A-Kia Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 Bij ons tot nu toe een variërende levertijd. 30 juni naar 30 mei en nu weer 14 oktober. Met als rede een chip te kort vwb de harman kardon soundsystem. We wachten op de gt plus line phev.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
A-Kia Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 5 hours ago, Petri said: Vanmorgen mijn Kia Sportage afgehaald Wat rijdt hij fantastisch Goed om te horen! Ben benieuwd naar je actieradius Quote
Auke Riemsma Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 5 uur geleden, zei Petri: Vanmorgen mijn Kia Sportage afgehaald Wat rijdt hij fantastisch Geweldig nu kun je zelf ook vervaren hoe mooi en stil hij rijdt. Veel mooie kilometers toegewenst. Quote
Petri Geplaatst 11 Mei, 2022 Topic Starter Geplaatst 11 Mei, 2022 18 minuten geleden, zei Auke Riemsma: Geweldig nu kun je zelf ook vervaren hoe mooi en stil hij rijdt. Veel mooie kilometers toegewenst. Dankjewel zal wel lukken met deze auto stil is hij in iedergeval Quote
Rick Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 38 minuten geleden, zei Alb: Bij ons tot nu toe een variërende levertijd. 30 juni naar 30 mei en nu weer 14 oktober. Met als rede een chip te kort vwb de harman kardon soundsystem. We wachten op de gt plus line phev. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Oej wat een verschillen. Wanneer had je em besteld? Ik wacht op dezelfde. Het sound systeem zou volgens 99 van de 100 reviews het niet eens waard zijn Weet niet wat de ervaring is voor diegeen deze al heeft? Quote
Rick Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 9 minuten geleden, zei Petri: Dankjewel zal wel lukken met deze auto stil is hij in iedergeval Goed om te lezen dat die stil is. Ik lees vaak dat die juist op de 19inch niet stil is en veel weggeluid hoorbaar is. Quote
A-Kia Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 Oej wat een verschillen. Wanneer had je em besteld? Ik wacht op dezelfde. Het sound systeem zou volgens 99 van de 100 reviews het niet eens waard zijn Weet niet wat de ervaring is voor diegeen deze al heeft?Alleen met name vanwege de bass die niet zo diep is toch? Ik denk dat het wel goed is, in ieder geval het zal toch iets beter zijn dan de standaard speakers. Al hoewel het toch niet echt een optie was die los gekozen kon worden. Persoonlijk hechte ik het meeste waarde aan de ventilatiestoelen, dan bleef er geen andere keus over dan het volle pakket te nemen Wij hebben begin april besteld, maar dat was uit voorraad wat de dealer al zelf had besteld van begin dit jaar vermoed ik.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Geer00 Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 Niet te hopen dat de Harman Kardon ook zo stil is Quote
Petri Geplaatst 11 Mei, 2022 Topic Starter Geplaatst 11 Mei, 2022 8 minuten geleden, zei Rick: Goed om te lezen dat die stil is. Ik lees vaak dat die juist op de 19inch niet stil is en veel weggeluid hoorbaar is. Ik rij op 18inch en die is in iedergeval stil maar zal na het weekend wel wat laten horen Quote
Auke Riemsma Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 Zojuist, zei Alb: Alleen met name vanwege de bass die niet zo diep is toch? Ik denk dat het wel goed is, in ieder geval het zal toch iets beter zijn dan de standaard speakers. Al hoewel het toch niet echt een optie was die los gekozen kon worden. Persoonlijk hechte ik het meeste waarde aan de ventilatiestoelen, dan bleef er geen andere keus over dan het volle pakket te nemen Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Ik vind het audiosysteem zeker goed klinken heldere tonen en ik hoef geen zware bas. Quote
Auke Riemsma Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 3 minuten geleden, zei Geer00: Niet te hopen dat de Harman Kardon ook zo stil is Als je hem op 0 zet is ie ook lekker rustig Quote
A-Kia Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 Als je hem op 0 zet is ie ook lekker rustigHeb je een PHEV?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Auke Riemsma Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 3 minuten geleden, zei Alb: Heb je een PHEV? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Nee ik heb de Sportage HEV GT-Plusline (maart 2022) Quote
A-Kia Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 Nee ik heb de Sportage HEV GT-Plusline (maart 2022)Wat is je gemiddelde actieradius met een volle tank en accu?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
