Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Small Wraps

Ga naar de oplossing Opgelost door E-lmar,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)

Inmiddels alle berichten in dit draadje gelezen!

Is er iemand die de standaard 17” velgen voorzien heeft van een zwarte wrap of coating? En daar een foto van heeft? Dit in combinatie met een volledige Chrome delete (zwart) lijkt mij een hele stoere look voor de braaf ogende e-Niro.

Ik kan die van mij hopelijk in november ophalen bij de dealer en ben wel heel erg benieuwd hoe dat er uit zou zien.

aangepast door Zeepvloertje
Geplaatst

Zit er wel over te denken om de velgen te behandelen met plasti dip. Misschien dat ik dan de dunne spaken laat zoals ze zijn en de rest zwart.

Geplaatst

Inmiddels via Google wel een volledige zwarte e-Niro (inclusief coating op de standaard velgen) gevonden maar helaas een enkele foto van een nogal lastige hoek. Hierdoor geen goede indruk van het totaal plaatje.

C763B4CE-D0C7-4DB5-8B20-4741344C9BCE.jpeg

Geplaatst

Zo ziet mijn ‘black edition’ eruit met optionele Chrome / zwarte 18” velgen…

D010CF36-44AD-4E5E-A173-B54CA48BDF89.jpeg

Geplaatst
18 uur geleden, rob2u zei:

Zo ziet mijn ‘black edition’ eruit met optionele Chrome / zwarte 18” velgen…

D010CF36-44AD-4E5E-A173-B54CA48BDF89.jpeg

Dat ziet er heel mooi uit met die velgen! Alleen heeft deze geen volledige Chrome delete gehad(deur grepen) en weten we nog niet hoe de standaard 17” er met een zwarte coating uit ziet.

Geplaatst

Die all black met dat vaneman kenteken ziet er wel heel strak uit zeg, maar die van Rob2u is zeker ook een plaatje om te zien!

• Like 2
Geplaatst
22 uur geleden, Wiz zei:

Die all black met dat vaneman kenteken ziet er wel heel strak uit zeg, maar die van Rob2u is zeker ook een plaatje om te zien!

Dank en leuk te horen!

Overigens heb ik de handvatten met opzet niet laten wrappen omdat die ongetwijfeld snel 'slijten' en je dan het chrome er weer snel doorheen ziet. En ook op deze manier de onderbreking van het zwarte deuroppervlak speelt mee in de stijl die ik wil bereiken. Maar dat is natuurlijk smaakgevoelig....

Geplaatst

Hoi @Mausy5043Even zoeken binnen dit forum met de term "wraps" want er is al best aardig wat geschreven hierover in verschillende groepen en met verschillende onderwerpnamen.

Geplaatst
Op 29-7-2021 om 18:58, Zeepvloertje zei:

Inmiddels alle berichten in dit draadje gelezen!

Is er iemand die de standaard 17” velgen voorzien heeft van een zwarte wrap of coating? En daar een foto van heeft? Dit in combinatie met een volledige Chrome delete (zwart) lijkt mij een hele stoere look voor de braaf ogende e-Niro.

Ik kan die van mij hopelijk in november ophalen bij de dealer en ben wel heel erg benieuwd hoe dat er uit zou zien.

Nou, zo dus!

Wielen.jpg

20210806_151118.jpg

• Like 3
Geplaatst
2 uur geleden, Rokil zei:

Nou, zo dus!

Wielen.jpg

20210806_151118.jpg

Wow! Dat is ook creatief en geeft de velg meteen een stoer uiterlijk in vergelijking met de braaf ogende standaard look.

Nou ben ik wel heel benieuwd hoe dit eruit zou zien wanneer ze volledig zwart waren.

Is dit een wrap of plastidip? En waar heb je het laten doen?

Geplaatst

Zelf de plastidip gespoten. De 5 spaken afgeplakt en meteen na de laatste laag de tape eraf getrokken. Dan is de plastidip nog nat en krijg je geen gescheurde randjes.

Ik moest helaas wel de wielen eraf halen, omdat de gaten in de wielen te klein zijn om bijvoorbeeld een stuk plastic doorheen te trekken, zodat je de remschijven kunt afdekken. Aangezien ik geen reservewiel heb, moest het per wiel i.p.v. alle 4 tegelijk. Vandaag heb ik deze 2 gespoten en misschien morgen de andere 2, als ik genoeg tijd heb.

• 1 maand later...
Geplaatst

Iemand ervaring met zelf wrappen? Ik krijg over een maand een e-Niro geleverd en zou graag het batterijklepje en mogelijk de voorbumper zelf voorzien van beschermfolie. Betreft een witte auto dus het liefst doorzichtige folie, mensen hier ervaringen/tips mee? Waar te kopen e,d,?

Geplaatst
2 uur geleden, Louis Oosterveer zei:

lees even terug in een van de eerste berichten dit topic , daar heb ik e.a. uitgelegd. het is erg makkelijk!

Dankjewel, ik heb je posts gevonden (duurde even, je hebt je naam veranderd op het forum blijkbaar :D). Ik denk dat het inderdaad goed moet lukken. Wel nog 1 vraagje: waar heb je deze folie gekocht? Als ik zoek kom ik alleen op wrapbedrijven uit die fors geld vragen om bijvoorbeeld alleen de voorkant te doen.

Geplaatst (aangepast)

Ik heb wel eens wat zelf gewrapt. Als je transparante folie als bescherming -tegen steenslag?- wil toepassen kom je op Xpel zelfherstellende folie uit, dit kun je bij beschadiging warm föhnen dat trekt het zichzelf weer helemaal glad. Dat is echter moeilijk om zelf aan te brengen en behoorlijk prijzig. Zag in een ander topic dat je uni witte lak gekozen hebt, dat is relatief makkelijk bij te werken indien nodig.

aangepast door Kia pannenkoek
Typo
Geplaatst

Ik heb de blauwe accenten laten wrappen met een zeer mooi resultaat. Ben meer dan tevreden. Zie foto’s voor resultaat. Wrap is zwart hoogglans. Excuus voor de slechte zwarte balk over kenteken😀

C243FF6D-E5DB-4EFC-A914-83EDC9326067.jpeg

1133C0FF-0E74-473B-806A-4449E4E45685.jpeg

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...