Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
33 minuten geleden, zei Rick:

Oeh die is ook mooi, daar was ik tussen aan het twijfelen, Green of Yuka, maar de Yuka was niet in de GT line beschikbaar..

Diegene die buiten staat is de Penta Metal. Die heb ik besteld, als die velgen de 19 inch zijn en het is de Plugin dan krijg ik ook die velgen maar kan net niet de bandenmaat zien met inzoomen omdat de geplaatste foto's hier helaas best gecomprimeerd worden. Misschien kan je mij die foto ongecomprimeerd mailen Rick.

Geplaatst

Dat is de hybride GT lijn. Dus met 18inch banden.

Ik geloof dat er nog nergens een Plug-in Sportage bij een dealer staat met 19 inch banden.

Geplaatst
2 uur geleden, zei Petri:

Dat is de hybride GT lijn. Dus met 18inch banden.

Ik geloof dat er nog nergens een Plug-in Sportage bij een dealer staat met 19 inch banden.

Correct, pas einde april volgens de dealers.

Geplaatst
Op 24-2-2022 om 19:50, zei BarneyRubble:

Mooie maar gedurfde kleur, de mijne wordt Penta Metal en heb deze kleur alleen op een kleurenstaal bij de dealer gezien dus ben zeker ook benieuwd hoe deze kleur zich buiten in de volle zon laat zien?

Ik denk, met nadruk op "denk" dat de velgen hieronder deze witte Plugin de velgen voor een Sportage PHEV gaan worden.

Screenshot_20220224-193332~2.png

Dit zijn ze indd, ze staan ook met een mini plaatje in de brochure 

Geplaatst
2 uur geleden, zei Rick:

Dit zijn ze indd, ze staan ook met een mini plaatje in de brochure 

Toch ziet diegene in de Brochure ( de linkse want de rechter is van de GTline ) er net weer iets anders uit denk ik. ( Ook die brochure is niet met een hoge resolutie gemaakt zodat inzoomen ook weer niet echt lukt ).  Dat kan beter Kia 🥴

Geplaatst (aangepast)
20 uur geleden, zei BarneyRubble:

Toch ziet diegene in de Brochure ( de linkse want de rechter is van de GTline ) er net weer iets anders uit denk ik. ( Ook die brochure is niet met een hoge resolutie gemaakt zodat inzoomen ook weer niet echt lukt ).  Dat kan beter Kia 🥴

Dat kan zeker in HD vandaag de dag, waarschijnlijk bij het opslaan hebben ze voor compressie gekozen om de download laag te houden, jammer.

Gij bedoeld deze ? de linker van de dynamic en de rechter van beide GT lines..
(herinner me even wat je ookalweer kreeg, wel/geen plug? De plug krijgt de rechter 2, met GTlines de gans rechtse, de nietplug krijgt zwarte velgen als GTlines)

Overrr banden gesproken, wat doen jullie met de standaard banden? ik ben All-Seasons gewend onder mijn huidige Sportage. Scheelt een wissel en past in Nederland best wel bij het klimaat. De standaard banden die erop liggen zijn Michelin zomerbanden.. 

Edit: hier staan ze misschien tussen:
https://webshop.kia.nl/accessoires/velgen/

gtbanden.png

aangepast door Rick
Geplaatst (aangepast)

@BarneyRubble
Edit2: 

Dit zouden ze moeten zijn:

19inch Dynamic(Plus)Line

dpl.png

19inch GT(Plus)Line

gtl.png

aangepast door Rick
Geplaatst (aangepast)

Ja had het zelfde idee ik laat ook All-Seasons banden er onder leggen.

Had ze ook vorig jaar eronder laten leggen op mijn huidige Sportage.

aangepast door Petri
Geplaatst
27 minuten geleden, zei Petri:

Ja had het zelfde idee ik laat ook All-Seasons banden er onder leggen.

Had ze ook vorig jaar eronder laten leggen op mijn huidige Sportage.

En de 'nieuwe' banden die eronder liggen, wat doe je daarmee?
Weet jij misschien of er ook ?tmps ofzoiets bij zit voor in de connect app?

Geplaatst

Die nieuwe banden heb ik ingeruild

En TMPS heb ik nu ook bij mijn huidige sportage met all seasons banden en dat werkt goed.

Dus ga ik ervan uit dat het met de nieuwe sportage ook gaat.

Geplaatst
2 uur geleden, zei Rick:

@BarneyRubble
Edit2: 

Dit zouden ze moeten zijn:

19inch Dynamic(Plus)Line

dpl.png

19inch GT(Plus)Line

gtl.png

Ja ik ga er ook vanuit dat het de Linkse wordt, die vind ik wel vet, zou mooi zijn als deze het worden.

Geplaatst

Hier nog een foto met 19 inch velgen.

Zien er heel mooi uit met 235/50 R1920220301_020238.thumb.jpg.f3a8e3d65396032076c8a9eab04e573e.jpg20220301_020119.thumb.jpg.62234d1e4ad053de46d39e0068d8254f.jpg

• Thanks 1
Geplaatst (aangepast)

Dat dit de juiste maat is dat klopt zeker, maar welke velgen het daadwerkelijk gaan worden dat kan eigenlijk tot nu toe nog niemand met 100% zekerheid zeggen, maar top dat je de foto geplaatst hebt .👍

Dit zijn trouwens dezelfde velgen als diegene die bij de Gt-Line afgebeeld staan ( zie ook de foto's van Rick hierboven geplaatst ), maar volgens mij zie ik op deze foto geen zwart dak dus is dit dan weer net niet de Gt-Line.   Het blijft echt verwarrend welke velgen het nou wel echt worden voor de Plugin-Hybride DynamicPlus Line.

aangepast door BarneyRubble
Geplaatst (aangepast)

Wauw waar stond deze? Die velgen wil ik iig! hahah
Dat zwart Dak dat is alleen voor de GT PLUS-Line, niet voor de GT Line. Dus dat zou wel kunnen kloppen hoor.
Voor de velgen maakt de Plus niks uit. Blijft de Plug-in 19inch GT ... .. 

