BarneyRubble Geplaatst 18 April, 2022 Geplaatst 18 April, 2022 6 uur geleden, zei Maximiliaan71: Heb de hybride Dynamicplus Sportage afgelopen week besteld in de kleur experience green. Volgens dealer leverbaar in week 29. Dus nog 3 maanden wachten. Die 3 maanden komen bij mij ook nog steeds overeen, misschien nog mooier, ik zag mijn versie gisteravond bij de dealer buitenstaan ( zie mijn foto's op de topic " afbeeldingen van de Sportage ) ik krijg een hele kleine hoop dat dit de mijne wordt, ben erg benieuwd of ik deze week een mailtje of belletje krijg. zou wel te gek zijn. Quote
ChrisMichel Geplaatst 19 April, 2022 Geplaatst 19 April, 2022 Hallo alle wachtenden op de SPORTAGE, ik heb op 1 febr 2022 een proefrit gemaakt….. ik ga uiteindelijk leasen en kreeg van Kia lease bericht op 18/02 dat de door mij bestelde SPORTAGE hybrid dynamicplusline in de kleur exp.green, in week 39 van 2022 zal worden geleverd …. Week 39 is de laatste weekdag september Als ik dan op dit forum lees dat de verwachting maar 3 maanden is, denk ik: waar kan dit verschil van wachttijd aan liggen ? Quote
Mave Geplaatst 19 April, 2022 Geplaatst 19 April, 2022 (aangepast) 2 uur geleden, zei ChrisMichel: Hallo alle wachtenden op de SPORTAGE, ik heb op 1 febr 2022 een proefrit gemaakt….. ik ga uiteindelijk leasen en kreeg van Kia lease bericht op 18/02 dat de door mij bestelde SPORTAGE hybrid dynamicplusline in de kleur exp.green, in week 39 van 2022 zal worden geleverd …. Week 39 is de laatste weekdag september Als ik dan op dit forum lees dat de verwachting maar 3 maanden is, denk ik: waar kan dit verschil van wachttijd aan liggen ? 19 April, 2022 aangepast door Mave Sorry, ik heb mogelijk iets fout gedaan. Quote
Mave Geplaatst 19 April, 2022 Geplaatst 19 April, 2022 Vandaag mijn garage gebeld waar ik in januari de Sportage GT+ besteld heb. De verkoper wist mij niets te vertellen over de mogelijke lever datum. In mijn koopovereenkomst staat juni 2022. Quote
Petri Geplaatst 19 April, 2022 Topic Starter Geplaatst 19 April, 2022 Daar kan ik op dit moment niets over zeggen mijn full hybride dynamicplusline in de kleur exp.green bestelt in Januari zou als alles goed gaat deze maand komen. Dus hoop ik dat ik binnen 2 weken een telefoontje krijg dat hij in nederland aangekomen is maar zeker weten dat niet. Zal als ik een telefoontje heb gekregen hier berichten wat stand van zaken is. Quote
BarneyRubble Geplaatst 19 April, 2022 Geplaatst 19 April, 2022 (aangepast) 1 uur geleden, zei Petri: Daar kan ik op dit moment niets over zeggen mijn full hybride dynamicplusline in de kleur exp.green bestelt in Januari zou als alles goed gaat deze maand komen. Dus hoop ik dat ik binnen 2 weken een telefoontje krijg dat hij in nederland aangekomen is maar zeker weten dat niet. Zal als ik een telefoontje heb gekregen hier berichten wat stand van zaken is. Mijn dealer had meteen in begin januari al verschillende modellen besteld, daarvan wordt er 1 voor mij die ik 11 februari besteld heb, vandaar dat mijn levertijd nog steeds half mei blijft vertelde hij me vorige week weer. 19 April, 2022 aangepast door BarneyRubble Quote
