Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Leuke en handige gadgets/accessoires voor de Niro

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
1 uur terug, henk smit zei:

maar wel constant stroom 

Dat beetje stroom maak ik me geen zorgen om, heb ik gelijk mijn telefoon volgeladen bij aankomst

Geplaatst
23 uur geleden, dropje zei:

Wij doen zelden boodschappen met de auto, bijna alles op de fiets.

Ik snap sowieso al niet hoe mensen aan 2 zware kratten + een volle boodschappentas aan boodschappen komen... Hoe doe je dat?? Heel groot gezin, of voor 3 weken tegelijk ofzo? Ik zie zo wel eens mensen door de supermarkt schuiven met een kar helemaal vol geladen,ik verbaas mij daar altijd over. Edit; maar goed, dat is nogal off-topic....

Zoals gezegd, bij ons is het puur voor de vakanties, de verdiepte bodemplaat.

Als je al een beetje een bierdrinker bent is het al gauw te veel om een fiets hoor   :-)

Geplaatst
20 minuten geleden, bert111bel zei:

Als je al een beetje een bierdrinker bent is het al gauw te veel om een fiets hoor   :-)

Een fles Whiskey neem je mee onder de arm :chris:

Geplaatst
5 uur geleden, dropje zei:

Het is gewoon een hele fijne wagen.

Heb jij wel de dakrails op het dak ?

Ik kijk af en toe hier een beetje rond https://www.niroforums.co.uk/

Ja ik heb wel dakrails. Zat net effe te kijken in ruimte onder armsteun waarvoor ik de inlegtray uit deze topic heb besteld maar zie geen USB aansluiting in deze ruimte......

Geplaatst
37 minuten geleden, hybridefreak zei:

Ja ik heb wel dakrails. Zat net effe te kijken in ruimte onder armsteun waarvoor ik de inlegtray uit deze topic heb besteld maar zie geen USB aansluiting in deze ruimte......

Tot zover ik weet heeft elke NIRO toch dakrailsen ???

Geplaatst
2 uur geleden, Eric-H zei:

Tot zover ik weet heeft elke NIRO toch dakrailsen ???

Volgens mij ook. Waarschijnlijk vroeg dropje dit omdat mijn auto geïmporteerd is?

Geplaatst

mooi hoor , heb ook eens zitten kijken , maar bij mij zit er een reservewiel in .... ga het niet thuis laten om de koffer te vergroten ...

Geplaatst
1 uur terug, bert111bel zei:

mooi hoor , heb ook eens zitten kijken , maar bij mij zit er een reservewiel in .... ga het niet thuis laten om de koffer te vergroten ...

Volgens mij zit deze er nog  in bij dropje. 

Ik haal ook regelmatig de bakken eruit en laat het wiel er in. Scheelt toch wel wat ruimte. Met 3 kinderen heb ik de ruimte wel nodig als we een paar dagen weggaan. 

Als ik binnen kort tijd heb dan ga ik ook een plank maken. 

Geplaatst
Op 6-4-2019 om 18:52, dropje zei:

Klaar.. 

DSC_0426.JPG

Zonde van al die beschadigingen aan beide zijkanten.

Ik zie me vrouw de boodschappen bakken hier al in en uit tillen, nee dat gaat het hier echt niet worden.

Maar wel een hoop extra ruimte dat is zeer zeker een feit

Geplaatst
7 uur geleden, Eric-H zei:

Ik zie me vrouw de boodschappen bakken hier al in en uit tillen, nee dat gaat het hier echt niet worden.

Als liefhebbende echtgenoot til jij die zware boodschappen toch even uit de auto;-):-)!?

Geplaatst
9 uur geleden, Eric-H zei:

Zonde van al die beschadigingen aan beide zijkanten.

Maar wel een hoop extra ruimte dat is zeer zeker een feit

Beschadigingen is inderdaad jammer, maar helaas, die zaten er al in.... Het zij zo.

Zeker de helft is overigens geen beschadigingen, dat lijkt maar zo, zijn geen krassen ofzo, heb ze gisteren zo weg kunnen poetsen met een doekje.

Het doel is iig bereikt, extra ruimte voor vakanties. 

