Fred Von Weyhrother Geplaatst 19 Februari, 2021 Geplaatst 19 Februari, 2021 Goedemorgen, weet iemand of bij de Niro de achterlichten ook branden als de DRL branden? Alvast bedankt! vriendelijke groet, Quote
HenkM Geplaatst 19 Februari, 2021 Geplaatst 19 Februari, 2021 1 uur geleden, Fred Von Weyhrother zei: weet iemand of bij de Niro de achterlichten ook branden als de DRL branden? Bij de 2018 HEV en de 2020 PHEV niet. Quote
gjklasens Geplaatst 19 Februari, 2021 Geplaatst 19 Februari, 2021 Eigenlijk zou dat sinds 2020 verplicht zijn dacht ikDus viel mij idd ook op dat ze niet branden. Quote
Murcielaygo Geplaatst 19 Februari, 2021 Geplaatst 19 Februari, 2021 Eigenlijk zou dat sinds 2020 verplicht zijn dacht ikDus viel mij idd ook op dat ze niet branden. Volgens mij alleen voor een compleet nieuw model en niet voor een facelift. Maar er staat me ook iets van bij dat dit vanaf een veel eerder jaar al wel mogelijk moest zijn, even kijken of ik dat kan vinden. Quote
Fred Von Weyhrother Geplaatst 19 Februari, 2021 Topic Starter Geplaatst 19 Februari, 2021 Dank voor de reacties! en het uitzoeken! Mijn Kia Niro is net in Zwolle aangekomen... ter voorbereiding voor aflevering volgende week zaterdag! Foto's gezien, ziet er goed uit! vriendelijke groet, Fred Quote
Flying_Dutchman Geplaatst 20 Februari, 2021 Geplaatst 20 Februari, 2021 Bij mijn PHEV branden de achterlichten (helaas) niet wanneer alleen de dagrijlichten aan zijn. Daarom rijd ik altijd met dimlichten aan: doen de achterlichten het wel . Quote
Jeroen Hermes Geplaatst 20 Februari, 2021 Geplaatst 20 Februari, 2021 26 minuten geleden, Flying_Dutchman zei: Bij mijn PHEV branden de achterlichten (helaas) niet wanneer alleen de dagrijlichten aan zijn. Daarom rijd ik altijd met dimlichten aan: doen de achterlichten het wel . Quote
Jeroen Hermes Geplaatst 20 Februari, 2021 Geplaatst 20 Februari, 2021 Bij mijn nieuwe Xceed branden de achterlichten wel in combinatie met dagrijverlichting. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.