Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
4 uur geleden, zei Geer00:

Dit was al bekend en geeft geen antwoord op mijn vraag in relatie tot het verschil in de omstandigheden tussen Mave en mij.

Ik ben vandaag langs de dealer gereden en er stonden enkele nieuwe Sportage buiten, waarvan een GT plus in het zwart zoals door mij besteld. Bij aankoop in januari werd mij gezegd dat ik de eerste was die deze uitvoering kocht. Morgen is de verkoper weer aanwezig, ik bel hem morgen in ieder geval en neem jullie adviezen mee.

Geplaatst (aangepast)

Tja als 1 en 1 nog steeds 2 is ................................... en je was inderdaad de eerste ........................

aangepast door Geer00
Geplaatst
18 minuten geleden, zei Geer00:

Tja als 1 en 1 nog steeds 2 is ................................... en je was inderdaad de eerste ........................

😜 klopt wat jij schrijft, of misschien hebben ze een betere klant die later dezelfde besteld heeft. We gaan het horen.

Geplaatst
3 uur geleden, zei Mave:

Ik ben vandaag langs de dealer gereden en er stonden enkele nieuwe Sportage buiten, waarvan een GT plus in het zwart zoals door mij besteld. Bij aankoop in januari werd mij gezegd dat ik de eerste was die deze uitvoering kocht. Morgen is de verkoper weer aanwezig, ik bel hem morgen in ieder geval en neem jullie adviezen mee.

wij duimen voor je!

Geplaatst
21 uur geleden, zei Anne Lorraine:

wij duimen voor je!

Vandaag de dealer gebeld, de Sportage GT plus line die daar stond is dus niet voor mij, ondanks dat ik de eerste was bij deze dealer, die deze uitvoering besteld heeft. Welk criterium men toepast met verdelen is mij niet duidelijk. Nu wordt het juli. Hoop doet leven 😜

Geplaatst

Knap hoor dat je het hier bij laat. Ik had toch wel graag geweten hoe het kan dat iemand die later dan ik besteld heft, kennelijk een auto krijgt toegewezen. Die discussie had ik niet willen missen 🤬. Misschien een goede reden, maar nu weet je niks en ga je wellicht fantaseren en dat lijkt me niet in het belang van deze dealer.

Maar nogmaals, klasse dat je dit fatsoen kunt opbrengen.

Geplaatst
2 uur geleden, zei Geer00:

Knap hoor dat je het hier bij laat. Ik had toch wel graag geweten hoe het kan dat iemand die later dan ik besteld heft, kennelijk een auto krijgt toegewezen. Die discussie had ik niet willen missen 🤬. Misschien een goede reden, maar nu weet je niks en ga je wellicht fantaseren en dat lijkt me niet in het belang van deze dealer.

Maar nogmaals, klasse dat je dit fatsoen kunt opbrengen.

Bedankt voor je reactie, voor jullie in ieder geval veel rijplezier. 

Geplaatst

Uhhhhh mij (nog) nie belluh 😰

Geplaatst
3 uur geleden, zei Mave:

Vandaag de dealer gebeld, de Sportage GT plus line die daar stond is dus niet voor mij, ondanks dat ik de eerste was bij deze dealer, die deze uitvoering besteld heeft. Welk criterium men toepast met verdelen is mij niet duidelijk. Nu wordt het juli. Hoop doet leven 😜

PEV of PHEV miss

Geplaatst
Uhhhhh mij (nog) nie belluh 

Als jij nog 1 uitstel bericht krijgt ontploft de boel daar volgens mij

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst

Geen commentaar 🤣

Geplaatst

Daarom vraag ik al niet meer, bij elke mail komt er een maand bij zowat 😂
Bij Waar zijn jullie?

Geplaatst
Daarom vraag ik al niet meer, bij elke mail komt er een maand bij zowat 
Bij Waar zijn jullie?

Van juni naar mei en nu oktober

Geplaatst

Tegen de tijd dat ik 'm krijg ligt er een 2.5 liter turbo in met een full hybrid 2.0 aandrijving en een 3x zo grote accu.

Geplaatst
Tegen de tijd dat ik 'm krijg ligt er een 2.5 liter turbo in met een full hybrid 2.0 aandrijving en een 3x zo grote accu.

Misschien dat je dan nog 1 kwartaal van de plugin hybrid wegenbelasting voordeel kan genieten

Geplaatst
4 minuten geleden, zei A-Kia:

Misschien dat je dan nog 1 kwartaal van de plugin hybrid wegenbelasting voordeel kan genieten emoji12.png

🤣hij is leuk

Geplaatst
2 minuten geleden, zei BarneyRubble:

🤣hij is leuk

Hij is helemaal niet leuk, want ik krijg geen plugin (tenzij dat in de 3e update zit alvorens ik 'm geleverd krijg).

Geplaatst
29 minuten geleden, zei Geer00:

Hij is helemaal niet leuk, want ik krijg geen plugin (tenzij dat in de 3e update zit alvorens ik 'm geleverd krijg).

Vermeld je Dealer er wel bij welk jaar het wordt.🙄🤣

Geplaatst

Proef ik hier een zekere mate van leedvermaak? 😒 Ja er wordt gemikt op in eerste instantie week 48/2022, en naderhand december 2022, maar wel wanneer alles mee zit. Dit is er serieus letterlijk bij gezegd.

Geplaatst
Proef ik hier een zekere mate van leedvermaak? Ja er wordt gemikt op in eerste instantie week 48/2022, en naderhand december 2022, maar wel wanneer alles mee zit. Dit is er serieus letterlijk bij gezegd.

We moeten er iets van maken, ik lach ook met kiespijn. Ik heb afgelopen dagen ook op mobile.de gekeken. En als je daar de levertijden van de sportages bekijkt in een gt line uitvoering, staat er ook meteen oktober als eerst mogelijke levertijd.. en als ik de sorento levertijd topic hier bekijk, valt het voor ons nog mee. Kia EV6 stond trouwens op langer dan 12 maanden op mobile.de…

Geplaatst

Kreeg vandaag een telefoontje van de dealer, 20 juni mijn phev gt line ophalen 😄

besteld 18 februari.

• Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...