bigwade Geplaatst 22 Juni, 2014 Topic Starter Geplaatst 22 Juni, 2014 We wachten af, misschien kan hij zijn tablet met zijn tong beroeren..
Wimis on Geplaatst 22 Juni, 2014 Geplaatst 22 Juni, 2014 Inderdaad........ ik miste al enige tijd iets
xtra40 Geplaatst 23 Juni, 2014 Geplaatst 23 Juni, 2014 hij zal toch de politie niet op zijn dak gekregen hebben wegens het beledigen van een illustere landgenoot van mij die inmiddels in de forum ban geslagen is (en naar eigen zeggen inmiddels met een soes oekie rijdt)? lijkt me niet dan had ik zamen met hem in de cel gezeten 1
Murcielaygo Geplaatst 23 Juni, 2014 Geplaatst 23 Juni, 2014 Niet alleen Jack lijkt van de radar verdwenen! Waar is Creative Name?
Specialmade Geplaatst 23 Juni, 2014 Geplaatst 23 Juni, 2014 @Creative name, Jij ook van harte beterschap! Grtz. Specialmade
Albert jan & Brigitte Geplaatst 23 Juni, 2014 Geplaatst 23 Juni, 2014 @creative name, Beterschap man.
bigmac Geplaatst 23 Juni, 2014 Geplaatst 23 Juni, 2014 Beterschap voor beide heren, ze horen toch wel bij de smaakmakers van het forum!
blankie01 Geplaatst 24 Juni, 2014 Geplaatst 24 Juni, 2014 Wel verdacht wk is bezig en zomaar wat mankeren
chloso Geplaatst 24 Juni, 2014 Geplaatst 24 Juni, 2014 Jack-z & Creative Name Beide veel beterschap gewenst mannen !! Sent from my iPhone using Tapatalk
vengafan Geplaatst 24 Juni, 2014 Geplaatst 24 Juni, 2014 beterschap voor alle zieke forumleden, hoop niet meer dan Jack en Creatieve name groet vanuit het UMC 1
Sander GT Geplaatst 24 Juni, 2014 Geplaatst 24 Juni, 2014 Ook namens mij veel beterschap aan alle "ziek, zwak en misselijk" forumleden!
Specialmade Geplaatst 24 Juni, 2014 Geplaatst 24 Juni, 2014 beterschap voor alle zieke forumleden, hoop niet meer dan Jack en Creatieve name groet vanuit het UMC Ook jij sterkte en beterschap. Grtz. Specialmade
Smart Geplaatst 1 Juli, 2014 Geplaatst 1 Juli, 2014 Hoe is het met onze zieken.....ik begin mij een beetje zorgen te maken! 3
Gerben H Geplaatst 1 Juli, 2014 Geplaatst 1 Juli, 2014 Pas maar op... straks staat op Wikipedia de foto van Jack-Z als je zoekt op "Ziek" Maar hoop dat alle mensen (dus niet alleen hier) zich gauw weer helemaal op en top voelen
Wimis on Geplaatst 2 Juli, 2014 Geplaatst 2 Juli, 2014 Hoe is het met onze zieken.....ik begin mij een beetje zorgen te maken! Hmm........ geen nieuws, goed nieuws!
Sander GT Geplaatst 13 Juli, 2014 Geplaatst 13 Juli, 2014 Vandaag een niet-grappig jubileum: Jack_z is al een maand niet ingelogd geweest op Kiaclub. Heeft iemand een idee hoe het met onze forum-spammer is/gaat?
Aanbevolen Berichten