Rick Geplaatst 18 Februari, 2022 Geplaatst 18 Februari, 2022 1 uur terug, zei BarneyRubble: Rick, in de digitale catalogus van de Kia.Sportage 2022 ( Hieronder de link ) kan je als optie de 2 kabels bestellen die specifiek voor de Sportage Plugin Hybride zijn? Misschien kan jij daar wat meer mee. https://dedigitaleshowroom.nedlinx.nl/Sportage/ Thanks! Maar, daar staat weer 3-fase, en zover ik kon vinden kan de Sportage maar 1-fase laden (bij de Niro stond 3-fase laden vermeld nml) ook is de prijs vreemd, een 7.5 meter kabel is een stukje goedkoper dan een 5 meter kabel. En is niet duidelijk of 32A vast is of ook op 16A kan. Quote
Rick Geplaatst 18 Februari, 2022 Geplaatst 18 Februari, 2022 Hier staat die, Sportage staat er niet tussen XD https://webshop.kia.nl/accessoires/comfort/0/66632ADE023A&modelid=139/ Dit zijn kabels voor laadstation/box/paal naar auto. Quote
BarneyRubble Geplaatst 19 Februari, 2022 Geplaatst 19 Februari, 2022 Zojuist, zei BarneyRubble: 18 uur geleden, zei Rick: Hier staat die, Sportage staat er niet tussen XD https://webshop.kia.nl/accessoires/comfort/0/66632ADE023A&modelid=139/ Dit zijn kabels voor laadstation/box/paal naar auto. Ik ga voor de buitencontactdoos met voorlopig de meegeleverde kabel, wil ik later toch wat sneller kunnen laden dan schaf ik de 3.7kwh kabel wel aan. 1 Quote
BarneyRubble Geplaatst 23 Februari, 2022 Geplaatst 23 Februari, 2022 (aangepast) Nu even waar deze topic voor is opgezet " Het wachten op de Sportage" Ik heb dus de Sportage Plugin Hybride dynamic-plus bestelt, bij deze uitvoering horen standaard 19inch velgen, dit staat in de prijslijst en de brochure vermeld, maar op het hele netwerk zie je alles maar dan alleen over de GT versie, ik heb dus tot nu toe geen enkele mogelijkheid gevonden om een afbeelding van deze PHEV met de juiste standaard 19 inch te vinden. Bij de site waar je zo mooi de Sportage kan samenstellen is geen mogelijkheid om de gehele juiste samenstelling te maken en de brochure laat het ook niet zien. Ik zou het dus leuk vinden om een afbeelding te zien van mijn bestelde Sportage Plugin hybride Dynamic-Plus 4WD met de juiste 19inch velgen die daar onder komen. Ben benieuwd of iemand die hier kan plaatsen. Gr.Barney 23 Februari, 2022 aangepast door BarneyRubble Quote
Petri Geplaatst 23 Februari, 2022 Topic Starter Geplaatst 23 Februari, 2022 Mooi dat je de Sportage Plugin Hybride dynamic-plus hebt besteld maar inderdaad is bijna alles wat je ziet op het net de GT line ik zelf heb de dynamic plus Hybride met 18 inch velgen besteld en die zie je ook bijna nooit heel zeldzaam. Maar de dynamic-plus Plug in heb ik zelf ook nog niet gezien. Dus hopen we op veel foto's van alle uitvoeringen op deze topic. Quote
Petri Geplaatst 23 Februari, 2022 Topic Starter Geplaatst 23 Februari, 2022 Hier de dynamic plus Hybride met 18 inch velgen Quote
BarneyRubble Geplaatst 23 Februari, 2022 Geplaatst 23 Februari, 2022 (aangepast) 1 uur geleden, zei Petri: Hier de dynamic plus Hybride met 18 inch velgen Mooi hoor zoals deze er nu bijstaat, heb je deze kleur besteld ook ? 23 Februari, 2022 aangepast door BarneyRubble Quote
Petri Geplaatst 24 Februari, 2022 Topic Starter Geplaatst 24 Februari, 2022 Nee ik heb Experience Green besteld deze Quote
BarneyRubble Geplaatst 24 Februari, 2022 Geplaatst 24 Februari, 2022 Mooie maar gedurfde kleur, de mijne wordt Penta Metal en heb deze kleur alleen op een kleurenstaal bij de dealer gezien dus ben zeker ook benieuwd hoe deze kleur zich buiten in de volle zon laat zien? Ik denk, met nadruk op "denk" dat de velgen hieronder deze witte Plugin de velgen voor een Sportage PHEV gaan worden. Quote
