Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

bigmac is heel secuur en geeft in alle postings eerlijk zijn werkelijke bevindingen weer.

Niet voor niks maar vanwege maandelijkse kosten vanwege nogal veelgebruik auto.

Ga deze man nou niet te kort doen door dit soort flauwekul.

Die opmerking van Spoekie: humor ;).

Maar als je denkt dat ik content/tevreden ben met het verbruik dat ik er uit kan persen, dan heb je het mis.

Ik was bij aanschaf er echt van uit gegaan dat ik 1 op 25 zou gaan rijden, gemiddeld. Gezien mijn reisroute elke dag zou dat er normaal gesproken ook wel in kunnen hebben gezeten, als het stadsverkeer niet zo slecht zou zijn (optrekken dus).

Dat het dan 1 op 19,x wordt, is wél teleurstellend en ik heb mijn beklag ook gedaan bij Kia, bij de dealer en bij Kassa.

Daarnaast ben ik verder erg tevreden met mijn Picanto en stap elke morgen met plezier in.

Was ook bedoeld als humor,Big mac...en niet om af te zeiken :wink:  :wink: ;-)  :wink:  :wink: !!! Maar dat begreep je al!!!!! :-)  

Lees ze allemaal maar eens na :wink:

Geplaatst

Snelweg is min 100km per uur

Ik zit nu bij Kassa zometeen gaan we de studio in.

Helaas geen andere Kia genodigden?????

Allemaal druk.

• Like 1
Geplaatst

Helaas geen andere Kia genodigden?????

Allemaal druk.

Is ook niet zo belangrijk toch ? HAHAHAHAHA,

ManManMan, zit op het puntje van de bank, pinda's overall....

• Like 2
Geplaatst

Jeetje mina, wat een slappe reactie van de kia man in de studio.
Beetje verwijzen naar de europese test enz enz..

Kia had bijv ook dubble cijfers in de brochures kunnen zetten.. 1 van Europese test.. en 1 werkelijk gebruik.

Zonde voor de mensen die hebben meegewerkt aan dit Kassa stukje, die hadden vast meer er van verwacht.
Want met dit is echt niemand wat opgeschoten

Geplaatst

Wat een slap gelul van KMNL...

Allemaal binnen dezelfde bandbreedte...

Mijn Aygo deed het 18% slechter, mijn Picanto 37%!

Ik ben overigens Jan uit Alphen.

Kon niet in de studio zijn omdat ik zo naar het theater ga.

Geplaatst

Kia had bijv ook dubble cijfers in de brochures kunnen zetten.. 1 van Europese test.. en 1 werkelijk gebruik.

Dat mag dus niet maar daar werd overheen geluld door die pvda mevrouw.

Die europeese cijfertjes moeten aangehouden worden en that's it.

Dat ze ramen afplakken bij testen is natuurlijk kul, maar dan moet zo'n test instituut aangepakt worden, punt.

Verder is het typisch Vara om 1:16,9 1:16 te noemen.

Zelf rond ik dat af op 1:17

• Like 2
Geplaatst

De concurrenten van Kia liggen nu massaal in een deuk! Kia leent zich als Kop van Jut voor een algemeen probleem binnen de gehele autobranche. En dan zetten ze daar weer diezelfde pratende bezemsteel neer die absoluut niet opgewassen is tegen dat links geleuter. Dat Kia meer afwijkt van het gemiddelde dan de andere merken is niet waar. Kijk maar op de bekende verbruikssites voor objectieve cijfers. Verder vind ik het echt stemmingsmakerij om alleen die gevallen met een echt véél te hoog verbruik (wat daar de reden ook van mag zijn) als standaard te presenteren. En de meneer van Kia laat het allemaal rustig over zich heen komen......

• Like 1
Geplaatst

Wat een zielige vertoning bij de Vara. Het is algemeen bekend dat de cijfers in de folder laboratoriumcijfers zijn. Praktijkverbruik is altijd hoger, maar hangt sterk af van je rijstijl e.d.

Echter zowel de presentatrice als de PvdA-dame toonden een gebrek aan werkelijke kennis zodat een eerlijke discussie onmogelijk werd. Bovendien wordt door de hoeveelheid onderwerpen in 1 uitzending alles afgeraffeld. Kortom Kia en Bovag kregen geen eerlijke kans. Als de Vara dit echt serieus zou nemen hadden ze een test gedaan tussen meerdere merken in dezelfde klasse.

Hopelijk wordt wel de huidige test snel vervangen, dan zijn we van dit soort onzin discussies af.

• Like 2
Geplaatst

Wat een zielige vertoning bij de Vara. Het is algemeen bekend dat de cijfers in de folder laboratoriumcijfers zijn. Praktijkverbruik is altijd hoger, maar hangt sterk af van je rijstijl e.d.

Echter zowel de presentatrice als de PvdA-dame toonden een gebrek aan werkelijke kennis zodat een eerlijke discussie onmogelijk werd. Bovendien wordt door de hoeveelheid onderwerpen in 1 uitzending alles afgeraffeld. Kortom Kia en Bovag kregen geen eerlijke kans. Als de Vara dit echt serieus zou nemen hadden ze een test gedaan tussen meerdere merken in dezelfde klasse.

Hopelijk wordt wel de huidige test snel vervangen, dan zijn we van dit soort onzin discussies af.

Stickers op onze auto's , achter op je achterruit naast de sticker van 7jr garantie,

Zodat andere toekomstige Kia kopers kunnen zien dat de auto niet echt zuinig is !

Gratis reclame voor KIA

en de facebook pagina van KIA even allemaal voorzien van je negatieve ervaringen, nu staan er alleen nmaar postivieve op !

Daar zijn ze niet blij mee !

