Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

De nieuwe Hyundai Tucson 2015, vervanger van de IX35. VEELBELOVEND!

2uvypkwbdwpx_zpsb603f6fb.jpg

s05ys7ebdd16_zps7743abee.jpg

ihfyzslblri2_zpscfaae276.jpg

trsybcpb9fee_zpse836c495.jpg

pr7yc82bq9i7_zps6bcb2676.jpg

uouykfzbjqhh_zpsb100205d.jpg

• Like 1
Geplaatst

Lijkt mij meer een omgekluste SP3

Best aardig !

De SP4 zal iets heel anders worden denk ik.

Zal vooral tijd worden dat ze wat aan de motoren gaan doen.

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Kunnen we hier ook een testritje mee maken. :-)

Deze heeft weer wat meer weg van de vertrouwde retro Tucson.

En dat vond ik een perfect rijdende en uitziende auto.

Toch maar eens kijken bij de dealer als deze er staat.

Geplaatst

Lijkt mij meer een omgekluste SP3

Best aardig !

De SP4 zal iets heel anders worden denk ik.

Niet zo verwonderlijk, Hyundai en KIA vissen beiden toch in dezelfde vijver?
  • Like 1
Geplaatst

Ik vraag me al lang af wat ze willen gaan doen met de Sportage v4 om hem te overtreffen van de huidige v3.. zal iig een uitdaging worden!
De Hyundai hier is best mooi, zeker vergeleken met de vorige versie.. voor de nieuwe Sportage vind ik dat ze toch wat gewaagder mogen doen nog.
De nieuwe Lexus vind ik gaaf, helaas alleen op concept, die daadwerkelijk te koop is valt vies tegen.

in bijlage de Lexus LF-NX concept.

post-2374-0-82491200-1424386353_thumb.jpg

Geplaatst

Hee jongens genoeg over de sp4!!!

Ik heb de mijne net dik een jaar en het voelt nog alsof ie nieuw is voor mij. (En dat wil ik nog wel ff zo houden)

Van al dat geSP4 gaat het weer kriebelen en weet niet of mn vrouw daar zo vrolijk van wordt.

Geplaatst

Ach, op het moment dat je iets koopt, dan ligt er alweer wat nieuws op de plank. Dat zal altijd zo blijven. Ik begrijp je reactie Stief.

Geplaatst

Mijn SP3 heb ik nu vier jaar en dus kijk ik reikhalzend naar het nieuwe model. En als deze zo mooi of mooier wordt dan de tuscon dan teken ik een bestelbon. Ik hoop wel dat het interieur ook mooier wordt dan die van de tuscon,  maar in de huidige kia is deze ook beter dus ik heb er vertrouwen in.

Geplaatst

Ik zei het al vaker.....het is niet het model van de SP3 of de kwaliteit ervan die mij heeft doen besluiten naar een ander merk over te stappen....de SP3 is nog steeds een mooie verschijning...... maar het is het ontbreken van een moderne motor met (naar persoonlijke smaak) voldoende pit voor een dergelijke hoge en vrij zware auto. Hij moet er te zwaar aan sjorren. Die motoren zijn echt verouderd met als consequentie dat je door de uitstoot cijfers van de 2.0 met automaat zoveel aan bpm betaald dat hij op slechts een paar duizend euro na net zo duur is als bijv. een XC60 met 245 pk met vergelijkbare opties.

Maar het biljft verder een mooie auto, met uitstekende garantievoorwaarden en als de opvolger van de SP3 in die zin ook aan mijn eisen en wensen voldoet zal ik hem tzt zeker overwegen als mijn Volvo aan inruil toe is! Dus ik blijf de ontwikkelingen volgen!

• Like 2
Gast Warmentuuter
Geplaatst

Dit zal toch niet het uiteindelijke model zijn. 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...