Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wanneer ik binnenkort eens tijd heb, dan ga ik ook de poetsmiep uithangen.........Waldorfsleeping.png

IMG_2845_zps28a6d41b.jpg

IMG_2846_zps0772d58b.jpg

IMG_2847_zps515bf85f.jpg

• Like 2
Geplaatst

Niet slecht, wanneer moet ik mijn Carens brengen?  :wink:

• Like 1
Geplaatst

Yep, en af en toe poetsontspanning is niet verkeerd. Het vervoervehikel wat hier staat heeft de afgelopen maanden heel wat

mogen meemaken en moet daarom extra vertroeteld worden. Het nadeel is dat de wederhelft hier ook van wil profiteren......

Geplaatst

we willen graag een voor en na plaatje want gezien het arsenaal aan poetsmiddelen moet je auto in staat van ontbinding zijn ?

• Like 1
Geplaatst

Was er ergens een opruiming of ben je gesponsord door deze of gene 

Hopelijk heeft mevrouw smart afgelopen vrijdag wel een lekker ruikertje van je gehad smart :wink:

Nu maar hopen op een droog wekend en jij kan poetsen........succes

• Like 1
Geplaatst

Ja, er was weer eens een actie bij Halfords m.b.t poetsmiddelen: 2 + 1 gratis. Als rasechte Nederlander kon ik deze actie natuurlijk niet naast mij neerleggen.

En nee, mijn auto is niet in staat van ontbinding, maar er was iemand zo vriendelijk om naast mijn auto iets te spuiten blijkbaar, allemaal kleine witte spettertjes

op de lak...zo jammer dit. Diegene zou ik graag eens mijn nieuwe bankschroef laten zien.

Geplaatst

ik zie het net van die actie bij halfords is interessant, kan alleen de voorwaarden niet vinden ? of is het gewoon 3 producten waarvan de goedkoopste dan gratis is ? 

Geplaatst

Ja, dat laatste. Het is dus best interessant. Het scheelde mij € 65,00.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Ja, dat laatste. Het is dus best interessant. Het scheelde mij € 65,00.

Zag ik nu ook de meguiars poetsmachine er tussen zitten? :-)

Geplaatst

Maar wel de Meguiars dual-action poetsmachine, inderdaad voor op de boormachine.

Had het bedrag van € 249,00 niet over voor de gewone dual-action poetsmachine.

• Like 1
Geplaatst

dat is inderdaad veel geld meneer smart, tenzij je je auto die witte kleur wil laten krijgen dan flink met die machine poetsen tot op de grondverf laag :P

• Like 1
Geplaatst

maar je bent lekker bezig geweest je verjaardags geld is nu wel op denk ik  :wink:  :wink:

Ik heb het bij thuiskomst ook voorzichtig moeten brengen. Ik vertelde haar dat haar auto heel erg wet zou gaan shinen.

Ik mocht blijven.....

• Like 3
Geplaatst

ja je mag nog blijven, nu moet je het eerst waarmaken dat haar auto wet wordt en ook nog gaat glimmen daarna, ga maar vast wennen aan vrijgezel zijn :P

Geplaatst

Denk je? Jack, ik heb reeds vele jaren ervaring met auto's poetsen.  Ik verdiende in mijn jonge jaren als 'zelfstandig' poetser 

een maandloon van een krantenbezorger op 1 zaterdag. Ik poetste 3 auto's van binnen en buiten op een zaterdag. Mijn buren

brachten hun eigen auto's en van familie, vrienden en kennissen. Toen bestond Meguiars nog niet, althans nog niet in NL.

Het was toen Valma, Turtle Wax en Commandant. Daarnaast nog wel bandenzwart in blik of spuitbus.

Het was hard werken op zo'n zaterdag maar ik verdiende ook meer dan anderen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...