Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
3 uur geleden, zei BarneyRubble:

Auke, wat ik me af vraag is of jou nieuwe sportage overdekt staat of zit hij nu ook onder de sahara zand, ik hoop het echt niet voor je dat zou wel klote zijn. Mocht ie toch nog onder zitten, wees dan echt heel voorzichtig met zelf wassen, gebruik een spons/handschoen met losse vezels zodat al het zand door de spons wordt afgevoerd via het water, je hebt nu waarschijnlijk ook WaxOil op je lak, ben benieuwd hoe makkelijk het daar vanaf gaat en kijk ook goed uit bij de wasstraat. 

Ja, ik was dus de klos.

Maar eerst met veel water de auto afgespoeld en daarna met een handspons de auto gewassen, dit met behulp van een continue waterstraal.

De WaxOil heeft hier wel zijn beschermwijze bewezen. Hij staat er nu weer op als een 🌞

Geplaatst
1 uur terug, zei Auke Riemsma:

Ja, ik was dus de klos.

Maar eerst met veel water de auto afgespoeld en daarna met een handspons de auto gewassen, dit met behulp van een continue waterstraal.

De WaxOil heeft hier wel zijn beschermwijze bewezen. Hij staat er nu weer op als een 🌞

Ik ben echt blij voor je, vond het echt rot voor je, gelukkig heb je er geen nadelige gevolgen van, dat zou alle pret bederven. Top 👍

Geplaatst (aangepast)
39 minuten geleden, zei Auke Riemsma:

Met welke autoshampoo wassen jullie de auto,s ??

Ben ik wel heel benieuwd naar.

Ik gebruik al jaren 1 merk, ( nadat een auto inmiddels een jaar oud is vanwege de WaxOil ) deze maakt tijdens het inwassen een filmlaag die er voor zorgt dat vogelpoep en ander vuil zich niet op de lak vast hecht en ook wel fijn, het zorgt er voor dat de auto in alle omstandigheden mooi blijft glanzen. Ik zal er morgen een foto van plaatsen hier. Uiteraard gebruik ik steeds opnieuw gewassen vezel handschoen/sponzen en neem ik af met ook steeds opnieuw gewassen watermagneet zemen.

Belangrijk  gebruik altijd het 2 emmer systeem.

. Nu ik weer nieuw ga rijden met weer een nieuwe WaxOil laag moet ik weer even aankijken waarmee ik voorlopig de auto ga schoonhouden

aangepast door BarneyRubble
Geplaatst
13 uur geleden, zei Bear:

Het betreft een lease contract, maar lijkt me niet dat dit anders is? Zie afbeelding voor voorbeeld bericht.

Screenshot_20220318-201319_Gmail.jpg

Terugkoppeling van de dealer gehad, die geeft aan dat dit nergens op gebaseerd is en dat er nog helemaal geen verwachte levertijd beschikbaar is. Dus hopen dat het allemaal meevalt!

Geplaatst
12 uur geleden, zei Auke Riemsma:

Ik heb vanalles voor te wassen altijd haha, zal vandaag proberen wat namen van producten door te sturen

Geplaatst
Op 18-3-2022 om 22:12, zei Auke Riemsma:

Even iets anders. Zie ik het op jouw foto's goed dat je een vaste trekhaak hebt? Geen probleem met achteruitrijden?

Geplaatst
9 minuten geleden, zei Geer00:

Even iets anders. Zie ik het op jouw foto's goed dat je een vaste trekhaak hebt? Geen probleem met achteruitrijden?

Nee geen probleem geen piepjes os andere ergernissen.

