-
Latest Images
-
-
-
-
KIA Cee'd 2 (2012->2018) (kia-ceed-SW.jpg)
By: IlanKroon · 02/28/2021
-
-
Similar Content
-
By IlanKroon
Ik heb een Kia Niro uit 2016 (Hybride). Via deze forum zag ik hoe je in een all app menu kon komen en drukte ergens op systeem update (Ja, i know heeeeeeel stom). Echter was er geen update kaart aanwezig.
Sindsdien krijg ik alleen deze scherm te zien (systeemupdate)... radio doet het wel, maar valt na enkele tijd uit om opnieuw in dit scherm te komen. (is een loop.. dit scherm..... radio uit.... radio aan met kia logo.... dit systeemupdate scherm). Heb m een uur aan laten staan en ook de resetknop geprobeerd... niks helpt.
Wie weet hoe mijn radio weer kan gaan werken?
Alvast bedankt!
Ilan
-
By pdakkerman
Ik krijg Spotify niet aan de praat op mijn nieuwe Proceed.
Afgelopen 2 maanden had ik even een carens ?2018 model? En volgens mij werkte het daar ook al niet, maar dat weet ik niet zeker meer.
Alles wat ik kan updaten is geüpdate.
Maar als ik op Spotify op mij telefoon (aangesloten natuurlijk) start, is de muziek wel hoorbaar. Of dat via de kabel is of bluetooth weet ik niet.
Volgende / vorige nummer werkt niet.
Meer mensen dit probleem?
-
By Gert-Jan073
Welke apps zijn handig om met Android auto op je rio dashboard te draaien ?
Navigeren met waze gaat goed.
Flitsmeister loopt ook goed, masr wat gebruiken jullie nog meer regelmatig ?
-
By Gert-Jan073
Welke apps zijn handig om met Android auto op je rio dashboard te draaien ?
Navigeren met waze gaat goed.
Flitsmeister loopt ook goed, masr wat gebruiken jullie nog meer regelmatig ?
-
By Peter125
Heb vanmorgen mijn auto naar de dealer gebracht voor een onderhoudsbeurt en om wat schade te verhelpen. Ik kreeg de vraag voorgeschoteld of ze ook de navigatie moesten updaten. Dit werd mij ontraden omdat er "iets" mis is met de kleuren nadat de update is doorgevoerd. Terug naar de oude zou niet mogelijk zijn. Er zou een paarse overheersing zijn in het scherm. Ik vond het een vreemd verhaal maar heb ook geen zin in een "paars" scherm. Meer informatie was helaas niet beschikbaar en de importeur zou op de hoogte zijn.
Hebben meer mensen deze vraag gekregen en zijn er die de update wel hebben (laten) uitvoeren? Zo ja, wat is het resultaat?
gr. Peter
-