BarneyRubble Geplaatst 7 Mei, 2022 Geplaatst 7 Mei, 2022 49 minuten geleden, zei Smollie: Heb ik inderdaad ook besteld Mijn aflevering stond al vanaf het bestellen op 11 Februari op Half Mei. Helaas erkend mijn Dealer het lopende kabelboom probleem en is de kans er zeker dat half Mei dus niet gaat lukken. Laten we elkaar zeker op de hoogte houden betreft dit mogelijke probleem 1 Quote
Rick Geplaatst 7 Mei, 2022 Geplaatst 7 Mei, 2022 (aangepast) 6 uur geleden, zei Mave: Ik ben net in België geweest (tanken) en even de plaatselijke Kia dealer bezocht. Daar stonden circa 10 Kia Sportage, alle kleuren variaties GT plus Phev en Hev. Ze waren allen verkocht. Levertijd circa 3 mnd. De in januari bestelde auto’s waren de deur al uit. Geen problemen met de levering van de Sportage. w8, in januari bestelde phev en gt+ de deur al uit? waarom in NL dan pas augustus september? In NL kunnen ze echt op geen enkel gebied mee volgens mij 7 Mei, 2022 aangepast door Rick Quote
Mave Geplaatst 8 Mei, 2022 Geplaatst 8 Mei, 2022 Rick, goeie vraag, helaas weet ik het antwoord niet. Mijn GT plus Hev is in januari besteld en de verkoper kan mij niets vertellen over de mogelijke leverdatum. Bij aankoop was het nog juni. Afwachten dus. Quote
Ed van der Ende Geplaatst 9 Mei, 2022 Geplaatst 9 Mei, 2022 Eindelijk goed bericht. Onze sportage mild hybride dynamicline, besteld in januari, wordt half mei in Nederland verwacht. De levering staat op 30 mei. Over de trekhaak had mijn dealer nog niets gehoord over eventuele leverings problemen. Mocht dat wel zo zijn, dan krijg ik nog een belletje. We hopen maar dat het lukt, kunnen we toch nog in juni op vakantie!! Quote
ChrisMichel Geplaatst 9 Mei, 2022 Geplaatst 9 Mei, 2022 Hallo Petri, op de foto topic gaf je aan dat de door jou bestelde SPORTAGE bij de dealer stond …. Heb je hem al geleverd gekregen en zo ja, wat zijn je eerste ervaringen ?? ben zeer benieuwd aangezien ik (ook) een HEV dynamicplusline heb besteld Quote
Petri Geplaatst 9 Mei, 2022 Topic Starter Geplaatst 9 Mei, 2022 Hallo woensdagmorgen 11 mei ga ik hem halen en dan ga ik het hele weekend toeren. Dan zal ik mijn ervaring mededelen Verheug me in iedergeval dat ik hem kan gaan afhalen. Quote
BarneyRubble Geplaatst 9 Mei, 2022 Geplaatst 9 Mei, 2022 2 uur geleden, zei Petri: Hallo woensdagmorgen 11 mei ga ik hem halen en dan ga ik het hele weekend toeren. Dan zal ik mijn ervaring mededelen Verheug me in iedergeval dat ik hem kan gaan afhalen. Laat ons ( hopelijk ) meegenieten, we lezen graag je rijervaring in de daarvoor speciaal gemaakte topic. Quote
Geer00 Geplaatst 10 Mei, 2022 Geplaatst 10 Mei, 2022 20 uur geleden, zei Ed van der Ende: Eindelijk goed bericht. Onze sportage mild hybride dynamicline, besteld in januari, wordt half mei in Nederland verwacht. De levering staat op 30 mei. Over de trekhaak had mijn dealer nog niets gehoord over eventuele leverings problemen. Mocht dat wel zo zijn, dan krijg ik nog een belletje. We hopen maar dat het lukt, kunnen we toch nog in juni op vakantie!! Onze zoon haalde vorige week zijn MHEV Dynamicline op incl. afneembare trekhaak, was dus geen probleem. Quote
ChrisMichel Geplaatst 10 Mei, 2022 Geplaatst 10 Mei, 2022 20 uur geleden, zei Petri: Hallo woensdagmorgen 11 mei ga ik hem halen en dan ga ik het hele weekend toeren. Dan zal ik mijn ervaring mededelen Verheug me in iedergeval dat ik hem kan gaan afhalen. Helemaal top zeg ….. zeer benieuwd Quote