Geer00 Geplaatst 19 April, 2022 Geplaatst 19 April, 2022 (aangepast) Als ik alle reacties zo eens bekijk, ligt mijn verwachte leverdatum in week 48 nog het verst in de toekomst verscholen Sinterklaaskadootje zeg maar ............. Wellicht is de 1.6T dan al lang vervangen door een 1.8T 19 April, 2022 aangepast door Geer00 Quote
Auke Riemsma Geplaatst 19 April, 2022 Geplaatst 19 April, 2022 24 minuten geleden, zei Geer00: Als ik alle reacties zo eens bekijk, ligt mijn verwachte leverdatum in week 48 nog het verst in de toekomst verscholen Sinterklaaskadootje zeg maar ............. Wellicht is de 1.6T dan al lang vervangen door een 1.8T Haha, ik denk zelfs al in een 3,5 L V6. (eerste Sorento) Quote
RonaldVr Geplaatst 20 April, 2022 Geplaatst 20 April, 2022 Op 15-2-2022 om 18:14, zei BarneyRubble: Maarrrrr, nu even iets anders, ik heb vorige week vrijdagmiddag 11-02-22 mijn Sportage besteld en kreeg ik te horen dat het wel een minimaal 5 maanden kon duren mocht hij bij mijn Dealer geleverd worden. Maar, ik kreeg vanmiddag een email dat zoals het nu bij hun bekend is dat mijn Sportage PHEV midden Mei al bij hun afgeleverd wordt dus dan praat ik in mijn geval over slechts 3 maanden levertijd, dat was nog is een leuk mailtje. Omdat ik dit jaar een een lease-auto ga kiezen ook eens bij 2 dealers levertijden na gevraagd. Zij zeiden beide los van elkaar ook 3-4 maanden. Productie bij KIA heeft geen tegenslagen gehad werd mij verteld. Maarrr het blijven verkopers :-) Quote
Mave Geplaatst 20 April, 2022 Geplaatst 20 April, 2022 Vandaag contact gehad met Kia Nederland, ook zij konden niets zeggen over de levertijd, de dealer zou inzage hebben in de mogelijke levertijd ! Quote
ChrisMichel Geplaatst 20 April, 2022 Geplaatst 20 April, 2022 Na de reacties vandaag maar contact opgenomen met mijn Kia dealer …. Zoals het er nu voor staat wordt mijn nieuwe SPORTAGE week 29 verwacht …. Scheelt toch weer ff 10 weken …Kijk er naar uit !!! Quote
Sjb34 Geplaatst 22 April, 2022 Geplaatst 22 April, 2022 Zojuist super goed nieuws gehoord van de dealer, grote batch auto's die ze hadden besteld in februari waarvan 1 ik kon overnemen is al geproduceerd en onderweg naar Nederland Quote
BarneyRubble Geplaatst 22 April, 2022 Geplaatst 22 April, 2022 (aangepast) 8 minuten geleden, zei Sjb34: Zojuist super goed nieuws gehoord van de dealer, grote batch auto's die ze hadden besteld in februari waarvan 1 ik kon overnemen is al geproduceerd en onderweg naar Nederland Super man, welke versie ?, oh zie het al, de PHEV GTLine, top man, ik hoop voor mezelf op half Mei 22 April, 2022 aangepast door BarneyRubble Quote
Keesd515 Geplaatst 22 April, 2022 Geplaatst 22 April, 2022 35 minuten geleden, zei Sjb34: Zojuist super goed nieuws gehoord van de dealer, grote batch auto's die ze hadden besteld in februari waarvan 1 ik kon overnemen is al geproduceerd en onderweg naar Nederland Geweldig nieuws, wanneer in februari zijn ze besteld? Ik heb er 1 gekocht op 15 februari. Quote
BarneyRubble Geplaatst 22 April, 2022 Geplaatst 22 April, 2022 (aangepast) 35 minuten geleden, zei Keesd515: Geweldig nieuws, wanneer in februari zijn ze besteld? Ik heb er 1 gekocht op 15 februari. Ik op 11 Februari 22 April, 2022 aangepast door BarneyRubble Quote
Sjb34 Geplaatst 22 April, 2022 Geplaatst 22 April, 2022 1 uur geleden, zei Keesd515: Geweldig nieuws, wanneer in februari zijn ze besteld? Ik heb er 1 gekocht op 15 februari. Ze waren besteld op 18 februari. Quote
