Jaani Geplaatst 19 Augustus, 2015 Geplaatst 19 Augustus, 2015 Beste allen, lang geleden maar hier ben ik weer. Nooit geen problemen met de Carens, maar nu heb ik er 1. Wanneer je de auto wilt starten slaat hij niet aan, wachten we dan een tijdje en starten opnieuw dan slaat hij wel aan. Wie kan mij hier bij helpen wat dit probleem is. Quote
Murcielaygo Geplaatst 21 Augustus, 2015 Geplaatst 21 Augustus, 2015 Toch maar eens kijken naar jouw problemen dan... Als je de auto op contact zet, hoor je dan de brandstofpomp lopen? Normaliter zou die bij contact het systeem op druk moeten brengen en als er signaal komt van de motor permanent moeten gaan lopen. Als de eerste "puls" niet gebeurt komt er pas druk op je systeem als je aan het starten bent, maar niet snel genoeg, de tweede keer is er druk van de eerdere poging en slaat de motor wel aan. Of het dit zeker is kan ik niet zeggen, maar dat is wat mijn gevoel zegt, ook al is het uit ervaring met oudere auto's... Quote
Murcielaygo Geplaatst 21 Augustus, 2015 Geplaatst 21 Augustus, 2015 Je andere vraag ook gevonden: http://www.kiaclub.nl/topic/12655-voorstellen-en-probleem/Kan daar niet reageren, want meer dan twee jaar oud; heb je dit zelf ooit nog achterhaald? Lijkt mij dat zoiets ook wel in het boekje moet staan. En een schakelaar bij een demontagebedrijf zal niet duur zijn, met wat inzicht moet inbowuen toch wel lukken? Quote
kiakia Geplaatst 21 Augustus, 2015 Geplaatst 21 Augustus, 2015 Probeer de reserve sleutel eens. Hier zit een transponder in die kan wel eens haperen. Als reserve sleutel geen probleem geeft dan even sleutel bestellen en inleren. Quote
De Buurman Geplaatst 31 Augustus, 2015 Geplaatst 31 Augustus, 2015 Je hebt dus nooit geen probleem (altijd dus) ga gewoon naar een garage als je altijd problemen hebt. Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.