Auke Riemsma Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 1 minuut geleden, zei Alb: Wat is je gemiddelde actieradius met een volle tank en accu? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Ja moeilijk te zeggen, ik heb de laatste tijd veel met de caravan achter de auto gereden maar een gemiddeld verbruik zonder caravan moet wel op 17 a 18 km per liter liggen. Wat mij wel opvalt is, dat hij veel zuiniger is in de stad als erbuiten. Quote
Geer00 Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 Dat is best logisch wanneer je bedenkt dat tijdens stadsritten veel wordt geremd, veel opgetrokken en veel gebruik wordt gemaakt van de accu. Quote
BarneyRubble Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 (aangepast) 1 uur geleden, zei Rick: Goed om te lezen dat die stil is. Ik lees vaak dat die juist op de 19inch niet stil is en veel weggeluid hoorbaar is. Mijn PHEV krijgt dus ook de 19inch velgen, heeft iemand hier al ervaring ondervonden hoe de 19inch velgen rijden? Maken ze veel geluid of juist niet, ben hier erg benieuwd over. 11 Mei, 2022 aangepast door BarneyRubble Quote
BarneyRubble Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 Ben ook erg benieuwd welk merk 19inch banden de PHEV krijgt, hieronder een tabel wat aangeeft welk merk band het stilste maar ook het luidste is. 1 Quote
Rick Geplaatst 12 Mei, 2022 Geplaatst 12 Mei, 2022 15 uur geleden, zei BarneyRubble: Ben ook erg benieuwd welk merk 19inch banden de PHEV krijgt, hieronder een tabel wat aangeeft welk merk band het stilste maar ook het luidste is. Heb je deze miss ook voor All-Season banden?? Quote
Gast RobertC Geplaatst 12 Mei, 2022 Geplaatst 12 Mei, 2022 23 uur geleden, zei BarneyRubble: Mijn PHEV krijgt dus ook de 19inch velgen, heeft iemand hier al ervaring ondervonden hoe de 19inch velgen rijden? Maken ze veel geluid of juist niet, ben hier erg benieuwd over. Ik heb gisteren mijn PHEV gt-line in ontvangst mogen nemen. De auto is uitermate stil. Je gaat er erg veel plezier aan hebben . Quote
Gast RobertC Geplaatst 12 Mei, 2022 Geplaatst 12 Mei, 2022 22 uur geleden, zei BarneyRubble: Ben ook erg benieuwd welk merk 19inch banden de PHEV krijgt, hieronder een tabel wat aangeeft welk merk band het stilste maar ook het luidste is. Ik maak morgen even een foto, maar volgens mij liggen er op mijn PHEV gt-line Michelin e primacy banden. Quote
Sjb34 Geplaatst 12 Mei, 2022 Geplaatst 12 Mei, 2022 37 minuten geleden, zei RobertC: Ik heb gisteren mijn PHEV gt-line in ontvangst mogen nemen. De auto is uitermate stil. Je gaat er erg veel plezier aan hebben . Ik wacht ook op smacht op mijn phev gt line, is al paar weken op transport. Van welke dealer komt die van jou ? Quote
BarneyRubble Geplaatst 12 Mei, 2022 Geplaatst 12 Mei, 2022 42 minuten geleden, zei RobertC: Ik heb gisteren mijn PHEV gt-line in ontvangst mogen nemen. De auto is uitermate stil. Je gaat er erg veel plezier aan hebben . Super, bedankt voor je reactie, gelukkig dat de auto ondanks de 19inch velgen toch stil blijft Ben ook benieuwd of de banden van de PHEV ( alleen in 19 inch verkrijgbaar ) hetzelfde merk is als wat er bij de PHEV GT onder ligt. Zou mooi zijn als we dat doormiddel van foto's van beide type hier kunnen zien zoals RobertC ons gaat laten zien Quote
Gast RobertC Geplaatst 12 Mei, 2022 Geplaatst 12 Mei, 2022 7 minuten geleden, zei Sjb34: Ik wacht ook op smacht op mijn phev gt line, is al paar weken op transport. Van welke dealer komt die van jou ? Wij hebben de auto gekocht bij Wassink in Doetinchem. In eerste instantie hadden wij de PHEV dynamic plus line penta metal besteld in december (we waren volgens de dealer de eerste in Nederland die de auto bestelde). Levertijd stond toen nog op eind maart, werd toen april en uiteindelijk 24 mei. Dat vonden wij om meerdere redenen een dingetje. Dus toen er net na Pasen een gt-line zwart binnenkwam bij Wassink Winterswijk hebben wij de order omgezet. En daar zijn we erg blij mee. Quote
Gast RobertC Geplaatst 12 Mei, 2022 Geplaatst 12 Mei, 2022 6 minuten geleden, zei BarneyRubble: Super, bedankt voor je reactie, gelukkig dat de auto ondanks de 19inch velgen toch stil blijft Ben ook benieuwd of de banden van de PHEV ( alleen in 19 inch verkrijgbaar ) hetzelfde merk is als wat er bij de PHEV GT onder ligt. Zou mooi zijn als we dat doormiddel van foto's van beide type hier kunnen zien zoals RobertC ons gaat laten zien Toevallig dat de vrouw des huizes een foto heeft gemaakt van de band. Het is een primacy 4. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.