Gast Timo0103 Geplaatst 1 Maart, 2016 Geplaatst 1 Maart, 2016 Mijn keus staat vast, de 3e generatie blijft het mooist in balans. Wat vinden jullie ? Quote
HenkM Geplaatst 2 Maart, 2016 Geplaatst 2 Maart, 2016 Doemedie"oude"maar (assuteffekaninhetwit) Quote
skoebidoe Geplaatst 2 Maart, 2016 Geplaatst 2 Maart, 2016 Doemedie"oude"maar (assuteffekaninhetwit)Ook mee eens,voor mij ook ne stoere ,elegante,sportieve ,uitdagende,modebewuste,verleidelijke,tijdloze,frigo-witte Sp3!!! '-))) Quote
elmerblues Geplaatst 2 Maart, 2016 Geplaatst 2 Maart, 2016 Ik heb intussen de SP4 ook al in het nieuw gezien. Net als op de foto's boklelijk. Lijkt wel op een rollerskate door die massieve neus. Het interieur doet je ook luid huilend het bos inrennen. Ik vind de SP4 een misser in alle opzichten. Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 2 Maart, 2016 Geplaatst 2 Maart, 2016 Vooral vanaf de zijkant gezien klopt die neus voor geen meter. Quote
johij Geplaatst 2 Maart, 2016 Geplaatst 2 Maart, 2016 qua uiterlijk vind ik het ook een tegenvaller maar zou toch heel graag die 1.6 T-gdi in mijn SP3 lepelen poeh dat reed toch wel heel erg fijn Quote
Murcielaygo Geplaatst 2 Maart, 2016 Geplaatst 2 Maart, 2016 Ik vind het een misser dat ze nog steeds die aparte lichtunits onderin de bumper hebben. IMHO nergens voor nodig en onnodig rommelig... Quote
29bart11 Geplaatst 2 Maart, 2016 Geplaatst 2 Maart, 2016 Persoonlijk ga ik voor de sp 4 ik heb met de dieselversie gereden als ook de gt line, rijdt als een speer met die automaat raar maar waar morgen wissel ik mijn sorento xm (5 jaar oud) in voor een sportage 3 world edition 1.7 cdri (een jonge tweedehands van vorig jaar oktober met 11.000 km erop) de vrouw gaat hiermee rijden en hecht niet zo veel belang aan het oud of nieuw model we wisselen grondig van kleur , van wit naar wit Ik heb een zeer mooie overnameprijs gekregen en moet maar een klein beetje op leggen Quote
Raymond GT-Line Geplaatst 2 Maart, 2016 Geplaatst 2 Maart, 2016 Geef mij de nieuwe maar, een veel eigenwijzer uiterlijk! De SP3 leek te veel op een dertien in een dozijn auto! Quote
skoebidoe Geplaatst 2 Maart, 2016 Geplaatst 2 Maart, 2016 Persoonlijk ga ik voor de sp 4 ik heb met de dieselversie gereden als ook de gt line, rijdt als een speer met die automaat raar maar waar morgen wissel ik mijn sorento xm (5 jaar oud) in voor een sportage 3 world edition 1.7 cdri (een jonge tweedehands van vorig jaar oktober met 11.000 km erop) de vrouw gaat hiermee rijden en hecht niet zo veel belang aan het oud of nieuw model we wisselen grondig van kleur , van wit naar wit Ik heb een zeer mooie overnameprijs gekregen en moet maar een klein beetje op leggen Goede kleurkeuze en wagen )) Quote
skoebidoe Geplaatst 2 Maart, 2016 Geplaatst 2 Maart, 2016 Ik vind het een misser dat ze nog steeds die aparte lichtunits onderin de bumper hebben. IMHO nergens voor nodig en onnodig rommelig... Ook mee eens... Quote
skoebidoe Geplaatst 2 Maart, 2016 Geplaatst 2 Maart, 2016 Geef mij de nieuwe maar, een veel eigenwijzer uiterlijk! De SP3 leek te veel op een dertien in een dozijn auto! Vindt ik niet ,bij de sp4 hebben ze er de verlichting vooraan precies willekeurig opgeplaky,de verhoudingen kloppen niet en ook zoals hier al gezegt is van opzij vooraan klopt het ook niet....Maar dat is natuurlijk een goesting,en misschien wel eigenwijs zoals u vermeld Quote
Kia_sprtg Geplaatst 2 Maart, 2016 Geplaatst 2 Maart, 2016 De nieuwe. Stukken mooier. Daarom heb ik die ook gekocht 2 Quote
bigwade Geplaatst 2 Maart, 2016 Geplaatst 2 Maart, 2016 De nieuwe. Zeker als je er in gereden/gezeten hebt. 2 Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 5 Maart, 2016 Geplaatst 5 Maart, 2016 In mijn geval vindt ik de auto niet speciaal genoeg om weer dezelfde te kopen. Ik begrijp de ontwerpers van Kia wel, type 3 was zo'n succes voor het merk dat men niet radicaal het ontwerp wil veranderen, das best link. Ze willen met alle modellen een Kia gezicht creëren. Ze borduren mooi verder op een succesnummer, alhoewel ze het voor velen flink verpest hebben met die te dikke neus. Quote
mika kjelld Geplaatst 5 Maart, 2016 Geplaatst 5 Maart, 2016 Als ik moest kiezen dan ga ik ook voor de SP4 maar de SP3 blijft ook nog steeds mooi om te zien ..... Quote
Petri Geplaatst 25 Maart, 2016 Geplaatst 25 Maart, 2016 De nieuwe. Stukken mooier. En vooral als je erin gereden hebt Daarom heb ik die ook gekocht de T-GDI GT line Maar ik denk dat smaken verschillen anders zouden we allemaal de zelfde auto rijden. Quote
bigwade Geplaatst 25 Maart, 2016 Geplaatst 25 Maart, 2016 Nr 2 begint ook weer heel retro te worden. (vind ik) Ze blijven er verrassend goed uitzien, ook na 10 jaar. De 2e lichting van serie 2 (2007-aug 2008 ) is dan de mooiste. Bij 3 of 4 ga ik toch voor 4. 3 ziet er naast 4 iets gedateerd uit; aan de neus van 4 moet je even wennen. Een versie 3 kan zelfs in het wit, met de juiste zwarte accenten, bij de 4 staat wit van voren als een badkuip op wielen. Aan de zij en achterkant ken het net.. . Quote
arjan gt Geplaatst 25 Maart, 2016 Geplaatst 25 Maart, 2016 Meneer Bigwade alles goed met u ? "Kan zelfs in wit". Ik weet niet waarom maar nr 4 komt niet goed over op foto's. Nadat we nr 4 in het echt hebben gezien moet ik zeggen dat ik die zou verkiezen boven nr 3. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk 1 Quote
bigwade Geplaatst 25 Maart, 2016 Geplaatst 25 Maart, 2016 Meneer Bigwade alles goed met u ? "Kan zelfs in wit". Ik weet niet waarom maar nr 4 komt niet goed over op foto's. Alles goed, dank voor interesse In de tetdrive "Barcelona" hebben we het er al over gehad dat de nieuwe Sportage moeilijk te vatten is in foto's. Je moet em echt zien en elke kleur geeft de auto een andere view. Zie ook: https://www.flickr.com/photos/bigwade/albums/72157664185603162 http://www.kiaclub.nl/topic/18836-testdrive-kia-sportage-iv-barcelona-2016/ Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.