BarneyRubble Geplaatst 10 Mei, 2022 Geplaatst 10 Mei, 2022 (aangepast) 4 uur geleden, zei Geer00: Onze zoon haalde vorige week zijn MHEV Dynamicline op incl. afneembare trekhaak, was dus geen probleem. Als ik alles hier zo lees en samenvat dan kom ik tot de conclusie dat er half Mei een boot met o.a Sportages aangemeerd wordt en dan ( eerst naar de distributie centra's ) verdeelt over de dealers in Nederland afgeleverd worden. Niet iedereen heeft tot nu toe problemen met de kabelbomen zoals Geer00 laat weten, hopelijk val ik hier ook onder. 10 Mei, 2022 aangepast door BarneyRubble Quote
Geer00 Geplaatst 10 Mei, 2022 Geplaatst 10 Mei, 2022 15 minuten geleden, zei BarneyRubble: Als ik alles hier zo lees en samenvat dan kom ik tot de conclusie dat er half Mei een boot met o.a Sportages aangemeerd wordt en dan ( eerst naar de distributie centra's ) verdeelt over de dealers in Nederland afgeleverd worden. Niet iedereen heeft tot nu toe problemen met de kabelbomen zoals Geer00 laat weten, hopelijk val ik hier ook onder. Met een boot? De Sportage wordt toch in Slowakije gefabriceerd? Quote
Keesd515 Geplaatst 10 Mei, 2022 Geplaatst 10 Mei, 2022 Ze komen misschien wel met treinladingen naar Nederland, zie einde video 1 Quote
BarneyRubble Geplaatst 10 Mei, 2022 Geplaatst 10 Mei, 2022 13 minuten geleden, zei Geer00: Met een boot? De Sportage wordt toch in Slowakije gefabriceerd? Je hebt helemaal gelijk, was dit even vergeten, maar het betreft wel een batch die rond half mei bij de dealers wordt afgeleverd . Quote
Bear Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 De order voor mijn PHEV GT-line Green Experience is op 17 maart naar de fabriek gestuurd. Toen afgesproken met de dealer dat ik na 2 maanden contact mocht opnemen voor een leverindicatie. Zojuist zeer verrassend te horen gekregen dat mijn auto al in NL is aangekomen! Dus waarschijnlijk nog maar een week of 2-3 wachten! Dit had ik niet verwacht! 3 Quote
Geer00 Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 Voor mij toch nog steeds geen enkele indicatie, aldus mijn dealer. 1 Quote
Mave Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 1 uur terug, zei Geer00: Voor mij toch nog steeds geen enkele indicatie, aldus mijn dealer. Bij mij ook nog niet en in januari besteld Quote
Keesd515 Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 Het laatste wat ik gehoord heb is rond Juli, besteld 15 februari. Quote
Petri Geplaatst 11 Mei, 2022 Topic Starter Geplaatst 11 Mei, 2022 Vanmorgen mijn Kia Sportage afgehaald Wat rijdt hij fantastisch 3 Quote
R2D2 Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 1 uur geleden, zei Keesd515: Het laatste wat ik gehoord heb is rond Juli, besteld 15 februari. Zelfde hier voor gt plusline HEV Quote
Keesd515 Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 28 minuten geleden, zei R2D2: Zelfde hier voor gt plusline HEV Bij mij gaat het ook om een GT plu Line HEV Quote
BarneyRubble Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 (aangepast) 1 uur geleden, zei Petri: Vanmorgen mijn Kia Sportage afgehaald Wat rijdt hij fantastisch 11 Mei, 2022 aangepast door BarneyRubble Verkeerde topic Quote
Mave Geplaatst 11 Mei, 2022 Geplaatst 11 Mei, 2022 5 uur geleden, zei Petri: Vanmorgen mijn Kia Sportage afgehaald Wat rijdt hij fantastisch Proficiat en veel rijplezier Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.