Jump to content

Zitting te kort, iemand oplossing?

Slammer

Recommended Posts

Net een nieuwe picanto gekocht en nu al last van schouders, rug en nek.

Volgens de fysio is de zitting te kort.

Weet iemand hier iets voor, behalve nieuwe stoel of volledige stoel aan laten passen?

Is er iets op de markt, wat de zitting verlengd of zo?

Baal enorm en kan zo niet vol van mijn stoere bakkie genieten.

post-16924-0-19296900-1462879799_thumb.jpg

Guest Vitara 2

Nou dan zou ik toch eerder er voor gaan om de bestaande stoel aan te laten passen. Losse elementen om de stoelzitting te verlenegen heb ik nog niet gezien.

Legio bedrijven die stoelen op maat maken of bestaande stoelen aanpassen. Hou er rekening mee dat het prijzig is. Informeer je erg

goed, soms zijn de bedragen aftrekbaar voor de inkomstenbelasting.Succes er mee.

Komt door je seatwear  dat is over de orginele bekleding heen getrokken. ga maar is in de showroom zitten in een normale stoel.

Ik heb dit kort geleden gezien omdat wij bezig waren met inruil (colorline). Mijn dealer stelde echter voor om dit niet te doen ivm de rug problemen. Zij hebben voor nu de stoel iets laten kantelen en ik zit er perfect in. Nu wachten op het nieuwe model.

Komt door je seatwear  dat is over de orginele bekleding heen getrokken. ga maar is in de showroom zitten in een normale stoel.

Ik heb dit kort geleden gezien omdat wij bezig waren met inruil (colorline). Mijn dealer stelde echter voor om dit niet te doen ivm de rug problemen. Zij hebben voor nu de stoel iets laten kantelen en ik zit er perfect in. Nu wachten op het nieuwe model.

Wat stelde de dealer voor niet te doen?

En hoe hebben ze die gekanteld? Wat heeft dit als voordeel? Dat je schuiner naar achter zit?