Pietgolf Geplaatst 17 Mei, 2019 Geplaatst 17 Mei, 2019 Na een update van ook navigatie etc twee weken geleden bij mijn Kia Niro is mij opgevallen indien je gebeld wordt dat de naam van beller die als contact persoon in systeem staat niet op scherm verschijnt meer Min mobiel is een samsung a8 2018 en daar zijn geen veranderen in geweest Met dealer contact gehad en nog geen melding van geweest dus onbekend Heeft iemand helaas dezelfde issue Quote
Murcielaygo Geplaatst 17 Mei, 2019 Geplaatst 17 Mei, 2019 Heb je al geprobeerd de telefoon te ontkoppelen en opnieuw te koppelen en synchroniseren? Quote
Pietgolf Geplaatst 17 Mei, 2019 Topic Starter Geplaatst 17 Mei, 2019 1 uur terug, Murcielaygo zei: Heb je al geprobeerd de telefoon te ontkoppelen en opnieuw te koppelen en synchroniseren? ja ook gedaan en opnieuw synchronisatie etc en gebruik bluetooth Quote
Murcielaygo Geplaatst 18 Mei, 2019 Geplaatst 18 Mei, 2019 Fijn voor je Henk, maar dat gebeurt bij Pietgolf dus niet meer. Dat het bij jou werkt helpt hem niet... 3 1 Quote
Joey-Rio Geplaatst 18 Mei, 2019 Geplaatst 18 Mei, 2019 Is bij het opnieuw synchroniseren het telefoonboek wel gedownload? Quote
Pietgolf Geplaatst 19 Mei, 2019 Topic Starter Geplaatst 19 Mei, 2019 Jawel telefoonboek wel gedowload Quote
MetBril Geplaatst 19 Mei, 2019 Geplaatst 19 Mei, 2019 Probeer eens een nummer met en zonder landcode (+31) in je adresboek op te slaan en of dat verschil maakt. Quote
MetBril Geplaatst 19 Mei, 2019 Geplaatst 19 Mei, 2019 En misschien maakt het uit of een nummer 2x in je adresboek staat. Dat dus het nummer wordt getoond als het er 2x in staat. En alleen de naam verschijnt als het maar 1x in je adresboek staat. Quote
Pietgolf Geplaatst 20 Mei, 2019 Topic Starter Geplaatst 20 Mei, 2019 Thanks Zal het gaan uittesten Quote
olympus Geplaatst 4 Juni, 2019 Geplaatst 4 Juni, 2019 En is het inmiddels gelukt dan met de phone. Quote
Pietgolf Geplaatst 5 Juni, 2019 Topic Starter Geplaatst 5 Juni, 2019 Neen Bij sommige contacten die bellen wel naam zichtbaar en bij diverse anderen weer niet Had al tip gehad met mogelijk alle contacten op +31 te zetten Dus dat is nog niet helemaal afgerond door mij Wordt geen 325 keer door verschillende gebeld zal ik maar zeggen die in mijn lijst staan Maar thanks voor je vraag Quote
MetBril Geplaatst 5 Juni, 2019 Geplaatst 5 Juni, 2019 1 uur terug, Pietgolf zei: Neen Bij sommige contacten die bellen wel naam zichtbaar en bij diverse anderen weer niet Had al tip gehad met mogelijk alle contacten op +31 te zetten Dus dat is nog niet helemaal afgerond door mij Wordt geen 325 keer door verschillende gebeld zal ik maar zeggen die in mijn lijst staan Maar thanks voor je vraag Gewoon even het nummer van iemand in je eigen woning een paar keer heen en weer aanpassen en proberen? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.