Geplaatst
17 uur geleden, casper zei:

Volgens mij zit deze er nog  in bij dropje. 

Ik haal ook regelmatig de bakken eruit en laat het wiel er in. Scheelt toch wel wat ruimte. Met 3 kinderen heb ik de ruimte wel nodig als we een paar dagen weggaan. 

Als ik binnen kort tijd heb dan ga ik ook een plank maken. 

Precies Casper, wij begrijpen elkaar ! Het gaat om de ruimte-winst, niks meer en niks minder.

Het reservewiel zit er inderdaad nog gewoon onder.

Geplaatst
18 uur geleden, bert111bel zei:

Die ligt er gewoon nog onder hoor Bert.

DSC_0415.JPG

Geplaatst
14 uur geleden, Vince zei:

Als liefhebbende echtgenoot til jij die zware boodschappen toch even uit de auto;-):-)!?

Dat kost me dan elke vrijdagmiddag een halve snipperdag, dacht het ff niet.

• Like 1
Geplaatst
2 uur geleden, Eric-H zei:

Dat kost me dan elke vrijdagmiddag een halve snipperdag, dacht het ff niet.

Koopavond??? Gezellig!!! :clap:

Geplaatst
1 uur terug, HenkM zei:

Koopavond??? Gezellig!!! :clap:

IDD, heel gezellig maar dan rond het biljart met een koude rakker.:5877ddd9c6093_ek02(2):

Geplaatst
Op 8-4-2019 om 08:50, dropje zei:

Die ligt er gewoon nog onder hoor Bert.

DSC_0415.JPG

Ha ok , dat had ik ergens gemist :dup:

• 10 maanden later...
Geplaatst
2 uur geleden, bert111bel zei:

Ik heb ook een camera wiper hoor , is niet het zelfde model maar ook heel goed  De wijsvinger van de vrouw

Zo doe ik het nu ook. Maar ik heb nog wat moeite om dit al rijdend te doen. Daar moet ik nog wat mee oefenen. 

• Like 1
Geplaatst
6 uur geleden, casper zei:

Zo doe ik het nu ook. Maar ik heb nog wat moeite om dit al rijdend te doen. Daar moet ik nog wat mee oefenen. 

Krijg je er dan gratis een Nagelknipper bij. ?

Geplaatst

Mensen, wat een ongelooflijk veel reclame tegenwoordig hier joh, op Android in dit geval. Stjonge Stjonge.

Geplaatst
46 minuten geleden, BarneyRubble zei:

Mensen, wat een ongelooflijk veel reclame tegenwoordig hier joh, op Android in dit geval. Stjonge Stjonge.

Bedoel je mijn post of de enorm vele Ads die de beheerder plaatst ?
mijn post is niet als reclame bedoelt. Als je de vele ads bedoelt op de website dan ben ik het met je eens. Ik kan de site niet eens meer op mijn iphone of ipadMini laden. Moet nood gedwongen mijn computer op ipad air gebruiken. Anders zie ik meer reclame dan forum posts en ze overlappen ook vaak de tekst. 

waarschijnlijk zal deze post wel weer verdwijnen. 

even voor de duidelijkheid reclame is nodig om een paar centen er mee terug te krijgen. Maar ik denk dat het soms echt teveel is. 

Geplaatst
1 uur terug, casper zei:

Bedoel je mijn post of de enorm vele Ads die de beheerder plaatst ?
mijn post is niet als reclame bedoelt. Als je de vele ads bedoelt op de website dan ben ik het met je eens. Ik kan de site niet eens meer op mijn iphone of ipadMini laden. Moet nood gedwongen mijn computer op ipad air gebruiken. Anders zie ik meer reclame dan forum posts en ze overlappen ook vaak de tekst. 

waarschijnlijk zal deze post wel weer verdwijnen. 

even voor de duidelijkheid reclame is nodig om een paar centen er mee terug te krijgen. Maar ik denk dat het soms echt teveel is. 

Jazeker bedoel ik de ontzettend vele Ad's, op mijn Samsung Tablet is het wat overzichtelijker en rustiger om de topics en reacties te lezen maar op mijn S10 Plus, bijna niet te doen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...