Gast Vitara 2 Geplaatst 4 Juli, 2014 Geplaatst 4 Juli, 2014 Vanaf vandaag een kijken of ik de GT van Sander kan spotten al ik in N' gein ben. Sander heel veel veilige kilometers in je nieuwe GT.
blackie Geplaatst 4 Juli, 2014 Geplaatst 4 Juli, 2014 ik denk dat hij hem niet heeft hij is online en reageert niet eens
Sander GT Geplaatst 4 Juli, 2014 Topic Starter Geplaatst 4 Juli, 2014 Thanks mannen. Ik heb 'm vanmiddag opgehaald; nog weinig mee gereden. Maar mijn eerste indruk is zéér positief. Ik zal kijken of ik morgen een paar fotootjes kan plaatsen. @Blackie: ik heb mijn pc 24/7 aanstaan; ik zal dus (als ik de Kiaclub site open heb staan) altijd online staan, terwijl ik vaak niet achter de pc zit. Beetje jammer weer die reactie. 1
Specialmade Geplaatst 4 Juli, 2014 Geplaatst 4 Juli, 2014 @Blackie: ik heb mijn pc 24/7 aanstaan; ik zal dus (als ik de Kiaclub site open heb staan) altijd online staan, terwijl ik vaak niet achter de pc zit. Beetje jammer weer die reactie. Niets van aantrekken, uiteindelijk ben jij de lachende partij met een prachtige GT Suc6, en wij zien de foto's met belangstelling tegemoet. Grtz. Specialmade 1
arjan gt Geplaatst 4 Juli, 2014 Geplaatst 4 Juli, 2014 Als je net je gt in ontvangst heb genomen heb je wel wat anders te doen dan achter je pc te zitten. Sander veel plezier !! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 3
bigwade Geplaatst 4 Juli, 2014 Geplaatst 4 Juli, 2014 Sander zit er nu in voetbal te kijken, haha! Veel plezier met je nieuwe ride ! 1
xtra40 Geplaatst 4 Juli, 2014 Geplaatst 4 Juli, 2014 eindelijk je GT je hebt er dan ook lang genoeg op gewacht veel plezier er mee (tank al leeg gereden ??) 1
Sander GT Geplaatst 4 Juli, 2014 Topic Starter Geplaatst 4 Juli, 2014 Nog lang niet, Xtra40! Ik ga morgen wel ff een stukje toeren en gelijk een paar fotootjes maken. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 1
xtra40 Geplaatst 4 Juli, 2014 Geplaatst 4 Juli, 2014 nou we wachten je mooie fotos graag af veel plezier morgen 1
Specialmade Geplaatst 4 Juli, 2014 Geplaatst 4 Juli, 2014 Nog lang niet, Xtra40! Ik ga morgen wel ff een stukje toeren en gelijk een paar fotootjes maken. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Je kunt je GT ook even uitlenen aan Xtra40 en mij. Wij hebben die benzinetank zo leeg Voordat de tank leeg is maken we ook nog wel wat foto's Grtz. Specialmade 2
xtra40 Geplaatst 4 Juli, 2014 Geplaatst 4 Juli, 2014 Je kunt je GT ook even uitlenen aan Xtra40 en mij. Wij hebben die benzinetank zo leeg Voordat de tank leeg is maken we ook nog wel wat foto's Grtz. Specialmade ja hoor geen enkel probleem 1
Sander GT Geplaatst 4 Juli, 2014 Topic Starter Geplaatst 4 Juli, 2014 Nou mannen, ik ga eerst zelf maar eens een paar km's op de teller zetten.
Gast GreyGriffin Geplaatst 4 Juli, 2014 Geplaatst 4 Juli, 2014 Sander, je kunt de tekst onder je avatar eindelijk aanpassen! Ennuh… heel veel plezier morgen!
Sander GT Geplaatst 4 Juli, 2014 Topic Starter Geplaatst 4 Juli, 2014 @GreyGriffin gelijk maar ff gedaan. Nu is het jouw beurt om ongeduldig te wachten!
Gast GreyGriffin Geplaatst 4 Juli, 2014 Geplaatst 4 Juli, 2014 Pfff… Dat aftellen valt niet mee. Ik hoop trouwens dat ik niet zo lang zal hoeven te wachten als jou is overkomen. Dat je het zonder valium hebt weten te redden is een sterk staaltje!
bigwade Geplaatst 4 Juli, 2014 Geplaatst 4 Juli, 2014 Nou mannen, ik ga eerst zelf maar eens een paar km's op de teller zetten. Ik zou eens bier gaan halen in Emmerich of nog wat verder 3
Gast Warmentuuter Geplaatst 4 Juli, 2014 Geplaatst 4 Juli, 2014 Ik zou eens bier gaan halen in Emmerich of nog wat verder Of een worst uit Frankfurt.
blackie Geplaatst 4 Juli, 2014 Geplaatst 4 Juli, 2014 Ik zou eens bier gaan halen in Emmerich of nog wat verder bier bah bah geef mij maar ranja
Smart Geplaatst 5 Juli, 2014 Geplaatst 5 Juli, 2014 Sander van harte en heel plezier met je nieuwe aanwinst! Vooral GenieTen....
Sander GT Geplaatst 5 Juli, 2014 Topic Starter Geplaatst 5 Juli, 2014 Aangezien de GT nu geleverd is, heb ik een paar fotootjes geschoten, welke hier te vinden zijn: http://www.kiaclub.nl/topic/16051-auto-kia-ceed-2014/ Dit topic is nu gesloten.
Aanbevolen Berichten