Prijs velgen is op de website hetzelfde, dus misschien vragen om om te wisselen indien je de een mooier vindt dan de ander?

aangepast door Rick
Geplaatst
1 uur terug, zei Rick:

Wauw waar stond deze? Die velgen wil ik iig! hahah
Dat zwart Dak dat is alleen voor de GT PLUS-Line, niet voor de GT Line. Dus dat zou wel kunnen kloppen hoor.
Voor de velgen maakt de Plus niks uit. Blijft de Plug-in 19inch GT ... .. 

Prijs velgen is op de website hetzelfde, dus misschien vragen om om te wisselen indien je de een mooier vindt dan de ander?

Oh dus er is nog hoop voor me,  19 inch velgen is sowieso al mooi onder een stevige auto, ik zal nog moeten wachten totdat ik het definitief ergens zie staan welke velgen het voor mij gaan worden.

Ik zou het ook handig vinden als we ruim van te voren de Handleiding van de auto kunnen downloaden dan kan je voor de tijd dat je de auto kan ophalen deze is grondig bestuderen van te voren, toen ik de Niro kreeg had ik dat van de voren ook gedaan en daar was de Dealer ook maar wat blij mee want scheelde hem ook een uur uitleg 😆

Geplaatst
5 uur geleden, zei BarneyRubble:

Oh dus er is nog hoop voor me,  19 inch velgen is sowieso al mooi onder een stevige auto, ik zal nog moeten wachten totdat ik het definitief ergens zie staan welke velgen het voor mij gaan worden.

Ik zou het ook handig vinden als we ruim van te voren de Handleiding van de auto kunnen downloaden dan kan je voor de tijd dat je de auto kan ophalen deze is grondig bestuderen van te voren, toen ik de Niro kreeg had ik dat van de voren ook gedaan en daar was de Dealer ook maar wat blij mee want scheelde hem ook een uur uitleg 😆

Indd de handleidingen lijken nog geproduceerd te moeten worden hahah
Ik heb het nagevraagd van de velgen, voor de GT(p)line klopte het wat ik beschreef.

Ook de kleurstalen van Experience Green lagen er, flink verschil in kleur afhankelijk lichtinval.
20220301_151109.thumb.jpg.7cb84a7014b6eb419f984a1894c0c1be.jpg20220301_151228.thumb.jpg.fee4924b1313e4632aca67935c38b5e3.jpg20220301_151235.thumb.jpg.c007443f0ed8f0deb22751655497ed09.jpg

Geplaatst

Ja licht inval doet heelveel maar dat heeft wel wat heb je iedere keer een andere auto.

Geplaatst (aangepast)
1 uur terug, zei Rick:

Indd de handleidingen lijken nog geproduceerd te moeten worden hahah
Ik heb het nagevraagd van de velgen, voor de GT(p)line klopte het wat ik beschreef.

Ook de kleurstalen van Experience Green lagen er, flink verschil in kleur afhankelijk lichtinval.
20220301_151109.thumb.jpg.7cb84a7014b6eb419f984a1894c0c1be.jpg20220301_151228.thumb.jpg.fee4924b1313e4632aca67935c38b5e3.jpg20220301_151235.thumb.jpg.c007443f0ed8f0deb22751655497ed09.jpg

klopte het ook dat die linkse velgen dus voor de Plugin-Hybride zijn  ? zie de afbeelding.

zijn dit de juiste velgen.JPG

Geplaatst

Eergisteren een onverwachts telefoontje van mijn dealer, met de mededeling dat de Kia Sportage binnen was gekomen.

Drie week eerder als verwacht, super.

Volgende week vrijdag kunnen wij hem ophalen.

• Like 1
Geplaatst (aangepast)
1 uur geleden, zei Auke Riemsma:

Eergisteren een onverwachts telefoontje van mijn dealer, met de mededeling dat de Kia Sportage binnen was gekomen.

Drie week eerder als verwacht, super.

Volgende week vrijdag kunnen wij hem ophalen.

Auke, wat gaaf voor je, gaf je dealer nog aan waarom het zelfs 3 weken eerder is geworden en wanneer was jou sportage besteld ?

Ik kan het zo ff niet terugvinden maar welke Sportage had je nou besteld, ben daar nu wel heel benieuwd naar.

Geplaatst
34 minuten geleden, zei BarneyRubble:

Auke, wat gaaf voor je, gaf je dealer nog aan waarom het zelfs 3 weken eerder is geworden en wanneer was jou sportage besteld ?

Ik kan het zo ff niet terugvinden maar welke Sportage had je nou besteld, ben daar nu wel heel benieuwd naar.

De Sportage die wij wilden was al besteld door de dealer, wij hebben hem in januari bij de dealer gekocht.

Waarom die sneller wordt geleverd weten wij niet.

Het betreft hier de Sportage GT-Plusline 1.6 T-GDi AT6 Hybrid 2WD in de kleur Lunar Silver met zwart dak.

Geplaatst

Super nu nog even afwachten tot vrijdag we zijn allemaal benieuwd.

Ik heb een nieuwe Topic gemaakt voor Rij ervaring en voor Foto's van de nieuwe Kia Sportage.

Geplaatst

Hopelijk heb je vrijdag ook mooi weer, wel leuk als je hem gaat halen. Een Topic voor de rijervaringen is straks zeker op zijn plaats en de Foto Topic is ook erg leuk om alle kleurencombinatie's + Velgen met elkaar te delen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...