Geplaatst

Aangezien de Europese verbruikscijfermeting voor geen meter deugd, wat geeft Kia aan voor verbruik buiten de EU?  Neem aan dat ze daar ook dergelijke testen hebben.

Geplaatst

Zojuist uit de studio gekomen met een onbevredigend vevoel.

Maar wel met een afspraak op zak met de technisch manager van kia.

Ik kan zeggen dat de hoogste baas van kia nl ook gekeken heeft.

Dus het dringt wel door op die regionen.

Eigenlijk zou iedereen die niet tevreden is naar de dealer terug moeten en blijven aan dringen op een oplossing.

Ik ga nu rijden

Geplaatst

Zojuist uit de studio gekomen met een onbevredigend vevoel.

Maar wel met een afspraak op zak met de technisch manager van kia.

Ik kan zeggen dat de hoogste baas van kia nl ook gekeken heeft.

Dus het dringt wel door op die regionen.

Eigenlijk zou iedereen die niet tevreden is naar de dealer terug moeten en blijven aan dringen op een oplossing.

Ik ga nu rijden

rij zuinig terug naar je woonplaats!!!!

Geplaatst

Ik heb t eerste stukje gemist, maar wat ik zag was niet veel bijzonders. Waarom niet een echte praktijkverbruikstest op het circuit? En dan ook iemand van Kia zelf die ook zijn kunnen mag demonstreren op de Picanto.

Ik mag in mei voor de 60.000 km beurt en zal de dealer ns vragen of hij al instructies van Kia heeft ontvangen hoe hiermee om te gaan.

Ik hoef geen lijstje met hoe zuinig te kunnen rijden, maar zou graag zien dat het probleem van het erg hoge verbruik bij optrekken wordt verholpen.

Geplaatst

Geheel off topic

Die pvda dame vond ik best leuk w.b. view.

Zelf ben ik natuurlijk ook ver over de datum, haha !

Geplaatst

Geheel off topic

Die pvda dame vond ik best leuk w.b. view.

Zelf ben ik natuurlijk ook ver over de datum, haha !

Had je de bril weer niet op ????   :wink:

Grtz.

Specialmade

• Like 1
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Stickers op onze auto's , achter op je achterruit naast de sticker van 7jr garantie,

Zodat andere toekomstige Kia kopers kunnen zien dat de auto niet echt zuinig is !

Gratis reclame voor KIA

en de facebook pagina van KIA even allemaal voorzien van je negatieve ervaringen, nu staan er alleen nmaar postivieve op !

Daar zijn ze niet blij mee !

Pak dan ook even de facebooksite van de Vara en de PvdA mee.

Wat ben je er nu als Kia rijder mee opgeschoten van deze uitzending vraag ik me af.

Helemaal niets.... dat de Europese test niet deugt.

Dat wisten we al....... maar wat gaat de PvdA dame nu doen???

Het zou in 2013 al geregeld zijn.

Geplaatst

Had je de bril weer niet op ????   :wink:

Grtz.

Specialmade

waarschijnlijk zaten zijn contact lenzen verkeert om  :wink:  :wink:

Vond er best aardig.

Wel met mond dicht natuurlijk, haha !

• Like 2
Geplaatst

De concurrenten van Kia liggen nu massaal in een deuk! Kia leent zich als Kop van Jut voor een algemeen probleem binnen de gehele autobranche. En dan zetten ze daar weer diezelfde pratende bezemsteel neer die absoluut niet opgewassen is tegen dat links geleuter. Dat Kia meer afwijkt van het gemiddelde dan de andere merken is niet waar. Kijk maar op de bekende verbruikssites voor objectieve cijfers. Verder vind ik het echt stemmingsmakerij om alleen die gevallen met een echt véél te hoog verbruik (wat daar de reden ook van mag zijn) als standaard te presenteren. En de meneer van Kia laat het allemaal rustig over zich heen komen......

Jeroen66475,

Ik heb enige tijd zitten denken of ik wel zou reageren op bovenstaand bericht.

Dat de concurrenten van Kia nu massaal de dans ontsprongen hebben is omdat

een aantal Kia eigenaars hebben gereageerd naar Kassa. Dat het hier een algemeen

probleem binnen de gehele autobranche betreft klopt volledig. Maar om de persvoorlichter

van Kia nou een pratende bezemsteel te noemen vind ik niet getuigen van enig respect

naar deze man. En dat Kia's een hoger verbruik hebben dan andere merken is inderdaad

ook niet het geval. Daar is al eerder op dit forum uitvoerig over gesproken en onderbouwd

middels tabellen etc. Ook ik ben van mening dat hier sprake is van stemmingsmakerij.

Als Kassa dit onderwerpt echt serieus zou hebben genomen dan hadden ze een test gedaan tussen

meerdere merken in dezelfde klasse. Daarbij toonden de presentatrice en de PvdA-dame een gebrek

aan werkelijke kennis zodat een eerlijke discussie onmogelijk werd.

Tot slot, wat had de persvoorlichter moeten doen ??  op de vuist of zo ?  Ik denk dat hij op een rustige

en correcte manier heeft uitgelegd wat de (werkelijke) oorzaak is van de discrepantie in verbruiks opgave.

Laten we hopen dat deze vorm van testen zo snel mogelijk wordt vervangen voor een andere (betere).

Ik hoop dan wel dat mensen zich realiseren dat dit dan weer consequenties heeft voor belasting en BPM.

Grtz.

Specialmade

• Like 2
Geplaatst

"Als Kassa dit onderwerpt echt serieus zou hebben genomen dan hadden ze een test gedaan tussen

meerdere merken in dezelfde klasse."

Zoooooooooo waar

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...