Geplaatst

Ja de  meguiar-s-ultimate-wash  gebruik ik ook  en moet zeggen dat die echt heel goed is maar alle producten van dit merk vind ik super ook voor de ramen kijk maar eens op de website van dit merk

En voor voor de binnenkant van de auto bevoor beeld 

image.png.47d799790183283b7d5d8f9c27288d81.png

image.png.5bcb068f598547857fc8f69ed01424

Geplaatst
4 uur geleden, zei Petri:

deze vind ik ook goed

image.png.15126e7a99ff0bcddb217e7456fa6947.png

Gebruik jij deze voor de ramen? of nog wat anders? ik kom met de ramen nooit klaar, ook van binnen zijn die heel 'vet achtig' en vaak 'beslagen'

Geplaatst
Op 17-3-2022 om 17:42, zei BarneyRubble:

Hij hoopt nog steeds op half mei.

Hallo BarneyRubble, 

Heb je leverdatum van je dealer gehoord, ik heb een Gt line plus hybride besteld, half februari en kreeg van mijn dealer te horen, dat het +/- 5 - 6 maanden gaat duren. Dat is iets langer dan de 3 maanden die jullie gehoord hebben. 

Geplaatst
56 minuten geleden, zei Keesd515:

Hallo BarneyRubble, 

Heb je leverdatum van je dealer gehoord, ik heb een Gt line plus hybride besteld, half februari en kreeg van mijn dealer te horen, dat het +/- 5 - 6 maanden gaat duren. Dat is iets langer dan de 3 maanden die jullie gehoord hebben. 

Hoe weet jij wie mijn dealer is ?

Geplaatst
55 minuten geleden, zei BarneyRubble:

Hoe weet jij wie mijn dealer is ?

Ik weet niet wie jouw dealer is, ik vroeg me af of je het van je dealer had gehoord. 

Geplaatst
8 minuten geleden, zei Keesd515:

Ik weet niet wie jouw dealer is, ik vroeg me af of je het van je dealer had gehoord. 

Er stond geen vraagteken bij " heb je leverdatum van je dealer gehoord, vandaar dat het zo over kwam.

Ja ik heb de leverdatum van half mei van me dealer gehoord. Ik denk dat er een groot verschil is van de leverdatum welk type je precies besteld  en zeker de werkwijze van je dealer is ook van groot belang. Dat merkte ik al toen ik hiervoor 3 nieuwe Kia,s bij mijn vaste dealer besteld had.

Maar ik heb hem zojuist gemaild met de vraag of het nog steeds half mei wordt.😉

Geplaatst

Iemand inmiddels al een Digitale handleiding weten te bemachtigen?! :)
Voor diegene die al een Sportage hebben, kijk eens in MijnKIA daar zou die dan te downloaden moeten zijn.

Geplaatst
1 minuut geleden, zei Rick:

Voor diegene die al een Sportage hebben, kijk eens in MijnKIA daar zou die dan te downloaden moeten zijn.

Dat zou ook ik zeer waarderen!

Geplaatst
20 uur geleden, zei BarneyRubble:

Er stond geen vraagteken bij " heb je leverdatum van je dealer gehoord, vandaar dat het zo over kwam.

Ja ik heb de leverdatum van half mei van me dealer gehoord. Ik denk dat er een groot verschil is van de leverdatum welk type je precies besteld  en zeker de werkwijze van je dealer is ook van groot belang. Dat merkte ik al toen ik hiervoor 3 nieuwe Kia,s bij mijn vaste dealer besteld had.

Maar ik heb hem zojuist gemaild met de vraag of het nog steeds half mei wordt.😉

Mijn dealer blijft gelukkig nog steeds bij de leverdatum Half Mei,   hij krijgt tzt ook een updated hier over.😊

Geplaatst
6 uur geleden, zei Rick:

Staat nog niet in mijn KIA wel het garantie / onderhoudsboekje.😎

Ik hou het in de gaten.🤓

• Like 1
Geplaatst
43 minuten geleden, zei Auke Riemsma:

Staat nog niet in mijn KIA wel het garantie / onderhoudsboekje.😎

Ik hou het in de gaten.🤓

Ik hou me ook ten zeerste aanbevolen, ik zal is op speurtocht gaan ook.🧐

Geplaatst

Weliswaar in het Engels, but it's a start ................

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...