Jump to content

Bent u wat van plan dan?

Smart

Recommended Posts

Yep, en af en toe poetsontspanning is niet verkeerd. Het vervoervehikel wat hier staat heeft de afgelopen maanden heel wat

mogen meemaken en moet daarom extra vertroeteld worden. Het nadeel is dat de wederhelft hier ook van wil profiteren......

Was er ergens een opruiming of ben je gesponsord door deze of gene 

Hopelijk heeft mevrouw smart afgelopen vrijdag wel een lekker ruikertje van je gehad smart :wink:

Nu maar hopen op een droog wekend en jij kan poetsen........succes

• Like 1

Ja, er was weer eens een actie bij Halfords m.b.t poetsmiddelen: 2 + 1 gratis. Als rasechte Nederlander kon ik deze actie natuurlijk niet naast mij neerleggen.

En nee, mijn auto is niet in staat van ontbinding, maar er was iemand zo vriendelijk om naast mijn auto iets te spuiten blijkbaar, allemaal kleine witte spettertjes

op de lak...zo jammer dit. Diegene zou ik graag eens mijn nieuwe bankschroef laten zien.

Guest Warmentuuter

Ja, dat laatste. Het is dus best interessant. Het scheelde mij € 65,00.

Zag ik nu ook de meguiars poetsmachine er tussen zitten? :-)

Maar wel de Meguiars dual-action poetsmachine, inderdaad voor op de boormachine.

Had het bedrag van € 249,00 niet over voor de gewone dual-action poetsmachine.

• Like 1

maar je bent lekker bezig geweest je verjaardags geld is nu wel op denk ik  :wink:  :wink:

Ik heb het bij thuiskomst ook voorzichtig moeten brengen. Ik vertelde haar dat haar auto heel erg wet zou gaan shinen.

Ik mocht blijven.....

• Like 3

Denk je? Jack, ik heb reeds vele jaren ervaring met auto's poetsen.  Ik verdiende in mijn jonge jaren als 'zelfstandig' poetser 

een maandloon van een krantenbezorger op 1 zaterdag. Ik poetste 3 auto's van binnen en buiten op een zaterdag. Mijn buren

brachten hun eigen auto's en van familie, vrienden en kennissen. Toen bestond Meguiars nog niet, althans nog niet in NL.

Het was toen Valma, Turtle Wax en Commandant. Daarnaast nog wel bandenzwart in blik of spuitbus.

Het was hard werken op zo'n zaterdag maar ik verdiende ook meer dan anderen.