Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
46 minuten geleden, Michael 1712 zei:

Zit er in de nieuwe Kia Niro Dynamicplusline WiFi? Ik heb er een besteld en is,  als het goed is,  nu onderweg naar Nederland. 

Nee, in de Niro zit geen WiFi. Je kan wel je scherm via de mobiel met WiFi verbinden.

welke kleur heb je? En wanneer heb je hem besteld? 

Geplaatst
31 minuten geleden, Vos zei:

Nee, in de Niro zit geen WiFi. Je kan wel je scherm via de mobiel met WiFi verbinden.

Hebben hem 17 februari besteld.

Verwachting levering week 22. Kleur is Cerulean  blue.

Geplaatst
3 uur geleden, Vos zei:

dat is niet correct zo ver ik weet (je doelt op android auto en apple carplay?) de systemen die vaak via wifi dat kunnen zijn 9 o pde 10 aftermarket systemen. (geloof dat bmw straks als 1 van de eerste dat kan). ik moet de kabel gebruiken voor android auto. (de initiele wifi "is er ook niet meer" wanneer uvo op je dashboard geactiveerd wordt (die esim)

Geplaatst

Ik denk dat Vos bedoelt dat je de navigatie kunt verbinden met de data-connectie van je mobiel, om zo live verkeersinformatie binnen te halen.

Geplaatst
1 uur geleden, Murcielaygo zei:

Ik denk dat Vos bedoelt dat je de navigatie kunt verbinden met de data-connectie van je mobiel, om zo live verkeersinformatie binnen te halen.

oh zo, bij het oude model, je telefoon als hotspot, ja dat wel idd 

Geplaatst
7 uur geleden, quorumz zei:

oh zo, bij het oude model, je telefoon als hotspot, ja dat wel idd 

Klopt je telefoon als hotspot en niet andersom. )Je auto als hotspot (WiFi) voor je mobiele apparaten.)

Geplaatst
11 uur geleden, Vos zei:

Klopt je telefoon als hotspot en niet andersom. )Je auto als hotspot (WiFi) voor je mobiele apparaten.)

Wifi heb je alleen thuis en om het huis. wil je verkeer in formaties. dan moet je een andere navigatie kopen. 

Geplaatst
2 uur geleden, h.smit1946 zei:

Wifi heb je alleen thuis en om het huis. wil je verkeer in formaties. dan moet je een andere navigatie kopen. 

Ik zet wifi aan waar ik maar wil, en dat doe ik ook regelmatig in de auto.... anders zijn de kinderen zo snel door hun kleine abbonementjes heen...

Koppel je telefoon en je hebt gewoon verkeersinformatie....

het is 2020 ondertussen Henk.....

Geplaatst
19 minuten geleden, dropje zei:

Ik zet wifi aan waar ik maar wil, en dat doe ik ook regelmatig in de auto.... anders zijn de kinderen zo snel door hun kleine abbonementjes heen...

Koppel je telefoon en je hebt gewoon verkeersinformatie....

het is 2020 ondertussen Henk.....

ik ben niet zo,n technicus. mijn vorige auto had een spraak navigatie. die beter werkte dan die waar de loze tomtom. die ze in een Kia niro instaleren. .  

Geplaatst (aangepast)
43 minuten geleden, h.smit1946 zei:

ik ben niet zo,n technicus. mijn vorige auto had een spraak navigatie. die beter werkte dan die waar de loze tomtom. die ze in een Kia niro instaleren. .  

Waarom roep je dan zomaar wat.....?

Het is trouwens niet eens een Tomtom..... 

aangepast door dropje
  • Like 1
Geplaatst
13 minuten geleden, dropje zei:

Waarom roep je dan zomaar wat.....?

Het is trouwens niet eens een Tomtom..... 

je zeg dat het geen tomtom is. wat is het dan volgens jouw.

Geplaatst (aangepast)

De Live-Service is van TomTom, de kaart is van Here en de navi is van ???. Het is ja niet allen een navi, het is een AVN-systeem ...

aangepast door Gerd Bartels
  • Like 1
Geplaatst
3 uur geleden, h.smit1946 zei:

Sommige auto’s hebben WiFi in de auto. Dit wordt dan verzorgt door MiFi module

Geplaatst (aangepast)
3 uur geleden, h.smit1946 zei:

je zeg dat het geen tomtom is. wat is het dan volgens jouw.

live-service is Tomtom, apparaat niet.... Dus als jij tegen je navi wil spreken dat praat je tegen een apparaat en niet tegen de kaarten die daar in zitten....

Edit: wat Gerd Bartels dus ook al zegt.

Edit2: foutje

aangepast door dropje
  • Like 1
Geplaatst

Wanneer leren we nu eens om niet serieus te reageren op de opmerkingen en loze kreten uit het sprookjesboek en de dikke duim van Henk.......?   Het wordt zo langzamerhand in vele topics een behoorlijk storende factor in het delen van serieuze info en oplossingen. 

• Like 1
  • Haha 1
Geplaatst
18 uur geleden, Vos zei:

Sommige auto’s hebben WiFi in de auto. Dit wordt dan verzorgt door MiFi module

Ik heb ook wifi in de auto... koop voor 3 tientjes bij Aliexpress een mifi kastje, simmetje erin en gooi hem op de usb in je armsteun.
Geen gezeur met je telefoon steeds instellen als hotspot etc, en je hebt altijd ook verkeersinfo mocht je je telefoon niet bij je hebben.

Geplaatst
2 uur geleden, JeroenV zei:

Ik heb ook wifi in de auto... koop voor 3 tientjes bij Aliexpress een mifi kastje, simmetje erin en gooi hem op de usb in je armsteun.
Geen gezeur met je telefoon steeds instellen als hotspot etc, en je hebt altijd ook verkeersinfo mocht je je telefoon niet bij je hebben.

Welke heb je? Goede ervaring mee? 

Geplaatst (aangepast)

Ben ook benieuwd naar de ervaring met een los mifi kastje.
Mijn auto pakt bij het starten nog het wifi netwerk van thuis. En volgens mij gebruikt de auto ook de bluetooth verbinding van mijn mobiel.
Krijg namelijk ook melding tijdens het rijden van update verkeersinfo. En dan is er geen wifi verbinding.
Heb mijn mobiel nl niet als hotspot

aangepast door Don66
Geplaatst
1 uur terug, gjklasens zei:

Ik heb Niro 2020 Dynamicplus line en heb
standaard wifi in de auto.
Ik hoef niets te doen. Meteen Kia Live, flitsers, etc

Zeer tevreden

Niet via een hotspot van je mobiel? Heb je dit met bestellen als optie genomen of zit dat er standaard in?

Geplaatst
Op 31-3-2020 om 10:12, Vos zei:

Welke heb je? Goede ervaring mee?

Ik heb deze https://nl.aliexpress.com/item/32810772485.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dLJFqnB
Is een kloon van de huawei e8372, maar lekker belangrijk ;) 

Heb ik al vanaf het begin in de auto zitten icm een simmetje van Simpel, werkt perfect. Eenmalig ingesteld op m'n pc, daarna in de auto geprikt en nooit meer naar omgekeken.
Zowel mijn telefoon als de navi pakken het wifi signaal iedere keer netjes op.

Geplaatst

Hangt er vanaf wat je doet natuurlijk, maar heb nog nooit meer dan 5Gb per maand verbruikt.
De verkeersinfo pakt amper data, het is met name Spotify uiteraard.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...