Rick Geplaatst 22 April, 2022 Geplaatst 22 April, 2022 1 uur geleden, zei Sjb34: Ze waren besteld op 18 februari. Al wat bekend voor iemand met een GT Plus? (PHEV) Ook besteld op 1 feb Quote
Mave Geplaatst 23 April, 2022 Geplaatst 23 April, 2022 Ik heb mijn HEV GT+ op 22 januari gekocht. Dealer weet nog niets over de mogelijke leverdatum. Quote
kras Geplaatst 23 April, 2022 Geplaatst 23 April, 2022 14 uur geleden, zei Rick: Al wat bekend voor iemand met een GT Plus? (PHEV) Ook besteld op 1 feb PHEV GT Plus is besteld in december en is begin april bij de dealer binnengekomen. Wacht nog op aflevering i.v.m. accessoires die nog niet binnen zijn. Aflevering staat gepland voor 18 mei. Quote
Robert 74 Geplaatst 23 April, 2022 Geplaatst 23 April, 2022 Leden 8 Auto:Kia Niro executief Geplaatst 12 uur geleden Ik heb mijn PHEV GTline op 15 januari gekocht. Ik ga 25 april ophalen Quote
xxxxx Geplaatst 24 April, 2022 Geplaatst 24 April, 2022 Mijn collega heeft de HEV GT PLUS LINE op 22 Jan. besteld en Ik heb mijn HEV GT PLUS LINE op 28 jan. besteld , en nog beide niets gehoord over de leveringen. Quote
Geer00 Geplaatst 24 April, 2022 Geplaatst 24 April, 2022 3 uur geleden, zei Charley Kurvers: Mijn collega heeft de HEV GT PLUS LINE op 22 Jan. besteld en Ik heb mijn HEV GT PLUS LINE op 28 jan. besteld , en nog beide niets gehoord over de leveringen. De dealer moet gewoon in de planning kunnen zien wat de verwachte leveringsperiode is. Ik bestelde de HEV GT PlusLine op 29 maart jl. en de dealer kon direct na bestelling aangeven dat het week 48 zal worden (voor wat het waard is). Quote
BarneyRubble Geplaatst 24 April, 2022 Geplaatst 24 April, 2022 (aangepast) 5 uur geleden, zei Geer00: De dealer moet gewoon in de planning kunnen zien wat de verwachte leveringsperiode is. Ik bestelde de HEV GT PlusLine op 29 maart jl. en de dealer kon direct na bestelling aangeven dat het week 48 zal worden (voor wat het waard is). Kolere, dat is echt een lange levertijd 24 April, 2022 aangepast door BarneyRubble Quote
Geer00 Geplaatst 26 April, 2022 Geplaatst 26 April, 2022 Op 24-4-2022 om 18:08, zei BarneyRubble: Kolere, dat is echt een lange levertijd Maar daar staat tegenover dat hij bij mij thuis wordt afgeleverd door een oude man met een witte baard op een schimmel ........................ Ik zal wel tijdig onze schoorsteen laten vegen, anders kan ik linea recta naar de wasstraat. Quote
Marinus 22 Geplaatst 26 April, 2022 Geplaatst 26 April, 2022 (aangepast) Ik heb mijn Kia Sportage PHEV GT-PlusLine 16 T-GDi Plug-in Hybrid AT6 AWD besteld 24-01-2022. Eerste keer zou hij in eerste week mei geleverd worden 3 weken later eind maart laatste info is eerste week augustus. Ze hebben problemen met twee kleuren spuiten Dak zwart rest wit en de levering van de Harman Kardon luidsprekers gaat niet volgens plan ze kunnen deze niet leveren. Dit volgens de dealer dus levertijd van 3 naar 7 maanden is nogal een groot verschil. UPDATE: Vorige week contact gehad met de dealer over de levering van mijn Kia Sportage PHEV GT-PlusLine 16 T-GDi Plug-in Hybrid AT6 AWD besteld 24-01-2022. Levering is van 08-08-2022 naar 07-08-2022 dus kan een dag vroeger geleverd worden!! 26 April, 2022 aangepast door Marinus 22 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.