Ga naar inhoud

Bent u wat van plan dan?


Smart

Aanbevolen Berichten

mooi set heb je aangeschaft toppie , maar vergeet je niet voordat je begint met de machine al je raamrubbers en kunstof delen af te plakken met tape

IMG_0239_zps97d67db8.jpg

wat is die auto vies zeg BAH, wil graag het plaatje zien als je hem gepoetst heb :P

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dank je voor de tip klankie!

graag gedaan , zou zonde zijn als er vegen in je rubbers zitten van je machine die je er nooit meer uit krijgt

en als je dan toch bezig ben . pak met wat kranten even je ruitenwissers in , das tegen de eventuele spetters die er op komen is echt drama die er af halen

althans dat vind ik persoonlijk

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


klankie vanaf welke leeftijd van een auto ga je machines gebruiken ? de mijne is nu 5 maanden oud en heb metalic lak ? maar hij glimt nog super

kan al bij een nieuwe zo uit de showroom , maar dan wel met niet te zwaar polijstmiddel , resultaat 100% beter al dat ze geleverd worden

ik heb afgelopen oktober bij wittebrug tegenover nootdorp langs de a12 een nieuwe vw transporter kleur zwart metalic gedaan die in de showroom stond als weddenschap ( verkoper bekende van me )

en die heeft tie verloren

Link naar reactie
Delen op andere sites


nee hoor geen poets aan het bakken

ben eigenlijk wel benieuwt wanneer je de detailing spullen gaat gebruiken en hoop dat je fotos plaatst van het begin en eindresultaat

ben zelf net klaar dit weekend met het polijsten van een auto dat me alleen al aan lakwerk twee dagen koste om dit resultaat te behalen

gebruik zelf de mequairs proffesional en de monello serie ( carclean ) dus zal het resultaat met jouw set ook op en top worden

DSCF4290-1.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet niet of mijn resultaat net zo zal worden. Zwart is natuurlijk een perfecte kleur om een wetlook effect te realiseren. Ik geloof je meteen dat je er twee dagen over gedaan hebt. Je moet nog wel even wachten op de foto's. Voorlopig nog druk met andere dingen.

Mooie auto overigens...AMG!

Link naar reactie
Delen op andere sites


wetlook heb je zo hoor daar is eigenlijk niet zoveel voor nodig dat behaal je gemakkelijk met jouw aangeschafte spullen

maar krassen daar gaat het denk ik meer om

had na het wassen en grondig kleien niet verwacht dat de benz er zo uitzag

DSCF4257.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wow, wat een verschil zeg....was een krasse kar! :D

 

Iemand is niet zuinig op die auto in ieder geval. :online2long:

De auto had nog nooit de wasstraat gezien maar alleen een emmer met valma shampoo en een spons

Dus dat geeft dit resultaat , heeft na behandeling ook maar gelijk de spons in de prullebak gegooit en een kleine

Aankoop bij carclean gedaan ( shampooo van mequairs en washandschoen en een quickdetailer )

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij een wastraat moet je je afvragen of de auto van te voren met hogedruk word schoongespoten

Voordat de auto door de borstels of lappen gaat , doen ze dit niet van te voren is de vuiligheid en zand nog aanwezig op je blanke lak

Als je dan er doorheen rijd weet je eigenlijk als wat er gebeurt , tuurlijk weet ik dat veel mensen geen zin hebben

Om met emmer de auto te wassen , dat wasstraat makkelijk is maar is na een jaar toch duidelijk zichtbaar hoor zowel bij nieuwe

Auto,s of tweedehands gekocht

Ik heb er al aardig wat gedetailt en elk daarvan ging toch aan de emmer met washandschoon en goede shampoo

Omdat het toch wel een goed gevoel gaf dat de lak goedbleef na wassen met emmer nadatde autos waren gedetailt

Maar hier zijn de meningen toch verschillend over onder de gemiddelde auto rijders

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...