Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Op 27-1-2020 om 15:03, dropje zei:

Ik denk dat het veel ontspannender, en daardoor veiliger, rijd met cruise control itt zonder. Wekt ook veel minder irritatie tov die jo-jo figuren (in snelheid) die zonder cc rijden.

Je moet natuurlijk wel op blijven letten Henk :innocent:

Probleem met de SCC is dat je juist zelf gaat jojo-en. Als die auto voor je weg is rijd je ineens weer naar de auto daarvoor en blijft dan weer hangen. Ik begin eindelijk die mensen te begrijpen die altijd versnellen als de auto voor hun naar rechts gaat. Is heel irritant als je er net naast zit.

Geplaatst
23 minuten geleden, Steeck03 zei:

Probleem met de SCC is dat je juist zelf gaat jojo-en. Als die auto voor je weg is rijd je ineens weer naar de auto daarvoor en blijft dan weer hangen. Ik begin eindelijk die mensen te begrijpen die altijd versnellen als de auto voor hun naar rechts gaat. Is heel irritant als je er net naast zit.

Is natuurlijk ook maar net welke snelheid je in stelt....

Geplaatst
3 uur geleden, dropje zei:

Huh, heb jij meerdere accounts Henk?

Er zijn meerdere mensen met die voornaam :smile:

Geplaatst
18 uur geleden, HenkM zei:

Er zijn meerdere mensen met die voornaam :smile:

"Henk Smit" ... "H. Smit" allebei uit Vleuten en allebei dezelfde schrijfstijl.... wel heel erg toevallig of nie dan?

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...