Smart Geplaatst 18 Februari, 2015 Geplaatst 18 Februari, 2015 De nieuwe Hyundai Tucson 2015, vervanger van de IX35. VEELBELOVEND! 1 Quote
bigwade Geplaatst 18 Februari, 2015 Geplaatst 18 Februari, 2015 Lijkt mij meer een omgekluste SP3 Best aardig ! De SP4 zal iets heel anders worden denk ik. Zal vooral tijd worden dat ze wat aan de motoren gaan doen. Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 19 Februari, 2015 Geplaatst 19 Februari, 2015 Kunnen we hier ook een testritje mee maken. Deze heeft weer wat meer weg van de vertrouwde retro Tucson. En dat vond ik een perfect rijdende en uitziende auto. Toch maar eens kijken bij de dealer als deze er staat. Quote
Smart Geplaatst 19 Februari, 2015 Topic Starter Geplaatst 19 Februari, 2015 Lijkt mij meer een omgekluste SP3 Best aardig ! De SP4 zal iets heel anders worden denk ik. Niet zo verwonderlijk, Hyundai en KIA vissen beiden toch in dezelfde vijver? 1 Quote
Peterrrrr Geplaatst 19 Februari, 2015 Geplaatst 19 Februari, 2015 Ik denk dat deze auto in het echt niet zo mooi is als op de foto's. Vind sowieso de achterkant niet geweldig.... Quote
iwan073 Geplaatst 19 Februari, 2015 Geplaatst 19 Februari, 2015 Wat is er mis met de achterkant? Quote
Peterrrrr Geplaatst 19 Februari, 2015 Geplaatst 19 Februari, 2015 Die is lelijk ? In ieder geval, dat vind ik ! Ik weet eigenlijk zeker dat deze auto in het echt tegenvalt. Quote
Smart Geplaatst 19 Februari, 2015 Topic Starter Geplaatst 19 Februari, 2015 We gaan het zien op de RAI 1 Quote
Remko .me Geplaatst 19 Februari, 2015 Geplaatst 19 Februari, 2015 Wat een beest van een bak! GEWELDIG!Ik hoop ergens vrijkaarten RAI te krijgen, wordt weer tijd om heen te gaan Quote
Rick Geplaatst 19 Februari, 2015 Geplaatst 19 Februari, 2015 Ik vraag me al lang af wat ze willen gaan doen met de Sportage v4 om hem te overtreffen van de huidige v3.. zal iig een uitdaging worden!De Hyundai hier is best mooi, zeker vergeleken met de vorige versie.. voor de nieuwe Sportage vind ik dat ze toch wat gewaagder mogen doen nog.De nieuwe Lexus vind ik gaaf, helaas alleen op concept, die daadwerkelijk te koop is valt vies tegen.in bijlage de Lexus LF-NX concept. Quote
Wimis on Geplaatst 20 Februari, 2015 Geplaatst 20 Februari, 2015 Ik denk dat Sportage v4 ook in hybrid te verkrijgen zal zijn Quote
Gast Stief Geplaatst 21 Februari, 2015 Geplaatst 21 Februari, 2015 Hee jongens genoeg over de sp4!!! Ik heb de mijne net dik een jaar en het voelt nog alsof ie nieuw is voor mij. (En dat wil ik nog wel ff zo houden) Van al dat geSP4 gaat het weer kriebelen en weet niet of mn vrouw daar zo vrolijk van wordt. Quote
Smart Geplaatst 21 Februari, 2015 Topic Starter Geplaatst 21 Februari, 2015 Ach, op het moment dat je iets koopt, dan ligt er alweer wat nieuws op de plank. Dat zal altijd zo blijven. Ik begrijp je reactie Stief. Quote
wimme Geplaatst 22 Februari, 2015 Geplaatst 22 Februari, 2015 Mijn SP3 heb ik nu vier jaar en dus kijk ik reikhalzend naar het nieuwe model. En als deze zo mooi of mooier wordt dan de tuscon dan teken ik een bestelbon. Ik hoop wel dat het interieur ook mooier wordt dan die van de tuscon, maar in de huidige kia is deze ook beter dus ik heb er vertrouwen in. Quote
MGA1600 Geplaatst 23 Februari, 2015 Geplaatst 23 Februari, 2015 Ik zei het al vaker.....het is niet het model van de SP3 of de kwaliteit ervan die mij heeft doen besluiten naar een ander merk over te stappen....de SP3 is nog steeds een mooie verschijning...... maar het is het ontbreken van een moderne motor met (naar persoonlijke smaak) voldoende pit voor een dergelijke hoge en vrij zware auto. Hij moet er te zwaar aan sjorren. Die motoren zijn echt verouderd met als consequentie dat je door de uitstoot cijfers van de 2.0 met automaat zoveel aan bpm betaald dat hij op slechts een paar duizend euro na net zo duur is als bijv. een XC60 met 245 pk met vergelijkbare opties. Maar het biljft verder een mooie auto, met uitstekende garantievoorwaarden en als de opvolger van de SP3 in die zin ook aan mijn eisen en wensen voldoet zal ik hem tzt zeker overwegen als mijn Volvo aan inruil toe is! Dus ik blijf de ontwikkelingen volgen! 2 Quote
elmerblues Geplaatst 2 Maart, 2015 Geplaatst 2 Maart, 2015 Tsja...dit zou hem zo ongeveer moeten worden, de SP4...... 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 3 Maart, 2015 Geplaatst 3 Maart, 2015 Dit zal toch niet het uiteindelijke model zijn. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.