Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja, ik weet het; mijn Kia is weer aan een wasbeurtje toe. Het viel mij laatst op dat de badge (passagier zijde op de achterklep) langzaam uit elkaar begint te vallen. Een oplossing is natuurlijk dat ding er (netjes) maar helemaal af te halen. Ik ben alleen bang dat er dan wat kleurverschil ontstaat. De Kia is 'al' twee en een half jaar in gebruik. Ben ik de enige met dit (schoonheids) probleempje of zijn er meer e-Niro's van de eerste generatie die hier 'last' van hebben?

DSC06028.JPG

Geplaatst

Nee, daar heb ik geen last van. Bij mij is alles er vóór de aflevering al afgehaald. 😉 Geeft een rustigere achterkant.

Denk je echt dat er kleurverschil zal zijn? Eerlijk gezegd betwijfel ik dat ook, maar zelfs al zou dat zo zijn, zou dat dan niet in de komende zomerperiode (met hopelijk veel zon) niet weer bijkleuren? Net als het parket op die plek waar eerst altijd een kleedje lag?

Geplaatst

Ok. Badge eraf geflost (10 keer op en neer en het was er af, zat in het midden niet eens vast). Beetje sticker remover om de lijm resten er af te halen en toen kon je precies zien waar de badge gezeten had,. Dus SSR 2.5, SSR 1, EX-P en wat nieuwe was. Je ziet er niets meer van. Is nu het mooiste stukje Kia, de rest ook maar weer eens nieuw laagje was geven.

• Like 1
  • 2 weken later...
Geplaatst
Ok. Badge eraf geflost (10 keer op en neer en het was er af, zat in het midden niet eens vast). Beetje sticker remover om de lijm resten er af te halen en toen kon je precies zien waar de badge gezeten had,. Dus SSR 2.5, SSR 1, EX-P en wat nieuwe was. Je ziet er niets meer van. Is nu het mooiste stukje Kia, de rest ook maar weer eens nieuw laagje was geven.
Wat is SSR 2.5, SSR 1 en EX-P?

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

• 4 weken later...
Geplaatst
Op 24-9-2021 om 17:52, Sigmasailor zei:

Waarmee heb je hem eraf gehaald? Mijn badge valt ook uit elkaar.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...