Petri Geplaatst 24 Februari, 2022 Topic Starter Geplaatst 24 Februari, 2022 Ja ben ook benieuwd naar alle kleuren voor de Sportage daarom hoop ik op veel foto's hier op deze Topic Quote
Rick Geplaatst 25 Februari, 2022 Geplaatst 25 Februari, 2022 14 uur geleden, zei Petri: Ja ben ook benieuwd naar alle kleuren voor de Sportage daarom hoop ik op veel foto's hier op deze Topic Ik heb wat foto's van bij dealers, maar die zijn snel met de telefoon gemaakt en niet erg top. Zal vanavond es kijken of ik er wat van kan plaatsen. Iemand trouwens ervaring met Head-Up displays? ik maak hiervoor even een nieuw topic aan. Quote
Petri Geplaatst 25 Februari, 2022 Topic Starter Geplaatst 25 Februari, 2022 Ok prima zet de foto's er maar op Quote
BarneyRubble Geplaatst 25 Februari, 2022 Geplaatst 25 Februari, 2022 Ik heb bij mijn eigen dealer in een witte mild hybride gereden en heb bij een andere dealer een zwarte zien staan, verder in het echie geen andere kleuren gezien tot nu toe. Quote
Petri Geplaatst 25 Februari, 2022 Topic Starter Geplaatst 25 Februari, 2022 Deze Experience Green mild hybride hadden ze bij mijn dealer staan. En we hebben de test rit gemaakt met de full hybride GT line die ze hadden 1 Quote
BarneyRubble Geplaatst 25 Februari, 2022 Geplaatst 25 Februari, 2022 Zo zie je de kleuren tenminste wel wat realistischer, top, diegene met N-559-ZP zou dat de Penta Metal kunnen zijn. Heeft anders iemand een echte zelfgemaakte foto van een Penta Metal? Kan ik het eindelijk is goed zien. Quote
Petri Geplaatst 25 Februari, 2022 Topic Starter Geplaatst 25 Februari, 2022 Nee dit is geloof ik Lunar Silver Quote
Petri Geplaatst 25 Februari, 2022 Topic Starter Geplaatst 25 Februari, 2022 Maar het kan ook Penta Metal zijn. Quote
Auke Riemsma Geplaatst 25 Februari, 2022 Geplaatst 25 Februari, 2022 (aangepast) Dit is de Penta metal de Lunar Silver (zie foto) is veel lichter 25 Februari, 2022 aangepast door Auke Riemsma Quote
BarneyRubble Geplaatst 25 Februari, 2022 Geplaatst 25 Februari, 2022 48 minuten geleden, zei Auke Riemsma: Dit is de Penta metal de Lunar Silver (zie foto) is veel lichter Ja dat dacht ik zelf eigenlijk ook, maar als het deze is dan is het toch waar ik op hoop, ik vindt trouwens de voorbumper wel wat stoerder van de gt-line samen met de skillplate aan de achterkant, maar wilde graag 19inch velgen, geen volledig leer en een rond stuur en geen rvs pedalen maar de buitenkant is wel erg stoer van de gt-line. Quote
Petri Geplaatst 26 Februari, 2022 Topic Starter Geplaatst 26 Februari, 2022 Ja was ook een hele mooie kleur waar we in test gereden hebben. Maar ik vond zelf de Hybride dynamic-plus mooier met al dat Chrome vond ik wel wat hebben. Quote
Rick Geplaatst 26 Februari, 2022 Geplaatst 26 Februari, 2022 Op 25-2-2022 om 16:46, zei Petri: Nee dit is geloof ik Lunar Silver ik heb fotos van lunar silvar, die is veel lichter Quote
Rick Geplaatst 26 Februari, 2022 Geplaatst 26 Februari, 2022 Foto's onbekende kleur, Experiance Green, onbekend, Lunar Silver Quote
Petri Geplaatst 26 Februari, 2022 Topic Starter Geplaatst 26 Februari, 2022 Super Leuke foto's die onbekende is volgens mij Penta Metal heb vandaag nog eentje gezien hieronder in denk Yuka Steel Gray 1 Quote
Rick Geplaatst 26 Februari, 2022 Geplaatst 26 Februari, 2022 1 uur geleden, zei Petri: Super Leuke foto's die onbekende is volgens mij Penta Metal heb vandaag nog eentje gezien hieronder in denk Yuka Steel Gray Oeh die is ook mooi, daar was ik tussen aan het twijfelen, Green of Yuka, maar de Yuka was niet in de GT line beschikbaar.. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.