijft insturen naar de gewenste richting, dan ga je gewoon die lijn over.

Bij inhalen geldt dat je altijd je richtingaanwijzer moet gebruiken waarbij het systeem dan automatisch NIET corrigeert. Geef je geen richting aan dan geldt weer: gepiep en lichte correctie.

Per saldo blijf je dus altijd zelf de baas .................

Dit is ook mijn ervaring met de nieuwe Sportage en een voordeel is, met 1 druk op de knop (op het stuur) schakel je het systeem uit.

• Thanks 1
Geplaatst

Mijn Nu huidige Niro reageert echt goed wat de middellijn op een 80 km weg betreft. Ik rijd zeer vaak een 80km N weg met 23 km heen en 23 terug, in principe kan ik dan met cruisecontrol aan en de lijndetectie aan de auto makkelijk zelfstandig laten rijden, dus met stuur los,  zo goed werkt het.

• Thanks 1
Geplaatst
8 minuten geleden, zei BarneyRubble:

Mijn Nu huidige Niro reageert echt goed wat de middellijn op een 80 km weg betreft. Ik rijd zeer vaak een 80km N weg met 23 km heen en 23 terug, in principe kan ik dan met cruisecontrol aan en de lijndetectie aan de auto makkelijk zelfstandig laten rijden, dus met stuur los,  zo goed werkt het.

Ja dat is ook zo bij de Sportage maar dan krijg je wel elke keer de melding, handen aan het stuur.

Als je dan de cruisecontrol erbij aan hebt en je rijdt achter een andere auto aan dan remt de auto bij het naderen een rotonde en volgt hij ook nog zijn snelheid. Bij het opgaan van de rotonde stuurt hij dan nog zelf de bocht door. wel moet je oppassen, want als hij de auto voor je even kwijt is gaat hij heeeeel snel versnellen naar de ingestelde max. snelheid.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...